Bekijk volle/desktop versie : helemaal geen fus meer bezitten



08-09-2009, 18:17
[doordat alles letterlijk misgaat in je leven, hoe kom jij er weer bovenop? ]

08-09-2009, 18:19


het is fut

08-09-2009, 18:42

Citaat door SimpelZieltje:
het is fut



Zelfs dat gaat mis...

Ik heb dit voor de zomervakantie heeeel erg gehad. Ik had het gevoel dat gwn echt ALLES tegen zat. Ik hoop dat gevoel nooit meer te krijgen, want het is echt een klote gevoel.

08-09-2009, 18:44

Citaat door MaRoCcInA:
Zelfs dat gaat mis...

Ik heb dit voor de zomervakantie heeeel erg gehad. Ik had het gevoel dat gwn echt ALLES tegen zat. Ik hoop dat gevoel nooit meer te krijgen, want het is echt een klote gevoel.

Ik weet het nog ja! Je had er een topic overgeopend volgens mij.. Ik had het vlak voor de zomervakantie, de jaar ervoor! Dus ik kon je heel leuk adviseren, cuz been there, done that myself.

Ben echt blij dat ik het alweer een hele lange tijd niet gehad hebt.


@Ts: Je bent ook maar mens, je kunt niet alles tegelijkertijd. Waarschijnlijk wil je te veel en brengt het druk met zich mee, ga je stressen en mislukt het. Laat alles even los, kom tot jezelf en ga dan prioriteiten stellen..

08-09-2009, 20:33



Citaat door hallallove:


Tell me, wil het ook wel weten


khair inshaAllah


Citaat door MaRoCcInA:
Zelfs dat gaat mis...

Ik heb dit voor de zomervakantie heeeel erg gehad. Ik had het gevoel dat gwn echt ALLES tegen zat. Ik hoop dat gevoel nooit meer te krijgen, want het is echt een klote gevoel.


kun je geloven, dat ik geen een correcte Nederlandse zin sinds weken heb gevormd? Te denken dat ik de Nederlandse taal in die mate (lees: excellent) beheers, dat ik continu scripties mag verbeteren

zeker en bij mij wordt het alleen erger en ik? ik kan alleen toekijken hoe alles stuk zal gaan


Citaat door Baby22:
Ik weet het nog ja! Je had er een topic overgeopend volgens mij.. Ik had het vlak voor de zomervakantie, de jaar ervoor! Dus ik kon je heel leuk adviseren, cuz been there, done that myself.

Ben echt blij dat ik het alweer een hele lange tijd niet gehad hebt.


@Ts: Je bent ook maar mens, je kunt niet alles tegelijkertijd. Waarschijnlijk wil je te veel en brengt het druk met zich mee, ga je stressen en mislukt het. Laat alles even los, kom tot jezelf en ga dan prioriteiten stellen..


nee daar gaat het niet om, dit is niet een of andere futiliteit waar je een nachtje over moet slapen. meer iets waar je helemaal machteloos bij bent en zult toekijken hoe werkelijk heel je leven stuk zal gaan en je naasten je geeneens een blik zullen gunnen. InshaAllah komt het niet zover, doe je een doe3a voor me alsjeblief?

08-09-2009, 20:57

Citaat door Baby22:
Ik weet het nog ja! Je had er een topic overgeopend volgens mij.. Ik had het vlak voor de zomervakantie, de jaar ervoor! Dus ik kon je heel leuk adviseren, cuz been there, done that myself.

Ben echt blij dat ik het alweer een hele lange tijd niet gehad hebt.


@Ts: Je bent ook maar mens, je kunt niet alles tegelijkertijd. Waarschijnlijk wil je te veel en brengt het druk met zich mee, ga je stressen en mislukt het. Laat alles even los, kom tot jezelf en ga dan prioriteiten stellen..


Klopt, en daar bedank ik je nogmaal heel erg voor..
Ik was echt ten einde raad.

08-09-2009, 21:00

Citaat door SimpelZieltje:
khair inshaAllah



kun je geloven, dat ik geen een correcte Nederlandse zin sinds weken heb gevormd? Te denken dat ik de Nederlandse taal in die mate (lees: excellent) beheers, dat ik continu scripties mag verbeteren

zeker en bij mij wordt het alleen erger en ik? ik kan alleen toekijken hoe alles stuk zal gaan



nee daar gaat het niet om, dit is niet een of andere futiliteit waar je een nachtje over moet slapen. meer iets waar je helemaal machteloos bij bent en zult toekijken hoe werkelijk heel je leven stuk zal gaan en je naasten je geeneens geen blik meer zullen gunnen. InshaAllah komt het niet zover, doe je een doe3a voor me alsjeblief?



Je geeft aan dat er dus iets is waar je niks aan kan doen, en je leven stuk kan gaan en je naasten je geen blik zullen gunnen? Als dit echt om heel je leven gaat, dan heb je vast een verkeerde keuze gemaakt in het verleden waardoor je nu in deze positie zit. Klopt dit?

Ik denk dat we 1 ding in het hoofd moeten houden, en dat is dat we niet terug in de tijd kunnen in het leven. Sommige dingen lopen nou eenmaal zoals ze lopen, en soms kunnen we er gewoon niks meer aan doen.

08-09-2009, 21:10

Citaat door MaRoCcInA:
Je geeft aan dat er dus iets is waar je niks aan kan doen, en je leven stuk kan gaan en je naasten je geen blik zullen gunnen? Als dit echt om heel je leven gaat, dan heb je vast een verkeerde keuze gemaakt in het verleden waardoor je nu in deze positie zit. Klopt dit?

Ik denk dat we 1 ding in het hoofd moeten houden, en dat is dat we niet terug in de tijd kunnen in het leven. Sommige dingen lopen nou eenmaal zoals ze lopen, en soms kunnen we er gewoon niks meer aan doen.



een heel grote die ik nu al jaren zwaar bekoop, maar heb toch een huge onherstelbare fout gemaakt waardoor het zal uitkomen

dat is wel heeeel gemakkelijk gezegd


zuccccccccccccccccccccht

08-09-2009, 21:29
van fouten leer je, richt je op het heden.

08-09-2009, 21:31
eerst het heden halen

09-09-2009, 02:22
Shit happends!!

09-09-2009, 17:05

Citaat door SimpelZieltje:
een heel grote die ik nu al jaren zwaar bekoop, maar heb toch een huge onherstelbare fout gemaakt waardoor het zal uitkomen

dat is wel heeeel gemakkelijk gezegd


zuccccccccccccccccccccht


Zie mijn PM

09-09-2009, 17:17


ik beantwooprd zo je pm terug lieve schat

jij bent lief!