Bekijk volle/desktop versie : Filip de Winter met de dood bedreigd.



Pagina's : [1] 2 3 4

12-09-2009, 17:04
Rappers willen Dewinter doden
Van onze correspondent Marc Peeperkorn
Gepubliceerd op 25 november 2008 06:10, bijgewerkt op 25 november 2008 08:46


BRUSSEL - Voorman Filip Dewinter van Vlaams Belang is niet eens geschokt dat twee Belgische rappers van Marokkaanse afkomst hem dood wensen. ‘Die gasten willen provoceren. Wat mij schrikt aanjaagt is dat anderen die oproep letterlijk nemen. Er lopen genoeg gekken en mensen met een goddelijke missie rond die zo’n moord willen uitvoeren. Zie wat er met Fortuyn en Van Gogh is gebeurd.’

Dewinter heeft maandag het parket in Antwerpen gevraagd de rappers te vervolgen die schuilgaan achter de naam The Cicatris (het litteken). In hun clip ‘Filip Dewinter kan de Kanker krijgen’, sinds vrijdag op YouTube, kondigen de rappers de moord op de politicus aan.

‘Kankerracist met je grote mond, je zal sterven door middel van een dodelijke schotwond’, aldus Cicatris. ‘Schoten in het donker, een mes in je rug, de haat die je verspreidt pakt je terugx Heb je niets geleerd met Theo van Gogh en Pim Fortuyn.’

YouTube heeft de clip van zijn site gehaald.


Bron : http://www.volkskrant.nl/buitenland/article1098454.ece/Rappers_willen_Dewinter_doden

track beluisteren : http://www.youtube.com/watch?v=ykT4cQ7JZ-o&feature=related

voor de geintreseerden zijn hier nog paar tracks van The cicatris :
http://www.youtube.com/watch?v=MkcI0_ZlBKU

http://www.youtube.com/watch?v=FQmHTaxEsA8

12-09-2009, 17:09



Citaat door ahfirboy:
Rappers willen Dewinter doden
Van onze correspondent Marc Peeperkorn
Gepubliceerd op 25 november 2008 06:10, bijgewerkt op 25 november 2008 08:46


BRUSSEL - Voorman Filip Dewinter van Vlaams Belang is niet eens geschokt dat twee Belgische rappers van Marokkaanse afkomst hem dood wensen. ‘Die gasten willen provoceren. Wat mij schrikt aanjaagt is dat anderen die oproep letterlijk nemen. Er lopen genoeg gekken en mensen met een goddelijke missie rond die zo’n moord willen uitvoeren. Zie wat er met Fortuyn en Van Gogh is gebeurd.’

Dewinter heeft maandag het parket in Antwerpen gevraagd de rappers te vervolgen die schuilgaan achter de naam The Cicatris (het litteken). In hun clip ‘Filip Dewinter kan de Kanker krijgen’, sinds vrijdag op YouTube, kondigen de rappers de moord op de politicus aan.

‘Kankerracist met je grote mond, je zal sterven door middel van een dodelijke schotwond’, aldus Cicatris. ‘Schoten in het donker, een mes in je rug, de haat die je verspreidt pakt je terugx Heb je niets geleerd met Theo van Gogh en Pim Fortuyn.’

YouTube heeft de clip van zijn site gehaald.


Bron : http://www.volkskrant.nl/buitenland/article1098454.ece/Rappers_willen_Dewinter_doden

track beluisteren : http://www.youtube.com/watch?v=ykT4cQ7JZ-o&feature=related



sinterklaasgedichtniveau van een zesjarige

12-09-2009, 17:14

Citaat door Rif_Guardian:
die gast heeft zelf ook een grote mond en wat kan ik zeggen bedreigen valt onder vrijheid van meningsuiting


Niet volgens de wet.

12-09-2009, 17:20

Citaat door Rif_Guardian:
die gast heeft zelf ook een grote mond en wat kan ik zeggen bedreigen valt onder vrijheid van meningsuiting
vrijheid van meningsuiting,
iets wat maar al te vaak niet begrepen wordt.

12-09-2009, 17:24



Citaat door Rif_Guardian:
ja waarom kan de een bepaalde uitspraken wel doen en de ander niet.

dat is nogal hypocritisch vind je niet.
die perceptie deel ik niet.
in mijn beleving is iedereen voor de wet gelijk.

12-09-2009, 17:24

Citaat door Rif_Guardian:
ja waarom kan de een bepaalde uitspraken wel doen en de ander niet.

dat is nogal hypocritisch vind je niet.


Tot geweld oproepen valt niet onder de vrijheid van meningsuiting.
Lees eens een boek voor je iemand "hypocritisch" vind.

12-09-2009, 17:26

Citaat door Rif_Guardian:
wel volgens velen, dan moet dit ook kunnen
als je zelf wrede uitspraken doet, kun je ze ook terug verwachten


Werkelijk? Dus De Winter mag nu ook publiekelijk verklaren dat hij hoopt dat alle moslims (in dit geval) maar om het leven gebracht mogen worden met behulp van allerlei wapentuig? Want volgens mij had hij dat nog niet gedaan.

12-09-2009, 17:31

Citaat door ahfirboy:
Rappers willen Dewinter doden
Van onze correspondent Marc Peeperkorn
Gepubliceerd op 25 november 2008 06:10, bijgewerkt op 25 november 2008 08:46


BRUSSEL - Voorman Filip Dewinter van Vlaams Belang is niet eens geschokt dat twee Belgische rappers van Marokkaanse afkomst hem dood wensen. ‘Die gasten willen provoceren. Wat mij schrikt aanjaagt is dat anderen die oproep letterlijk nemen. Er lopen genoeg gekken en mensen met een goddelijke missie rond die zo’n moord willen uitvoeren. Zie wat er met Fortuyn en Van Gogh is gebeurd.’

Dewinter heeft maandag het parket in Antwerpen gevraagd de rappers te vervolgen die schuilgaan achter de naam The Cicatris (het litteken). In hun clip ‘Filip Dewinter kan de Kanker krijgen’, sinds vrijdag op YouTube, kondigen de rappers de moord op de politicus aan.

‘Kankerracist met je grote mond, je zal sterven door middel van een dodelijke schotwond’, aldus Cicatris. ‘Schoten in het donker, een mes in je rug, de haat die je verspreidt pakt je terugx Heb je niets geleerd met Theo van Gogh en Pim Fortuyn.’

YouTube heeft de clip van zijn site gehaald.


Bron : http://www.volkskrant.nl/buitenland/article1098454.ece/Rappers_willen_Dewinter_doden

track beluisteren : http://www.youtube.com/watch?v=ykT4cQ7JZ-o&feature=related


Volkert van der G. klinkt niet bepaald Marokkaans me dunkt!

12-09-2009, 17:33

Citaat door Rif_Guardian:
die uitspraken(beledigend, racistisch, haatzaaierij) opgeteld maken het erger dan dit. woorden zijn erger dan wapens

Je kan niet ontkennen dat dit gewoon van de laagste plank is? Zelfs al doen zij hetzelfde, dan is het nog niet de bedoeling om ons tot het zelfde niveau te verlagen. Dit is gewoon niet ho een moslim zich hoort te profileren.


P.s. de Winter better get his facts right. Fortuyn is natuurlijk gewoon door een hollander vermoord.

12-09-2009, 17:34

Citaat door Rif_Guardian:
die uitspraken(beledigend, racistisch, haatzaaierij) opgeteld maken het erger dan dit. woorden zijn erger dan wapens


Vind je? Ik vind van niet. Wapens zijn een vorm van lafheid die gebruikt worden als je geen woorden kunt vinden. En als je alleen maar in staat bent tot onnozele rijmelarij zoals deze 'rappers' dan is het wellicht logisch dat je je onmacht laat blijken door het oproepen tot geweld. En dat mag niet.

12-09-2009, 17:35

Citaat door Rif_Guardian:
toch was het een marokkaan

Yeah right,


12-09-2009, 17:41

Citaat door Rif_Guardian:
waarom mag een ander wel tot haat en verdeling roepen door filmpjes die op leugens zijn gebaseerd en mag zelfs uitgezonden worden in het hele land.
en welke 1 mag dat dan niet?

12-09-2009, 17:45



Citaat door Rif_Guardian:
dat weet ik wel, maar hoe goed je ook gedraagd men zal altijd wel wat vinden om je zwart te maken, dan kost je de samenleving te veel, dan word je aangesproken op je doek hoe goed je ook bent.

maar snap wel waarom ze zoiets zouden rappen en hallo mensen het is een rap, is dat niet wat rappers doen, gangsta shit spitten

Dat is een andere discussie beste jongen. Maar dit is niet een kwestie van negatieve beeldvorming. Dit is gewoon een onopgevoed stelletje peuters dat doodsbedreigingen uit aldanniet gemeend. Wij zouden dit als Moslims of Marokkaan zijnde ook moeten afkeuren net zoals wij graag zouden hebben dat Nederlanders de felle uitspraken va wilders afkeuren. (dat ze dat niet doen is een ander verhaal) Wie goed doet (hoe lang het ook duurt) goed ontmoet.

Gangsta shit kan ook te ver gaan. Heb geen een amerikaanse gangster rapper ooit politieke bedreigingen horen doen.

12-09-2009, 17:49

Citaat door Rif_Guardian:
ja echt, iedereen die een ander dood is een marokkaan, staat in de wet.

Karst T was ook een Marokkaan,


12-09-2009, 18:06

Citaat door Rif_Guardian:
welk topic gaat nou wel over waar het over hoort te gaan beste dame.
ik eur het zeer af netals alle uitspraken die leiden tot geweld, discriminatie haatzaaien en groffe beldigingen en beschuldigingen.
velen zien dat als meninguiting.
Maar waar ligt die grens.

je doet een uitspraak, waarvan je niks weet.
neem aan dat je niet alle amerikaanse rappers hebt gehoord
en ja velen hebben het juist wel over politiek en bedreigen dat zijn dan oo underground rappers als deze.


Thats all. Verder heb ik er geen problemen mee, als je het maar afkeurt samen met idd haatzaaien, beschuldigingenn en beledigingen.

Ik ken idd niet alle rappers en raps, heb dergelijke raps persoonlijk nooit gehoord. Maar als jij zegt dat ze er zijn vind ik ze even walgelijk.

Pagina's : [1] 2 3 4