Bekijk volle/desktop versie : Mijn huwelijksnacht!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

17-11-2002, 20:19
A Salaam Oealaikom

Ik ga over precies 5 maanden trouwen insallah, maar zit erg tegen m'n huwelijksnacht op. Als het aan mij ligt hoeft het helemaal niet, alleen die pijn die mij zo bang maakt.Wat ik wou vragen aan meisjes die het al hebben meegemaakt of gewoon ervaring hebben wat kan ik doen om de pijn te verminderen.Ik heb het er zelf al met mijn verloofde over gehad hij zegt dat hij het heel rustig zal doen maar daarentegen hoor ik weer dat hij het het best snel doen zodat ik er dan vanaf ben.Graag zou ik jullie advies willen horen want ik ben natuurlijk wel blij dat ik ga trouwen maar aan de andere kant....


17-11-2002, 20:22


Waarom denk je aan pijn? Waarom denk je alleen aan de huwelijksnacht. je hoeft toch helemaal geen xes te hebben de eerste nacht. Je moet daar gewoon over communiceren met je husband, het is toch geen vreemde waarmee je trouwt. Je moet je niet laten afschrikken door pijn. Als alles goed gaat, merk je het niet eens. Angst is je grootste probleem.

17-11-2002, 21:15
Denk je? Ik weet het niet of daar over te communiceren valt we trouwen in Marokko dus ze verwachten echt wel wat na het feest en ik heb het weleens gezegd tegen hem dat we het ook kunnen uitstellen maar ja dat wou hij niet en ik begrijp het ook wel aan de andere kant van hem. Ik bedoel jij bent ook een man zou jij wachten??? Ik denk het niet.

17-11-2002, 22:26
salaam

Het is voorbij voor je het weet, laat dit echt je niet afschrikken.
Een goede raad doe het niet diezelfde nacht wacht liever tot de volgende dag, je weet zo een trouw kan heel vermoeiend zijn heb het zelf meegemaakt vandaar dat ik het weet.

Achteraf hadden we allebei er ook wel spijt van dat we niet tot de volgende dag hebben gewacht. Diezelfde dag ben je zo moe en gespannen en dit maakt het moeilijker en pijnlijker. Je zegt dat het van jullie verwacht wordt dat het dan ook gebeurt , je moet het tenslotte toch niet aan anderen bewijzen aan je man is echt voldoende.

Wat er nu ook veel wordt gedaan in marokko is dat men een soort huwelijksreis maakt en op hotel gaat, wordt je niet gestoord en is het ook veel rustiger en voel je je ook meer op je gemak zonder pottekijkers.

In ieder geval wens ik je een gelukkig huwelijk toe en zal het inchallah wel meevallen.

Groetjes

17-11-2002, 23:29


wat vreemd, ik zou juist niet kunnen wachten !!!


18-11-2002, 09:37
Ik denk dat je vooral niet aan moet denken wat iedereen verwacht (wordt je zenuwachtig van en dan doet het pijn),....

Mijn advies, begin rustig, beetje knuffelen, kussen en ontspannen.... en probeer zeker niet te denken dat het moet!!!!!

Veel succes en ik hoop dat het goed gaat !!!!

18-11-2002, 10:21
hoi samah,

ik denk zoals de meeste al hebben gezegt je gewoon moet ontspannen op dat moment en ik heb het zelf niet meegemaakt maar ik hoor meestal dat het wel meevalt als je er maar van geniet..... en niet te veel over strest

kussie

18-11-2002, 10:22
ik bedoelde stressen

18-11-2002, 10:50
Zo meiden ik zit met hetzelfde probleem. ik ga ook van de zomer trouwen, en zit ook tegen op het huwelijksnacht, ik heb echt vreselijke verhalen van me nichten gehoord die al getrouwd waren. Maar ik denk zo, ik ben niet de enige die het meemaakt, en het komt wel goed.

18-11-2002, 10:55
inderdaad ieder meisje moet het meemaken. en tot nu toe heeft iedereen het overleeft, dus zo erg kan het nu ook niet zijn.

18-11-2002, 23:38
salaam meisie
maak je niet druk ik ben ook getrouwd en het viel mee het deed wel pijn maar dat gaat snel over en ik zal je een geheim vertellen ik heb het een week eerder gedaan ik weet het mag niet maar we waren allebei bang voor shoer op ons huwlijksnacht komt veel voor snap je en er waren mensen die wij niet vertouwden en de nacht zelf was heel ok we hebben de fam gebeld eerder dan dat we wat hadden gedaan dat allles ok was en toen hebben we zelf verder genoten en mijn fam kon slapen dus maak je niet druk en vertel aan je verloofde dat je zenuwachtig ben
nou ik hoop dat je er wat aan hebt en succes
groetjes een info

18-11-2002, 23:45

Citaat:
Origineel gepost door Samah
Denk je? Ik weet het niet of daar over te communiceren valt we trouwen in Marokko dus ze verwachten echt wel wat na het feest en ik heb het weleens gezegd tegen hem dat we het ook kunnen uitstellen maar ja dat wou hij niet en ik begrijp het ook wel aan de andere kant van hem. Ik bedoel jij bent ook een man zou jij wachten??? Ik denk het niet.
ik zou zeker wel wachten, ik vind s.e.x helemaal niet zo belangrijk op dat moment, het is belangrijker dat mijn vrouw zich goed voelt, dat ze er aan toe is, als ze gespannen is of te moe dan neem ik genoegen met knuffelen, dat is net zo lekker, in elkaars armen inslaap vallen

18-11-2002, 23:55


HET IS ZO GEBEURD GELOOF ME MAAR,BINNEN 5 MINUTEN IS HIJ KLAAR.

19-11-2002, 10:01

Citaat:
Origineel gepost door abdel2002
HET IS ZO GEBEURD GELOOF ME MAAR,BINNEN 5 MINUTEN IS HIJ KLAAR.
Kijk en dat is nou het probleem... Een vrouw wil ook wat hoor... en in 5 minuten kan ze dat niet krijgen...

Enne als je niet ontspannen dan heb je wel vijf minuten pijn en heb je er ook de volgende dag last van... MANNEN ze snappen het vrouwelijke lichaam niet echt geloof ik

Maar goed gewoon lekker de tijd nemen...

19-11-2002, 10:50
Salaam,
OH huwelijks nacht, alhamdoelillah achter de rug,
als getrouwde vrouw wil ik je vertellen dat je dat alleen tussen jouw en je man moet houden,ik liet aan niemnd wat zien, als iemand wat vroeg zei ik : alhamdoelillah alles is prima gegaan en ga vercer niet diep in,
het is wel pijnlijk en het bloeden duurde drie dagen voordat het helemaal weg was,dus pijn en het bloeden klopt 100%
en het lukt soms niet gelijk de eerste nacht, bij mij was het meer dan twee weken uitproberen voordat het lukte,
ik zal blij zijn als ik je hierbij kon helpen,
veel suucces,

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6