Bekijk volle/desktop versie : Welke Ziana Werkt OoK IN Zomervakantie In Marokko..?



09-09-2009, 10:03
Welke Ziana Werkt OoK IN Zomervakantie In Fes ..?

09-09-2009, 10:03


waar in marokko?

09-09-2009, 10:19
Wij decoreren volgend jaar ook in Marokko Inschallah, indien interesse.....
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2796337


Vriendelijke Groeten.

09-09-2009, 11:09
negaffa loubana is een hele goede negaffa die zomers ook in marokko werkt.
Ze is wel snel volgeboekt dus wees er snel bij

09-09-2009, 11:12



Citaat door liena81:
negaffa loubana is een hele goede negaffa die zomers ook in marokko werkt.
Ze is wel snel volgeboekt dus wees er snel bij


heb je een site voor me ??met meer informatie over haar?

xx

09-09-2009, 11:13
http://www.loubana.nl

Ze komt uit rdam

09-09-2009, 13:49
zoulikha uit den haag !

09-09-2009, 13:52

Citaat door randaatje:
zoulikha uit den haag !


heb je ook van haar meer info . a.u.b

09-09-2009, 14:04

Citaat door Lala_Hanae:
heb je ook van haar meer info . a.u.b

zie pm

09-09-2009, 14:26
Ziana Chaimae uit Zeist zij levert pas prachtig werk!

09-09-2009, 14:52

Citaat door Voetbaleria:
Ziana Chaimae uit Zeist zij levert pas prachtig werk!


heb je meer info..over chaimae ..
thnx

10-09-2009, 16:58
http://www.touriagamar.nl of nadia maastricht kijk bij marocstore

22-09-2009, 00:11


Ga jij de aankomende zomerperiode in Marokko trouwen?
En weet je niet waar te beginnen

Dan heb ik goed nieuws voor je!
Wij gaan een informatiesessie organiseren.

Wanneer:

Zodra er meer dan 20 bruidjes zich hebben aangemeld.

(locatie & datum is nader te bepalen)

Doel:

Om samen informatie, ideeën, tips uitwisselen, en om jullie waardevolle en kosteloos advies te geven! diverse feestpartijen zullen ook aanwezig zijn om hun werk te laten zien.

Ik zal ook diverse feestpartijen die hier in Nederland wonen en in Marokko werken tijdens de zomervakantie bij deze sessie uitnodigen.

Aanmelden:

Wil jij ook graag bij de informatiesessie aanwezig zijn? stuur dan een mail naar gastv@live.nl met:

Naam:
Telefoonnummer:
E-mailadres:
Trouwdatum:
Trouw locatie/stad Marokko:
Vermelding: informatiesessie zomer-bruidjes 2010

Partijen kunnen zich vanaf nu ook aanmelden!

Feestpartijen:

Werk jij ook in de bruiloftbranche en wil je je werk tijdens deze dag promoten meld je dan gauw aan. Dit wil ik van je weten:

Naam:
Telefoonnummer:
E-mailadres:
Wat bied jij aan:
Vermelding: informatiesessie zomer-bruidjes 2010


Hou verder deze topic goed in de gaten voor verdere informatie over de sessie zomer- Marokko bruidjes

05-10-2009, 17:46
Jij bent een aanstaande bruid en gaat jouw droomhuwelijk in Tetouan, Tanger of omgeving vieren! Maar je hebt geen enkel idee waar je moet beginnen? Dan hebben wij goed nieuws voor je!

Ik ben Rachida Ouhamad en 4 jaar actief als weddingplanner in Nederland. Ik heb mijn functie uitgebreid tot adviseur en bemiddelaar in Marokkaanse feestorganisatie. Mijn bureau is gevestigd in Utrecht (zie mijn website)

Met volle trots deel ik mee dat ik vanaf heden een collega weddingplanner heb aangesteld voor Tanger, Tetouan en omgeving!

Imane werkt voor Dounia's Weddings vanuit Tanger en Tetouan. Deze 27-jarige dame is in Nederland geboren en getogen en heeft zich nu in Marokko gevestigd. Zij is afgestudeerd in de Journalistiek, naast communicatief vaardig is zij zeer commercieel ingesteld. Dit is in jouw voordeel aanstaande bruid, zij maakt de beste deals met verschillende feestpartijen. Immers, zij is een terugkerende klant en dit levert leuke en fikse kortingen op voor jou!

Imane zal, samen met mijn advies en hulp, de totale organisatie van jouw bruiloft op haar nemen en uitvoeren. De communicatie met deze Marokkaanse weddingplanner zal via mail/chat/skype gaan, jij kunt rechtstreeks jouw wensen met haar bespreken en ik blijf altijd aanspreekpunt. De foto’s en informatie over te boeken feestpartijen zullen via e-mail verstuurd worden.

De 1e oriënterende gesprekken vinden bij mij op kantoor in Utrecht plaats. Daarna verwijs ik je door naar Imane, die vol enthousiasme voor jou aan de slag gaat in Tetouan of Tanger.

Een weddingplanner hoeft niet altijd duur te zijn, jij bepaalt uiteindelijk zelf jouw trouwbudget. De totale kosten voor onze diensten voor het regelen van jouw feestdag komen uit 7.5% over je totale feestbudget. Voor dit bedrag regelen wij jouw trouwerij van A tot Z. Denk daarbij aan een geschikte trouwlocatie, catering, Ziana/negeffa, vervoer, bedankjes en al andere wensen. In dit bedrag is ook het werk op de feestdag zelf opgenomen! Het regelen van een bruiloft op afstand brengt erg veel stress en onnodige kosten met zich mee.

Op jouw bruiloft zijn wij beide aanwezig om alle ingehuurde feestpartijen strak aan te sturen (de ervaring heeft ons geleerd dat dit helaas echter hard nodig is binnen onze collega´s in Marokko)
Bruid, het is echt een drama als je dit alleen moet doen!. Alleen al de kosten van het op en neer reizen en de telefoongesprekken naar Marokko kunnen boven de 1000 euro uitkomen!! Alsnog moet je hopen dat alle feestpartijen aan alle afspraken zullen gaan houden….

Elk detail wordt besproken en wij boeken niets zonder enig overleg.
Dounia's Weddings staat ingeschreven bij de KvK (nr.30254432) Wij stellen bij een samenwerking netjes een contract op en leggen alle details vast in een factuur.

Graag nodig ik je uit voor een vrijblijvend gesprek op mijn werklocatie in Utrecht (je bent uiteindelijk tot niets verplicht, een oriënterend gesprek is geheel vrijblijvend)

Ik ben bereikbaar op: 06-45 77 25 31
Mvgr, Rachida & Imane