Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Alcohol

Pagina's : [1] 2 3

freemale
17-11-2002, 21:39

Hoi, heb begrepen dat je in de vastenmaand niet mag drinken. ik heb gisteren per ongeluk alcohol binnen gekregen. Is dat erg en wat nu?

Najib26
17-11-2002, 22:12
Is dit een grapje? Alcohol mag je het hele jaar door niet drinken. En sinds wanneer maak jij je druk om de islamitische regels?

rahmona
17-11-2002, 22:26
Dit moet een grapje zijn, of mevrouw weet echt niet van de Islam af....alcohol is Haram, het hele jaar door......

miss_arif
17-11-2002, 23:01
hahhahahaha sorry maar dit vind ik echt een grappig topic

_MaJesTeiT_
18-11-2002, 08:28

Origineel gepost door freemale Hoi, heb begrepen dat je in de vastenmaand niet mag drinken. ik heb gisteren per ongeluk alcohol binnen gekregen. Is dat erg en wat nu? Hallo, Als je een moslimse bent, dan weet je dat je helemaal geen alcohol mag drinken..Houd je nou jezelf voor de gek of houd je ons voor de gek? Je mag alcohol niet in de ramadan drinken en buiten ramadan helemaal niet.. M' A Sallaam

Soumaya167
18-11-2002, 11:05
als je het nie wist dan is het nie erg en wa denken jullie mensen, niemand drinkt alcohol?als jullie dit echt denken dan zijn jullie echt naiƫf

MueZli
18-11-2002, 11:20
Kan er niet op haar gereageeerd worden zonder aan te vallen.

Samiratoen
18-11-2002, 13:49
Origineel gepost door freemale Hoi, heb begrepen dat je in de vastenmaand niet mag drinken. ik heb gisteren per ongeluk alcohol binnen gekregen. Is dat erg en wat nu? Wat bedoel je met per ongeluk??! xx

tonk
18-11-2002, 16:24
Ik dacht dat er ook wel groepen moslims waren die zich niet aan de alcoholregel houden. Meer in Turkije ofzo.

MueZli
18-11-2002, 16:28
Je bedoelt niet erkennen ? Zoveel moslims doen wat niet zo moeten, volgens de leer die ze aanhangen. Ook alcohol drinken.

tonk
18-11-2002, 18:55
Origineel gepost door MeuslitriX Je bedoelt niet erkennen ? Zoveel moslims doen wat niet zo moeten, volgens de leer die ze aanhangen. Ook alcohol drinken. Euh, dat weet ik niet eigenlijk. Ik dacht alleen dat er streken waren waar de meeste moslims 'gewoon' alcohol drinken. Misschien gebieden waar voordat de islam daar aankwam alcohol tot een dagelijkse gewoonte hoorde. Een gewoonte die ondanks de islam niet is verdwenen. Zoiets?

MueZli
18-11-2002, 18:59
Origineel gepost door karima_lal Euh, dat weet ik niet eigenlijk. Ik dacht alleen dat er streken waren waar de meeste moslims 'gewoon' alcohol drinken. Misschien gebieden waar voordat de islam daar aankwam alcohol tot een dagelijkse gewoonte hoorde. Een gewoonte die ondanks de islam niet is verdwenen. Zoiets? Alcohol behoorde ook tot de dagelijkse bezigheid van de bewoners van de arabische schiereiland, beter bekent als saoedie arabie, voordat daar de Islaam zijn intrede had gedaan.

gasni_rajel
18-11-2002, 21:55

Origineel gepost door Najib26 Is dit een grapje? Alcohol mag je het hele jaar door niet drinken. En sinds wanneer maak jij je druk om de islamitische regels? Mag ik effe opmerken dat je weer erg SCHERP bent!!!! :D :giechel:

freemale
20-11-2002, 13:55
Bahbah... dit is echt te gek voor woorden!!!! Ik vraag iets en dan word ik WEER als een niet-moslimse afgescheept!!!! De vastenmaand word alles extra benadrukt, dus ook drank. Ik snap dit echt niet! Hoe weten jullie nou in hemelsnaam wat het geloof voor mij betekend!! Heb nu ook echt geen zin om toe te lichten wat ik bedoel met 'per ongeluk gedronken' Waarom moet er zo bekrompen en gesloten nagedacht worden? Probeer jezelf in andermans schoenen te plaatsen.

gasni_rajel
20-11-2002, 20:57
Freemale is ook geen maagd meer, dus die drank kan er ook nog wel bij!!!!!!! :D :giechel: :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3