Bekijk volle/desktop versie : Het mooie vrouwen fiasco...



Pagina's : [1] 2 3

09-09-2009, 19:57
Laten we eerlijk zijn: Goed uitziende vrouwen hebben tegenwoordig een man bij z’n ballen. Ze worden aanbeden door veel mannen. Kunnen seks hebben wanneer ze willen. En mannen trekken al snel hun portemonnee om in de smaak te kunnen vallen bij zo’n vrouw

De redenen waarom mannen graag willen daten met mooie vrouwen ligt voor de hand.
Het is goed voor hun zelfvertrouwen, de sociale status neemt toe, andere vrouwen vinden je ineens aantrekkelijker en mooie vrouwen zijn gewoon geweldig om naar te kijken. Er zitten natuurlijk ook nadelen aan een mooie vrouw. Ze zijn vaak in zichzelf gekeerd, egoïstisch en denken dat hun vagina met bladgoud is bedekt.

Ondanks deze nadelen zijn de meeste mannen toch op zoek naar een mooie vrouw. Maar helaas, deze vrouwen hebben al veel aandacht van andere mannen en kunnen daarom behoorlijk selectief zijn als het gaat om mannen. Hun keuze is vaak afhankelijk van twee dingen. Hij moet geld hebben en hij moet er goed uit zien!

Is er dan nog wel hoop voor de gemiddelde man? Ja toch wel. Als je de onderstaande tips goed toepast kom je een heel eind! Het belangrijkste is dat je anders moet zijn dan andere mannen. Wat bedoel ik hier mee?..

Geef haar geen speciale behandeling
Praat met haar, zoals je met iedereen praat. Laat niet merken dat je onder de indruk bent van haar uiterlijk en staar haar niet aan als een geile puber. Laat merken dat je niet geïntimideerd bent door haar uiterlijk. Je mag zelfs wel een beetje afstandelijk

Ga haar niet verleiden
Dit is namelijk wat elke man al doet en wat zij ook verwacht. Als zij vraagt of je haar aan het verleiden bent, zeg je “Nee, want ik weet helemaal niet of je wel leuk genoeg bent”. Trust me. Dat hoort ze niet vaak, of eerder NOOIT. Als je echt lef hebt ga je zelfs met andere minder aantrekkelijke vrouwen flirten. Gewoon even lachen naar iemand die voorbij loopt. Zij zal niet weten wat haar overkomt. Zij is gewend alle aandacht te krijgen

Praat over haar interesses en passies
Dit is iets dat veel mannen vergeten. Bouw een band op. Alle vrouwen hebben een favoriet persoon om over te praten. Namelijk over hun zelf. Als ze iets verteld, vraag er over door. En vraag door. Laat blijken dat je echt interesse hebt in wat ze zegt. En nu een gouden tip waarvan bijna niemand weet. Als jullie iets gemeenschappelijk hebben, houd dit voor je zelf totdat zij er over uit gepraat is. Stel dat ze zegt dat ze in Thailand in geweest. Je vraagt veel over haar reis, totdat ze is uitgepraat over haar vakantie. Pas dan zeg jij dat jij ook in Thailand op vakantie bent geweest. Je hebt haar namelijk de kans gegeven om heel haar verhaal te vertellen, en veel mannen vergeten dit.

Geef haar geen complimenten
Dat doen namelijk alle andere mannen al. Ze weet hoe mooi ze is. Ze weet hoe sexy ze gekleed is, want dat hoort ze al heel de dag. Omdat veel mooie vrouwen wel gewend zijn om complimenten te krijgen, en van jou ineens niet, worden ze meestal een beetje onzeker en gaan dan vragen om complimenten. En hier moet je mee om kunnen gaan! Hoe? Simpel. Zij vraag wat je van haar rokje vindt. Zeg dan bijvoorbeeld dat je hem wel mooi vindt, maar volgens je zus dezelfde heeft. Wat zeg je dan eigenlijk? Je bent wel mode bewust maar niet helemaal origineel. Laat ze vol trots haar nieuwe horloge zien. Dan zeg je dat je hem erg mooi vindt, maar dat eigenlijk haar armband er niet bij past. E

Niet pushen voor seks(als je een relatie hebt met een kuffar)
Alle mannen willen direct seks met haar. Zij zal niet begrijpen waarom jij niet. Tenminste…dat laat je niet blijken. Wachten zal haar gek maken!

Het einde
Probeer degene te zijn die de date beëindigd. Zeg dat je haar thuis brengt. En niet of je haar thuis MAG brengen. Begin nog helemaal niet over een eventuele tweede date. Als zij daar wel over begint ben je al binnen! Als ze vraagt om nog een keer af te spreken dan zeg je luchtig dat het je gezellig lijkt en dat je haar nog wel belt.


Wacht een tijdje met bellen
Ik weet dat het heel erg moeilijk is, maar bel niet te snel. Wacht zeker drie dagen. Als je belt om een tweede afspraak te plannen, vraag je niet wanneer ze kan. Maar je komt zelf met de dag en tijd. Als zij je een SMS stuurt, wacht je minimaal een half uur met reageren. Mail beantwoord je pas na minimaal een halve dag.


met vriendelijke groeten, Dr Emraan (psycholoog in opleiding)

09-09-2009, 19:59


Uppp


en zo'n vrouwen zijn bitches!

09-09-2009, 20:02
Is dit een column? Of gewoon gezeur. Mijn god. Leer schrijven.

09-09-2009, 20:03
Wat een nonsens .

09-09-2009, 20:03



Citaat door FaithLoveMagic:
Uppp


en zo'n vrouwen zijn bitches!


Het komt door de mannen,ze besteden veeeels te veel aandacht aan mooie vrouwen,complimentjes,kadootjes e.t.c dat heeft op een gegeven moment invloed op je ego.daarom moeten de mannen daarmee stoppen!
niemand verdient een speciale behandeling..we zijn allemaal gelijk in de ogen van allah.

09-09-2009, 20:04
maar.. wat is nou een mooie vrouw eigelijk

09-09-2009, 20:04
dit is dus echt kopier en plak werk mede mogelijk gemaakt door GOOGLE

09-09-2009, 20:05

Citaat door SFYE:
Is dit een column? Of gewoon gezeur. Mijn god. Leer schrijven.


Citaat door Highness:
Wat een nonsens .


blogje op mijn hyves,wees blij ik geef je tips frankenstein
__________________________________________________ ______

nee het is een feit,mooie vrouwen doen meestal uit de hoogte

09-09-2009, 20:06

Citaat door Charisma_1989:
Het komt door de mannen,ze besteden veeeels te veel aandacht aan mooie vrouwen,complimentjes,kadootjes e.t.c dat heeft op een gegeven moment invloed op je ego.daarom moeten de mannen daarmee stoppen!
niemand verdient een speciale behandeling..we zijn allemaal gelijk in de ogen van allah.



ja idd, uiteindelijk zijn alle vrouwen autosletten en willen ze te veel cadeautjes

domme mannen: ik heb nooit een cadeautje aangepakt zelf een colake betaal ik liever zelf

09-09-2009, 20:06

Citaat door FarahNaz:
dit is dus echt kopier en plak werk mede mogelijk gemaakt door GOOGLE


mijn blog op hyves

09-09-2009, 20:06
heb je the game gelezen?

09-09-2009, 20:07

Citaat door Charisma_1989:
blogje op mijn hyves,wees blij ik geef je tips frankenstein
__________________________________________________ ______

nee het is een feit,mooie vrouwen doen meestal uit de hoogte




Ik doe misschien wel uit de hoogte, maar wat daar staat is a load of crap.

09-09-2009, 20:07



Citaat door FaithLoveMagic:
ja idd, uiteindelijk zijn alle vrouwen autosletten en willen ze te veel cadeautjes

domme mannen: ik heb nooit een cadeautje aangepakt zelf een colake betaal ik liever zelf


Meeste mannen laten zich leiden door hun testosteron..
maar in de ogen van anderen zijn ze schoothondjes
ze zien het alleen zelf nog niet,nooit een vrouw een speciale behandeling geven..geloof me,ik kan het weten..mijn verloving is hierdoor verbroken..

09-09-2009, 20:08

Citaat door JustN:
maar.. wat is nou een mooie vrouw eigelijk



interessante vraag

in mijn ogen is een mooie vrouw, zij die er goed uitziet ondanks haar uiterlijk niet wow is, zij die haar goed verzorgd: qua mondhygiene enz

zij met een prachtig karaktertje en een hartje van goud, zij die niet gierig is, zij dat humor heeft, zij dat de islam kent, zij dat geen meeloopster is

en vooral zij die zich niet verlaagt tot de jaloerse onder ons

09-09-2009, 20:08

Citaat door DYLM:
heb je the game gelezen?


Citaat door Highness:
Ik doe misschien wel uit de hoogte, maar wat daar staat is a load of crap.


nee,is dat een goed boek?
__________________________________________________ ___________

noem 1 voorbeeld

Pagina's : [1] 2 3