Bekijk volle/desktop versie : Lesbische militair VS vraagt asiel aan in Canada



10-09-2009, 03:27
buitenland
Lesbische militair VS vraagt asiel aan in Canada
OTTAWA - Een lesbiënne die uit het Amerikaanse leger is gestapt, heeft asiel aangevraagd in Canada. De Amerikaanse stelt door collega's te zijn lastiggevallen vanwege haar seksuele geaardheid. Volgens Canadese media woensdag is zij de eerste homoseksuele Amerikaanse militair die asiel aanvraagt.
Fort Cambell, waar de Amerikaanse gelegerd was.
De 21-jarige Bethany Smith zegt dat ze voortdurend werd gepest door collega's. Ook waren er meer dan honderd briefjes met bedreigingen op de deur van haar slaapkamer geplakt, waaronder ook doodsbedreigingen. Een Canadees immigratiepanel wees de aanvraag van Smith af, waarop ze in hoger beroep ging.

Smith zegt ontslag te hebben aangevraagd bij het leger, nadat een andere militair had gezegd dat ze lesbisch was na haar hand in hand te hebben zien lopen met een vrouw in een winkelcentrum. Volgens de soldate wilde het leger hier niets van weten, omdat haar superieuren haar naar Afghanistan wilden sturen. Het leger wilde haar zaak uitstellen tot na haar Afghanistan-missie, maar ze is nooit gegaan.

Smith diende in Fort Campbell in de zuidelijke Amerikaanse staat Kentucky. Daar werd in 1999 een homoseksuele militair doodgeslagen.

Sinds het begin van de oorlog in Irak in 2003, hebben zo'n tweehonderd Amerikaanse deserteurs asiel aangevraagd in Canada. Zij verblijven nog steeds in het buurland van de VS. Geen van de asielaanvragen is gehonoreerd.


http://www.telegraaf.nl/buitenland/4797328/__Lesbische_militair_VS_wil_asiel__.html?p=5,1

10-09-2009, 04:35



Citaat door PVVer:
Tijdens de Vietnam oorlog hebben duizenden laffe Amerikanen die niet voor hun land wilden vechten asiel in Canada gekregen. Dus zo' n duffe poot kan er ook wel bij.



laf ?


sinds wanneer is vechten voor de duivel, laf ?








templar

10-09-2009, 04:42

Citaat door PVVer:
Je bedoelt niet vechten neem ik aan. Vechten voor het westen tegen de Moslimterroristen is juist heel dapper. Voor die jongens neem ik mijn petje af.



ga slapen

10-09-2009, 04:46

Citaat door haatsmurf22:
ga slapen


He, Smurf, lang niet gezien. Hoe is het?

10-09-2009, 04:53



Citaat door Trissintie:
buitenland
Lesbische militair VS vraagt asiel aan in Canada
OTTAWA - Een lesbiënne die uit het Amerikaanse leger is gestapt, heeft asiel aangevraagd in Canada. De Amerikaanse stelt door collega's te zijn lastiggevallen vanwege haar seksuele geaardheid. Volgens Canadese media woensdag is zij de eerste homoseksuele Amerikaanse militair die asiel aanvraagt.
Fort Cambell, waar de Amerikaanse gelegerd was.
De 21-jarige Bethany Smith zegt dat ze voortdurend werd gepest door collega's. Ook waren er meer dan honderd briefjes met bedreigingen op de deur van haar slaapkamer geplakt, waaronder ook doodsbedreigingen. Een Canadees immigratiepanel wees de aanvraag van Smith af, waarop ze in hoger beroep ging.

Smith zegt ontslag te hebben aangevraagd bij het leger, nadat een andere militair had gezegd dat ze lesbisch was na haar hand in hand te hebben zien lopen met een vrouw in een winkelcentrum. Volgens de soldate wilde het leger hier niets van weten, omdat haar superieuren haar naar Afghanistan wilden sturen. Het leger wilde haar zaak uitstellen tot na haar Afghanistan-missie, maar ze is nooit gegaan.

Smith diende in Fort Campbell in de zuidelijke Amerikaanse staat Kentucky. Daar werd in 1999 een homoseksuele militair doodgeslagen.

Sinds het begin van de oorlog in Irak in 2003, hebben zo'n tweehonderd Amerikaanse deserteurs asiel aangevraagd in Canada. Zij verblijven nog steeds in het buurland van de VS. Geen van de asielaanvragen is gehonoreerd.


http://www.telegraaf.nl/buitenland/4797328/__Lesbische_militair_VS_wil_asiel__.html?p=5,1


hoe kan y dan weten dat ze lesbies zijn. veel vriendinnen lopen hand in hand, zonder dat ze lesbisch zijn

10-09-2009, 04:59

Citaat door Focus1:
He, Smurf, lang niet gezien. Hoe is het?



goed met jouw ?

10-09-2009, 04:59

Citaat door Dirkan:
hoe kan y dan weten dat ze lesbies zijn. veel vriendinnen lopen hand in hand, zonder dat ze lesbisch zijn


Amerika is, ondanks dat het een wereldmacht is, uitermate conservatief. Hand in hand lopen is in een homofoob land als de USA al verdacht.

Ik vraag mij af hoe zij zoenende en elkaar om de hals vallende moslimmannen bekijken, eigenlijk.

Het land van de Billy Hillbillies.

10-09-2009, 05:01

Citaat door haatsmurf22:
goed met jouw ?


Hier ook alles OK. Waar was je al die tijd?

10-09-2009, 05:04

Citaat door Focus1:
Hier ook alles OK. Waar was je al die tijd?



had er geen zin meer in...

werd altijd gebant door david zonder geldige redenen

dus ging ik er ff tussen uit




en ja druk met werk enzo