Bekijk volle/desktop versie : Vreemdgaan

Pagina's : 1 2 3 [4] 5

12-05-2008, 22:28

Citaat door florida:
neee joh ik heb echt geen medelijden met vreemdgaande mannen
stenigen die handel

Stenigen die handel, ok!!!

12-05-2008, 22:31

Citaat door Soufiane_A:
Allah Yerdie 3lik.

Amien, dank je wel

13-05-2008, 16:24
ja,vreemdgaan dat doet iemand niet zosnel als hij nuchter is.....want er zijn verschillende oorzakken waarom een mens vreemd gaat....het kan zo zijn dat een vrouw een man heeft die elke dag op straat aan het drinken is...een mens heeft gevoelens...en hier zit het gevaar in....waarom omdat je gevoelens je dingen kunnen laten doen die je eigenlijk niet wou..ik bedoel ze heeft ook aandacht nodig,intimiteit van een man....(eenzaamheid)de ander gaat vreemd waaneer hij gedronken heeft(een echtgenoot bedrijft niet zo snel liefde met deze persoon het hart wil het niet.. de dames begrijpen me wel)....en de andere gaat weer vreemd omdat zen vrouw ziek is(dus kan niet meer met haar vrijen) er zijn zoveel oorzakken...de man kijkt ook naar die dingen... maar hij vergeet wat er op die films gebeurt niet waar is....dus willen ze het uit proberen met hun echtgenoot...maar echtgenoot wil dat niet.....dus gevoelens op gevoelens die op elkaar op stappelen,en dan barst de bom...nogmaals de mens is op zoek naar aandacht,echte liefde maar als dit er niet is..zoekt men het ergens anders.....in marokko pakken ze gewoon mannen af van de getrouwde vrouwen,gaan ook vreemd(maar dat heeft weer met geld te maken)als de mens weet hoe hij moet omgaan met zen partner zou zo iets niet snel gebeuren......maar ja wie ben ik

13-05-2008, 20:03
.........als je ooit voor of buiten het huwelijk... sexuel contact hebt gehad.en daar vanuit je religieuze normen,waarden.spijt van hebt en met je zelf in het rein bent gekomen...dan ben je dus voor de islamitische wet..even goed 'maagd'...onbekend voor de mensen.....dus laten we volgens de islam denken in plaats uit cultuur......

14-05-2008, 00:46

Citaat door dagobertduck:
.........als je ooit voor of buiten het huwelijk... sexuel contact hebt gehad.en daar vanuit je religieuze normen,waarden.spijt van hebt en met je zelf in het rein bent gekomen...dan ben je dus voor de islamitische wet..even goed 'maagd'...onbekend voor de mensen.....dus laten we volgens de islam denken in plaats uit cultuur......

Ik heb echt medelijden met deze jongen meskien.
Hij doet echt zijn best.

14-05-2008, 01:22

Citaat door Soufiane_A:
Ik heb echt medelijden met deze jongen meskien.
Hij doet echt zijn best.
heb medelijding met de armen niet met mij....jongen kan jij wel begrijpend lezen of niet?kijk wat er staat en dan antwoorden jongen.....kijk mensen kunnen een fout(en) hebben gemaakt en er spijt van hebben gehad,of gekregen..en als dezen mensen tot inkeer komen...waarom zal ALLAH deze mens niet vergeven???heb jij dan geen fouten van je zelf waar je spijt van heb????of wou je zeggen dat ALLAH dezen persoon(en) altijd zal verbannen,of vervloeken ..nee,nee jongen ALLAH(swt zal deze persoon(en) beloonen voor zijn zuivere inkeer tot hem.....want hij heeft ons gemaakt en zal ons nemen,beordeelen,niet jij want jij bent door hem geschappen snappie....

14-05-2008, 01:29

heb medelijding met de armen niet met mij....jongen kan jij wel begrijpend lezen of niet?kijk wat er staat en dan antwoorden jongen.....kijk mensen kunnen een fout(en) hebben gemaakt en er spijt van hebben gehad,of gekregen..en als dezen mensen tot inkeer komen...waarom zal ALLAH deze mens niet vergeven???heb jij dan geen fouten van je zelf waar je spijt van heb????of wou je zeggen dat ALLAH dezen persoon(en) altijd zal verbannen,of vervloeken ..nee,nee jongen ALLAH(swt zal deze persoon(en) beloonen voor zijn zuivere inkeer tot hem.....want hij heeft ons gemaakt en zal ons nemen,beordeelen,niet jij want jij bent door hem geschappen snappie....

In het rood, staat het nog duidelijker ...

Jazaaka Laah A 3zizie !

14-05-2008, 01:35

Citaat door Soufiane_A:
Ben het helemaal mee eens.

Maar als we nou de Shari3ah bleven uitvoeren (Lees stenigen in dit geval) ... dan was er heeeeel veel minder ellende onder De Moslims de dag van vandaahg.
is sharia dan een oplossing waarom deze denk beeld jongen??net als dat de doodstraf geen oplossing is...er worden ook veel mensen onschuldig ter dood veroordeeld..alsof er nooit een moord zou gepleegd worden(kijk naar america heeft ook de doodstraf) ....dezen wetten zijn alleen maar goed voor de mens die ze meden mens wil onder drukken,voor dictators..die willen al te graag de sharia wet invoeren.....maar gelukkig zijn er meer moslims in de wereld die tegen dezen barbaarse wet zijn,(trouwens deze wet kwam in de eerste eeuw na de dood van de profeet MUHAMMEDvrede zij met hem),in ALLAH vertrouwen,niet in die zo genamden mensen die de wereld zo genaamd willen redden....

14-05-2008, 01:40

Citaat door Soufiane_A:
In het rood, staat het nog duidelijker ...

Jazaaka Laah A 3zizie !
sorry ik dacht dat je nivau in je had maar je houd van spelen......kijk jij komt met argumenten aan die jij niet kan onder strepen dan moet er ook niet erover praten als je er niet verder wat van wilt leren...maar dat geeft niet hoor als jij van spelen houd,dan houd je het bij spelen....no jongen ik hoop dat je wat wijzer er van woord van die sharia wet of niet ????? en vind je deze kleur ook mooi het is een jongenskleur mooi he???

14-05-2008, 01:43

is sharia dan een oplossing waarom deze denk beeld jongen??net als dat de doodstraf geen oplossing is...er worden ook veel mensen onschuldig ter dood veroordeeld..alsof er nooit een moord zou gepleegd worden(kijk naar america heeft ook de doodstraf) ....dezen wetten zijn alleen maar goed voor de mens die ze meden mens wil onder drukken,voor dictators..die willen al te graag de sharia wet invoeren.....maar gelukkig zijn er meer moslims in de wereld die tegen dezen barbaarse wet zijn,(trouwens deze wet kwam in de eerste eeuw na de dood van de profeet MUHAMMEDvrede zij met hem),in ALLAH vertrouwen,niet in die zo genamden mensen die de wereld zo genaamd willen redden....

Ben sprakeloos.

14-05-2008, 01:46

Citaat door Soufiane_A:

Ben sprakeloos.
wie is er hier maf??jij denk ik want jij reageerd twee keer op het zeflde tekst...zeker een beleg he man

14-05-2008, 01:48
heeee jongens elkaar niet afkraken laten we het wel gezellig houden

14-05-2008, 01:52

sorry ik dacht dat je nivau in je had maar je houd van spelen......kijk jij komt met argumenten aan die jij niet kan onder strepen dan moet er ook niet erover praten als je er niet verder wat van wilt leren...maar dat geeft niet hoor als jij van spelen houd,dan houd je het bij spelen....no jongen ik hoop dat je wat wijzer er van woord van die sharia wet of niet ????? en vind je deze kleur ook mooi het is een jongenskleur mooi he???

Ok, broeder dagobertduck. Ik bied mijn excuses aan.

Idd, ik denk niet dat we op dezelfde golflengte zitten.

Maar broeder, ik denk dat je het niet goed begrijpt wat Shari3a betekent. Of mischien verwar je het gewoon met een ander woord.

Nogmaals mijn welgemeende excuses.

14-05-2008, 01:54

wie is er hier maf??jij denk ik want jij reageerd twee keer op het zeflde tekst...zeker een beleg he man

Het was niet hetzelfde tekst broeder.

Ja, ben belg.

14-05-2008, 01:55

Citaat door florida:
heeee jongens elkaar niet afkraken laten we het wel gezellig houden
dat doe ik ook niet...de enigste wat ik probeer met hem is een dialoog te voeren hier over....maar hij speelt graag dan dat hij met argumenten aan komt...waar ik een conclussie kan uit trekken wat hij mij zegt...dat ook klopt met zijn verhaal....maar dat doet ie niet..maar meer mij afkraken...maar meid ik heb geduld...... ik ben een volwassen persoon

Pagina's : 1 2 3 [4] 5