Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : zoenen of niet???

LaZina
17-11-2002, 21:47

hello!!!! veel mensen zoenen gewoon in de Ramadan, naar mijn idee mag dat helemaal niet ook niet 's avonds. Wat staat hierover in de Koran??? :confused: iedereen doet maar wat bij mij in the neighbourhood!!! Ik hoor t wel.... Beslama x x x x

Teaser
17-11-2002, 21:51
hahaha je mag niet eens een vriend hebben volgens de islam!!!! hoe oud ben je?

Missrapster
17-11-2002, 21:59
hahahhaha.......bij ons houd iedereen zich aan de regels.....god bless us......

Najib26
17-11-2002, 22:11
De 1-maand moslims, zo noemde iemand bij een lezing Marokkanen die zich tijdens de ramadan opeens om de islamitische regels druk maken. Meisje, zoenen mag alleen met je echtgenoot, niet met je vriendje. En dat niet alleen tijdens de ramadan, maar het hele jaar door.

LaZina
17-11-2002, 22:54

Hallloooooo wie zegt dat ik een vriend heb??? Jullie weten allemaal wel dat er genoeg mensen zijn die vriendjes of vriendinnetjes hebben maar is goed als ik alleen zulke reacties krijg. Probeerde alleen wat duidelijkheid te krijgen hoor!!! shit vraag voortaan ook nix meer.... Tis niet voor mij, want ik heb geen vriendje, hoor!!!!!

MeHayat
18-11-2002, 17:01
Origineel gepost door Yasmeen Hallo, Ik heb wel een vriend, ik ben verloofd. En ik moet eerlijk zeggen dat als ik mijn verloofde zie, na het eten, dat ik wel met hem zoen. Yasmeen Gefeliciteerd, ben harstikke blij voor je!!!!

cheb_david
18-11-2002, 17:58
het zijn bijdehande antwoorden lzina die je krijgt , maar daar kun je toch wel uit opmaken dat het dus eigenlijk nooit mag. maar om je een antwoord te geven waar je iets aan hebt is het volgende voor het eten is absoluut verboden na het eten mag het gewoon weer maar dan bega je wel de zonde die je buiten de ramadan ook begaat namelijk het zoenen van iemand waar je niet mee getrouwd bent. hopelijk heb je hier iets aan

gasni_rajel
18-11-2002, 21:50
Origineel gepost door Najib26 De 1-maand moslims, zo noemde iemand bij een lezing Marokkanen die zich tijdens de ramadan opeens om de islamitische regels druk maken. Meisje, zoenen mag alleen met je echtgenoot, niet met je vriendje. En dat niet alleen tijdens de ramadan, maar het hele jaar door. He Najib26, ben je er weer? Want zie je niet meer op dating, wanneer kom je de mensen weer eens leren hoe het echt moet...... assalaam

gasni_rajel
18-11-2002, 21:52
Origineel gepost door MeHayat Gefeliciteerd, ben harstikke blij voor je!!!! je haalt de woorden uit m'n mond, mehayat!!! Lahiekoufel3awan!!!!

Cyclop
18-11-2002, 21:54
Origineel gepost door Yasmeen Hallo, Ik heb wel een vriend, ik ben verloofd. En ik moet eerlijk zeggen dat als ik mijn verloofde zie, na het eten, dat ik wel met hem zoen. Yasmeen weer fout :kwaad:

Najib26
18-11-2002, 22:18
Origineel gepost door Yasmeen Hallo, Ik heb wel een vriend, ik ben verloofd. En ik moet eerlijk zeggen dat als ik mijn verloofde zie, na het eten, dat ik wel met hem zoen. Yasmeen Als er geen huwelijksakte is getekend, mag je hem ook niet zoenen ook al ben je verloofd. Als dit inderdaad niet zo is, dan hoop ik voor je dat Allah het door de vingers zal zien en je toch met hem kunt trouwen. Je weet nooit hoe Allah met zonden omgaat, soms roept Hij je pas in het hiernamaals ter verantwoording. Soms kan Hij je hier al straffen (bv geen huwelijk). Maar ghair inchallah.

flexiegirl
18-11-2002, 22:22
Salaam, Als iets haram is dan mag het niet. Even voor de mensen tot wie het niet echt wil doordringen en vreemde vragen stellen. Ma3a salamaaa :zwaai:

NajatS
19-11-2002, 15:53

Is haram en je mag zo ie zo geen vriend hebben of dat nou de tijdens de ramadan is of na de ramadan. Dus hou geen eigen regels aub.