Bekijk volle/desktop versie : damess hellppp!!!! Wat moet ik doen...



08-09-2009, 14:53
[ Ik wil heel graag stoppen met school, omdat ik school echt haar met heel me hart!!! Elke dag als ik naar school sta ik de hele tijd rond te lopen tot er 3 uurtjes voorbij zijn!!

Ik snap mezelf echt niet waarom ik dat heb, Want op school vind ik het wel gezellig enz.... Maar ik wil echt stoppen....

Iedereen zegt tegen mij dat ik het niet moet doen, Maar ik kan toch niet iets gaan dat dat ik echt heel heel heel erg haat... Ik snap het nut er niet van want wil later toch geen baan en zeker niet voor een baas werken. wil dat later inshallah al mijn aandacht naar mijn kids gaat.......

Oefffff k weet niet wat ik moet doen

08-09-2009, 15:02


ook als moeder is ht toch beter dat je naar school bent geweest en ze beter kan begleiden in hun studie. je weet nooit wat de toekomst brengt en studie is altijd mooi meegenomen!

08-09-2009, 15:06
Wat voor opleiding doe je en hoe lang moet je nog?

08-09-2009, 15:08

Citaat door faridanador:
ook als moeder is ht toch beter dat je naar school bent geweest en ze beter kan begleiden in hun studie. je weet nooit wat de toekomst brengt en studie is altijd mooi meegenomen!
Je hebt helemaal gelijk.
maar ik kan het gewoon niet.




Citaat door latifa_sisko:
Wat voor opleiding doe je en hoe lang moet je nog?


Ik moet nog 3 jaar, kan het nooit volhouden dat weet ik nu al

08-09-2009, 15:09




Zo erg is school toch niet?

08-09-2009, 15:14
ja wollah haat het echt met heel me hart wollah.

08-09-2009, 15:16
praat erover met je ouders en mentor/slb.

08-09-2009, 15:42

Citaat door Noonaa:
praat erover met je ouders en mentor/slb.



Me ma zei dat ik zelf moet kijken wat ik wil.
Als ik later geen baan wil enzo, dat ik gewoon kan stoppen.

En ja ik ken die mentor geen eens, heb haar maar een keer gezien.

08-09-2009, 15:49

Citaat door Leuke_spullen:
ja wollah haat het echt met heel me hart wollah.

maar je zegt als je er bent vind je het leuk is het dan het vroeg opstaan mijn kids moeten naar school of ze nu later thuis willen blijven of niet die basis heeft iedereen nodig schat

08-09-2009, 16:08

Citaat door faridanador:
maar je zegt als je er bent vind je het leuk is het dan het vroeg opstaan mijn kids moeten naar school of ze nu later thuis willen blijven of niet die basis heeft iedereen nodig schat



Ja leuk met vriendinnen enzo.
Maar als ik het over de lessen heb enzo.. Dan sta ik echt zo te kijken van wat doe ik hier.. En dan sta ik op en loop weg naar huiss

dat doe ik nou altijdd