Bekijk volle/desktop versie : De Twee Gezichten Van Een Vrouw ( Waargebeurd) Vervolg 2



11-09-2009, 04:37
dat was nummer twee en ik had nog steeds vertrouwen in allah swt

Ik had na deze periode te veel tegenslagen gehad en mijn doel was dan ook om mijn kinderen op te voeden tot allah onze wegen scheidt.

Deze twee vrouwen die ik in het verhaal heb vermeld zijn volwassen vrouwen die allah kennen met niet meer dan hun mond. subhanallah

Ben in de zomer op vakantie gegaan naar marokko met uiteraard mijn kinderen aan me zij.

En ja hoor, ik werd weer eens gekoppeld aan een vrouw door mijn zus,
naar een tijdje leerde ik haar kenne en gesprekken enz enz enz we kwamen op het onderwerp trouwen en het eerste wat ze zei was :""maar je moet niet denken dat ik je kinderen voor je ga opvoeden" het was net als of ik lag te slapen en een emmer water over me heen kreeg ik kreeg kippenvel. dit was in marokko.
Ik zei tegen haar dat moet je ook niet denken je hoeft hun totaal niet op de voeden omdat ik niet voor jou kies maar voor mijn kinderen. sorry dame hier eidigt onze romance.

Een maal terug in nederland liet ik mijn kinderen weten dat ik geen kracht meer had om voor een stiefmoeder op zoek te gaan en heb ze ook laten weten dat ik helemaal geen vrouw meer hoef.

een aantal maander later kwam ik een mooie vrouw op straat tegen die echt naar mijn smaak is qua karakter, schoonheid en alles wat er bij komt kijken.
naar mijn mening was zij ideaal ze deed me alles vergeten.
En ja hoor ik gaf het weer een kans,
De eerste maand kwam ik er achter dat deze mooie vrouw diep in de schulden zat(financieel). terwijl zij dit ontkende wilde ik haar helpen en met mijn manieren van omgang met mensen ben ik er achter gekomen hoe diep ze daadwerkelijk in de schulden zat en heb alles voor voor haar betaald zonder dat zij er wat van af wist.( de bedragen laat ik achterwegen, gigantisch veel).

De zomer was weer aangebroken en mijn besluit was om dat jaar niet naar marokko te gaan, ik gaf aan haar aan dat het me niet uitkwam om naar marokko te gaan dat jaar.

Een week later belde ik haar en stond haar telefoon uit, haar telefoon heeft in totaal vanaf dat moment twee weken uitgestaan, na deze twee weken kreeg ik een belletje van haar met de mededeling dat haar telefoon kapot was gegaan en dat zij die twee weken bij haar moeder verbleef die in een ander stad woonde,
OK
in de periode hierna stuite ik bij haar thuis op haar paspoort en die heb ik ingekeken en tot mijn verbazing zag ik twee stempels van tangerinkomst en tanger uitkomst in de periode dat haar telefoon uitstond.
ik heb niets tegen haar gezegd. en heb de informatie in mij gehouden
bij gesprekken vertelde zij mij dat haar zus in de zomer naar marokko is geweest en dat ze naar mooie plekke is geweest terwijl zij de gene was waar ze het over had.
en zei tegen mij dat we samen een keer naar die plekken moesten gaan.


Mensen Mensen Mensen, hoe zouden jullie het vinden als je verloofde een tijd niets van zich laat horen en lekker op vakantie gaat zonder met mij te overleggen of zonder mij daarbij te betrekken.


hier eindigd mijn ingekorte verhaal, en mijn leven gaat verder zonder vrouw
dit zijn vrouwen met TWEE gezichten, er zullen zeer zeker vrouwen zijn die het beste voor hebben maar naar mijn mening zijn dat alleen de vrouwen die allah kennen.

Waarom Waarom zijn ze zo, mijn vertrouwen is total loss in vrouwen

vrouwen!!!!!! laat je zelf in je waarde en vind allah dan zal hij je een mooi iets schenken soutra ja satir

11-09-2009, 10:48


zo das best ernstig!Maar zo te zien is de tijd nog niet gekomen om weer te trouwen je moet gewoon nog geduld hebben dan kom je wel weer iemand tegen die niet zo is en bij je past inshallah.
sterkte!!