Bekijk volle/desktop versie : Auto overspuiten...



11-09-2009, 13:59

Citaat door MocroTiger:
Hallo iedereen..

Ik ben van plan mn auto te laten overspuiten..
Weet iemand een adresje waar ik dat voor een redelijke prijs kan laten doen..
De meeste schadebedrijven vragen er al gauw tussen de 1000 en 2500 heb ik al zo gemerkt...

PM me als iemand van jullie een garage kent die dat goed en voor een redelijk prijs kunnen doen...

Alvast bedankt...
.

11-09-2009, 14:09


voor 1000 euro gaat niemand doen'

11-09-2009, 14:30
in Marokko doen ze het voor ongeveer €500.....Heb ik me laten vertellen

11-09-2009, 14:48

Citaat door MocroTiger:
Ja zoiets heb ik ook gehoord maar ten eerste ben ik nu niet in marokko en ten tweede ben ik toch altijd huiverig in marokko wat dit soort dingen betreft..
Vooral op het gebied van de kwaliteit en je bent er zo dik een week aan kwijt... dan is de vakantie wel heel erg snel voorbij als je max maar 3 weken kunt krijgen..



Het was maar tip...

11-09-2009, 15:09



Citaat door MocroTiger:
Ik weet het... bedankt in ieder geval..



you are welcome

11-09-2009, 16:19

Citaat door MocroTiger:
Ja zoiets heb ik ook gehoord maar ten eerste ben ik nu niet in marokko en ten tweede ben ik toch altijd huiverig in marokko wat dit soort dingen betreft..
Vooral op het gebied van de kwaliteit en je bent er zo dik een week aan kwijt... dan is de vakantie wel heel erg snel voorbij als je max maar 3 weken kunt krijgen..

ik had in marokko schade aan mn voorbumper gemaakt, ben naar een garage geweest, de schade was echt mooi hersteld, en nu de bumper overspuiten..
Weet je, ze lieten het gewoon buiten drogen in de zandweer( geen idee hoe je dat noemt )
Ik vroeg me af of ze dat ook doen met heel de auto overspuiten..

11-09-2009, 16:29
Normaliter moet een auto echt drogen in een oven of in een stofvrije omgeving. Diegene die jou bumper heeft gespoten en buiten laten drogen is een beunhaas. De echte spuiters zitten in het noorden van Marokko, tetouan, nador.

11-09-2009, 16:31
@ Topicstarter: Voor 1000 euro kun je je auto beter laten folieen. Dit is een speciale vinyl folie die over je hele auto wordt getrokken. Het gaat gemiddeld 8 tot 10 jaar mee en het is in alle kleuren beschikbaar.

Of je kunt voor 1000 euro laten spuiten maar dan moet je zelf schuren en afplakken.

Salam

11-09-2009, 16:44

Citaat door SHAB__DAGILL:
Normaliter moet een auto echt drogen in een oven of in een stofvrije omgeving. Diegene die jou bumper heeft gespoten en buiten laten drogen is een beunhaas. De echte spuiters zitten in het noorden van Marokko, tetouan, nador.

hehehe beunhaas jek.. het was ook in tetouan.

11-09-2009, 17:06
In tetouan heb je een spuiter die ze lihoudi noemen. Weet ff de wijknaam niet, hij is heel bekend. Alle andere zijn beunhazen.

11-09-2009, 17:29

Citaat door SHAB__DAGILL:
In tetouan heb je een spuiter die ze lihoudi noemen. Weet ff de wijknaam niet, hij is heel bekend. Alle andere zijn beunhazen.

o , geen idee
ja was maar een klein garage bij mij in de buurt waar ik was gegaan..
Maar echt ongeloofelijk hoe autos helemaal gesloopt binnen gaan bij hem, en als nieuw eruit komen..(In Nl was ie allang rijp voor de sloop)