Bekijk volle/desktop versie : Vader vrijgesproken van besnijden dochtertje



Pagina's : [1] 2 3

11-09-2009, 14:12
Vader vrijgesproken van besnijden dochtertje

De 30-jarige man uit Haarlem die ervan werd verdacht zijn 6-jarige dochtertje te hebben besneden, is vrijdag door de rechtbank in Haarlem vrijgesproken. Volgens de rechters, die vervroegd uitspraak deden, is niet bewezen dat de vader van Marokkaanse afkomst in het geslachtsdeel van het kind heeft gesneden.

De vader werd oktober vorig jaar opgepakt nadat zijn dochtertje aan haar pleegmoeder had verteld dat ,,haar pappa met een grote schaar in haar plasser had geknipt’’. Later bleek uit onderzoek dat de clitoris en de kleine schaamlippen van het meisje voor een deel zijn verdwenen. Volgens het Openbaar Ministerie (OM) kan het niet anders dan dat de vader dit heeft gedaan. Het OM had zes jaar cel geëist.

http://www.haarlemsdagblad.nl/nieuws/regionaal/haarlemeo/article5130741.ece/Vader+vrijgesproken+van+besnijden+dochtertje

11-09-2009, 14:17



Citaat door moorkop:
Vader vrijgesproken van besnijden dochtertje

De 30-jarige man uit Haarlem die ervan werd verdacht zijn 6-jarige dochtertje te hebben besneden, is vrijdag door de rechtbank in Haarlem vrijgesproken. Volgens de rechters, die vervroegd uitspraak deden, is niet bewezen dat de vader van Marokkaanse afkomst in het geslachtsdeel van het kind heeft gesneden.

De vader werd oktober vorig jaar opgepakt nadat zijn dochtertje aan haar pleegmoeder had verteld dat ,,haar pappa met een grote schaar in haar plasser had geknipt’’. Later bleek uit onderzoek dat de clitoris en de kleine schaamlippen van het meisje voor een deel zijn verdwenen. Volgens het Openbaar Ministerie (OM) kan het niet anders dan dat de vader dit heeft gedaan. Het OM had zes jaar cel geëist.

http://www.haarlemsdagblad.nl/nieuws/regionaal/haarlemeo/article5130741.ece/Vader+vrijgesproken+van+besnijden+dochtertje


Sinds wanneer doen Marokkanen dit soort dingen? ..Hij gaat te veel met somaliers om denk ik

11-09-2009, 14:44
Vrijgesproken?
Terwijl in dit land juist van alles doet om dit soort mensen op te sporen
Zijn hele piemel mag eraf.

11-09-2009, 14:55

Citaat:

Citaat door BaRokkaaN:
Sinds wanneer doen Marokkanen dit soort dingen? ..Hij gaat te veel met somaliers om denk ik




geen flauw idee, dit komt niet voor in de marokkaanse cultuur en volgens de islam mag dit niet eens.

maar goed,wie heeft het dan gedaan?

ik heb echt te doen met dat kleine meisje!

11-09-2009, 14:59


Zomba de Somaliër hier op het forum staat ook achter deze vorm van mishandeling.

11-09-2009, 15:04

Citaat door moorkop:
Zomba de Somaliër hier op het forum staat ook achter deze vorm van mishandeling.

zijn opvattingen druisen zo'n beetje tegen alles in wat wij hier redelijk en billijk achten.
maar het is jammer dat er (voorlopig) niemand gestraft wordt voor de verminking van dit arme meisje

11-09-2009, 15:04

Citaat door BaRokkaaN:
Sinds wanneer doen Marokkanen dit soort dingen? ..Hij gaat te veel met somaliers om denk ik



zoiets doe je toch uit geloofsovertuiging

11-09-2009, 15:05

Citaat door moorkop:
Zomba de Somaliër hier op het forum staat ook achter deze vorm van mishandeling.



zo komt hun onkunde tussen de lakens niet boven water

11-09-2009, 15:16

Citaat door hogedrukreinige:
het is iets wat niet verboden is in de islam, maar niet verplicht om te doen. maar de manier waarop het gebeurd in somalië en landen waar dat vaak voorkomt mag niet in de islam. dat is gewoon meisjes verminken en hun gevoelens wegnemen, terwijl wat wel toegestaan is is juist om de gevoelens te bevorderen

als jullie erover googlen, wat de islam precies over vindt staat er veel info. dus niet op google zoeken naar de verminkingen maar naar wat de islam zegt.



hogedrukreinige
je moet me niet verkeerd begrijpen. Ik heb nergens gezegd dat het is toegestaan in de Islam.

Maar de mensen geven zo hun eigen draai aan dingen, begrijp je?

11-09-2009, 15:45
Ik weet niet maar het is gewoon haram hoor!!!

11-09-2009, 16:13

Citaat door Foxy:
zoiets doe je toch uit geloofsovertuiging


Ooh vertel...

Voor zover ik weet doen zowel bepaalde christelijke als islamitische volken (veelal in Afrika) aan dit soort praktijken!

Ik denk als je naar de diepere oorzaken gaat kijken van dit verschijnsel dat je toch uitkomt bij een eergerelateerde cultuur waarbij men de vrouw wil "beschermen tegen haar eigen gevoelens". En in geval van het dichtnaaien van het geheel, tegen de hele buitenwereld.

11-09-2009, 16:24
Als we in Nederland echt van dit soort prakrijken af willen, lijkt het me toch verstandig om de mensen die het doen te straffen. Of zie ik dat nou verkeerd?

11-09-2009, 16:28


jaaah!! wat een xxx Ik heb gehoord dat hij heeft gezegd dat hij niet weet wie dat heeft gedaan bij zijn dochter. Ik snap dit soort dingen dus echt niet! Vooral hij met zijn zogenaamde 'islamitische normen en waarden'.

11-09-2009, 16:38

Citaat door Foxy:
zoiets doe je toch uit geloofsovertuiging

Dan was hij ontwetend want er staat nergens in de Koran dat vrouwen besneden moeten worden. Net zoals de taliban die denkt dat je iets goeds hebt gedaan als je onschuldige mensen vermoord.

11-09-2009, 16:43
Kent iemand die vent zo ja laten we het dan intern even oplossen met die kerel

Pagina's : [1] 2 3