Bekijk volle/desktop versie : Sex in de huwelijksnacht NIET DOEN!

Pagina's : 1 [2] 3 4

05-06-2004, 02:04
hey denken jullie ook aan t feit dat niet alle vrouwen bloeden tijdens de eerste keer? Het is namelijk ongeveer 40 procent van de vrouwen die wel bloed, als je weleens biologie hebt gehad kom je erachter dat het niet eens een maagdenVLIES is, dus wat wil je nou doen als je niet bloed, een fles ketchup gebruiken oulla?? Tfoe echt belachelijk dat ze dan voor je deur gaat staan en dan alsof het niet erg genoeg is op straat gaan daarmee, dat ga je toch niet accepteren als vrouw zijnde, wat een aantasting van je respect is dat zeg, ik heb medelijden met die vrouwen die dat moeten meemaken, en die ouders en famillie dan.. walgelijk gewoon als dat nog gebeurt!

07-06-2004, 02:23

Citaat:
Origineel gepost door 2livecrew
Dat is niet eens het ergste, ze schreeuwen de buurt bij elkaar, zodat ze het kunnen zien.......
Zo als ik zo een famillie had zou ik emigreren naar australie en daar rustig tussen de kangeroos trouwen.

11-06-2004, 00:54
2livecrew..

sorry mens...maar jij loopt door je onwetenheid je slechte daden goed te keuren...Allah weet t beste waar we allen mee bezig zijn en IEDER zal een rekening krijgen meid.... jij dus ook met je smoesjes...

In een van de overleveringen betreffende de bestraffingen van zondige gelovigen, zei de profeet 'aleyhi salaam: Er kwamen vannacht 2 personen bij mij, en vroegen mij hen te volgen, zij zeiden tegen mij: "vertrek met ons".. En ik ging met hen..

Zo ging de profeet 'alayhi salaam met hen mee, en hij liet ze verschillende straffen zien, de eerste straf was van de die Qur'aan leest, maar het afwijst en slaapt tijdens zijn verplichte gebeden, hij lag op de grond en kreeg een steen op zijn hoofd geslagen, steeds wanneer zijn hele hoofd verbrijzelde, en de andere man bukte om de steen te pakken, was zijn hoofd weer in normale en gezonde staat, dus werd hem aangedaan wat er de eerste keer gebeurde, dit keer op keer..

De tweede straf, was van een leugenaar: Hij lag op zijn rug en een andere man stond om hen heen, met een ijzeren haak. De man begon aan 1 kant van zijn gezicht, en scheurde het helemaal weg naar achteren toe, zijn neus naar zijn achterkant en zijn ogen naar zijn achterkant. Toen ging hij naar de andere kant, en deed hetzelfde, zodra hij klaar was met de tweede kant, was de eerste kant weer intact, dus deed hij weer wat hij eerder had gedaan.

De derde straf ging over Zina (overspel) De profeet 'alayhi salaam vond iets wat leek op een oven, en hij dacht dat hij zei: (de overleveraar): "er waren stemmen en geschreeuw in, dus we keken en vonden naakte mannen en vrouwen met vlammen onder hen. Wanneer de vlam richting hen blies, schreeuwde zij. De profeet 'alayhi salaam vroeg wie dat waren: De mannen zeiden: Dat zijn de vrouwen en mannen die ontucht en overspel plegen.

Zij hingen dus boven een oven, en werden daar steeds opnieuw verbrand, huilend en schreeuwend op hulp, vragend om hulp.. Dit wanneer het te laat is om te vragen..

(Hadith Buchari)

..

22-07-2004, 09:06
dan maar niet.

22-07-2004, 19:35

assalaam wa aleikum

moet jouw stukje nu echt een huwelijksnacht voorstellen? jeetje, dan heb ik helemaal geen huwelijksnacht gehad!

enneuh wie zei; je moeder en je schoonmoeder mogen het wel weten?? nou, als er ook maar één iemand het aan mij had gevraagd, die zou die dag nooit vergeten. dat is iets tussen jou en je man en daar heeft niemand anders zaken mee, niemand, zelfs je moeder niet! wat tussen de slaapkamermuren gebeurt moet tussen jullie tweetjes blijven inc. de huwelijksnacht.

ik vond het wel een heel grappig stukje maar zeker onrealistisch. ik heb dat nog nooit gehoord of gezien! en mensen die met een bebloede doek op straat rennen? ben je nu serieus bezig?? wat zijn dit voor boeren?? Allatief wat een afgang moet dat niet zijn zeg!

in ieder geval voor alle mannen en vrouwen onder ons, dit is niet de huwelijksnacht van de eenentwintigste eeuw!

mha salama

22-07-2004, 21:33
Heb zelfs een huwelijk meegemaakt waarvan ze die stofstaaltje met bloed op een schaal zetten en ermee gingen dansen.

Citaat:
Origineel gepost door KloteSite
Door de straten te rennen.... wallah dit vind ik humor

27-07-2004, 11:35
nee je meent het

27-07-2004, 15:46

Citaat:
Origineel gepost door 2livecrew

Ten eerste indien je niet maagd bent, maak dat dan aan je echtgenoot aan het begin van je relatie en voor je verloving duidelijk kenbaar.
Indien hij echt om je geeft zal dit kleine detail geen verschil voor hem uitmaken, indien hij met overmatige trots en gekwetste gevoelens op de proppen komt, weet je dat je aan hem een jaloerse, onbegripvolle echtgenoot zal hebben.
Tevens moet je nooit aan je toekomstige echtgenoot instemmen met sex, immers als hij het geduld niet kan opbrengen om te wachten en hij je onder het mom: "Je bent toch al ontmaagd" wil gebruiken, getuigd dat niet van respect. Sterker nog, sommige mannen hebben een trots/mentaliteit/bekrompenheid dat ze nooit zullen/willen trouwen met een vrouw die ontmaagd is, dus let er goed op dat jij niet gebruikt wordt.
ben het neit eens met dat jaloezie geval/ iedereen is jaloers en tot op eenbepaalde grenz wordt jaloezie in islam vooral tussen man en vro0uw als goed beschouwd het wordt "beschermende jaloezie" genoemd. het heeft het nut om een gezonde relatie tussen de man-vrouw te houden bedoel het is ook een maner om te laten merken dat je om iemand geeft. meot neit hebben dat mijn vrouw elke vriend van mij die langskomt ofzo een knuffeln geeft vriendschappelijk of neit het is gewoon zo bij nederlanders is dat normaal.
en ten tweede dat van die laken vind ik zinloos ik ben zelf geen marrokkaan maar snap echt neit waarom dat gedaan wordt bedoel ten eerste als een man zijn vrouw goed behandelt en stelt haar op haar gemak dan zal ze soweiso bijna niet bleoden als ze al bloedt bedoel dan is gewoon goed nat en open. en ten tweede al die mocro's weten dat als ze neit maagd is dat ze ketchup erop gooit of dr vinger snijdt dus ik snap niet waarom mensen dat zo ndig meoten zien dan die lakens.

zware bullshit gewoon

rdb

27-07-2004, 21:19

Citaat:
Origineel gepost door MissyR
Als t aan mij lag zou k t nie eens 't tijdens de huwelijksnacht doen...
Dat lijkt me echt verschrikkelijk, iedereen weet dan dat je t gaat doen..

ma pas op huwelijksreis of gewoon een paar dagen later..
ja echt wel

soo ee ik zou me vader de volgnde morgen niet eens durfen aan te kijken

16-04-2006, 03:05
wat is in vredesnaam goesting?

16-04-2006, 03:18
belgisch voor "zin"

16-04-2006, 03:33
aha....

Said99, vraag het eerst eens aan je vrouw.... hoe moeten wij dat hier nou weten?

16-04-2006, 12:10

misschien emot je het gelijdelijk aan doen met haar..... voorspel kan wel eens helpen/
succes en misschine is het beter om het romantisch te maken in huis en ten slotte een goed gesprek aan gaan met haar dan komt ze denk ik iets slosser

16-04-2006, 12:27

Citaat door 2livecrew:
....
Indien hij echt om je geeft zal dit kleine detail geen verschil voor hem uitmaken, indien hij met overmatige trots en gekwetste gevoelens op de proppen komt, weet je dat je aan hem een jaloerse, onbegripvolle echtgenoot zal hebben.
Tevens moet je nooit aan je toekomstige echtgenoot instemmen met sex, immers als hij het geduld niet kan opbrengen om te wachten en hij je onder het mom: "Je bent toch al ontmaagd" wil gebruiken, getuigd dat niet van respect. Sterker nog, sommige mannen hebben een trots/mentaliteit/bekrompenheid dat ze nooit zullen/willen trouwen met een vrouw die ontmaagd is, dus let er goed op dat jij niet gebruikt wordt.
....
klein detail misschen voor jou, en het ligt eraan. als ze ontmaagd is omdat ze eerst getrouwd is geweest prima.
maar als dat zo is omdat ze zich neit kon inhouden dan mag ze van mij de pot op zo simpel,. want ik hou me ook in.
en echt zo dubbel dat je de ene kant verwacht dat een man een ontmaagde vrouw accepteert. (omdat zij haarzelf neit kon inhouden tot ze getrouwd was) maar aan de andere kant diezelfde vrouw vertelt dat ze niet zou meoten instemmen met sex met haar toekomstige man. (dus die man moet zich wel inhouden)
en als de man er wat van zou zeggen dat hij geen respect toont. sorry maar als je als vrouw ontmaagd bent voor het huwelijk dan heb je zelf al de keuze gemaakt om je zelfrespect op te geven. dan moet je ook neit versteld staan als anderen je niet respecteren.
buiten hang je de %^&x uit en bij je eigen man heilig Maria...

WAT IK DENK IS DAT JIJ GEWOON EEN ONTMAAGD MEISJE BENT DIE HOPELOOS ERGENS VOOR HAARZELF EITS PROBEERT GOED TE PRATEN.

niet dat ik ben voor sex voor het huwelijk. maar wat jij schrijft is gewoon zo dubbel als wat.
en dit is natuurlijk in geval van ontmaagd met je eigen keus zonder dat je getrouwd ben. en kom aub niet met uitzonderingen van paardrijden en weet ikv eel wat dat is neit ontmaagd of verkrachtginen dat zijn hele andere dingen.

over die lakenben ik het helemaal met je eens dat is zieke shit.

maar dat laatste stuk van je begrijp ik niet helemaal, voglens mij heb je een psychisch probleem als je zo intens dingen gaat inspecteren. je zoekt daar namelijk zelf problemen mee.

Citaat door greeneyezlady:
hey denken jullie ook aan t feit dat niet alle vrouwen bloeden tijdens de eerste keer? Het is namelijk ongeveer 40 procent van de vrouwen die wel bloed, als je weleens biologie hebt gehad kom je erachter dat het niet eens een maagdenVLIES is, dus wat wil je nou doen als je niet bloed
laat me je een ding uitleggen. de meeste vrouwen bloeden de eerste keer... dat het neit zo is is een verzinsel van alle vrouwen die al ontmaagd zijn. vertel me een ding als het neit zo is dat bijna alle vrouwen de eerste keer bleoden waarom al die ontmaagde vrouwen in die klinieken hun maagdenvlies aan elkaar latennaaien... JA!!! Precies!
bweijs hiervoor is het volgende: in mijn studie is er gelerd dat vrouwen vanaf de leeftijd van 17 tot 25 jaar een verhoogde kans hebben op urine weg infecties omdat dan vaak sexueel actief beginnen te worden en daardoor schade krijgen in de vagina. de eerste zoveel maanden hebben vrouwen een verhoogde kasn op die infecties omdat er kleine bloedinkjes ontstaan tijdens sex. en die kunnen bacterien erin krijgen. vertel me een dign als de eerste paar maanden een verhoogd risico aanwezig is en kleine bloedinkjes aanwezig zijn, hoe hetvolgens jou komt dat de eerste keer zonder bloed kan zijn tewijl je maagdenvlies er aan de zijkant nog uitsteekt dan...
en biologie is neit wat je droomt maar wat echt is laten we daar duidelijk over zijn. maagdenvlies is inderdaad wel gewoon een vlies. maar bedekt en sluit je vagina niet (zoals velen dat wel denken) het is gewoon een ribbel randje aan de zijkanten van de vagina opening. en ik zeg een ding. allah swa heeft die ribbeling echt niet zomaar gemaakt en niet zomaar ervoor gezord dat hij bloedt en beschadigd raakt nadat je sex hebt gehad. precies voor mensen zoals julie die dingen doen en daarna zeggen nee hoor ik ben maagd. als er geen maagdenvlies was dan waren alle meiden op dit forum maagd geweest want niemand zou kunnen zien dat ze ontmaagd waren. dus allemaal bullshit. dan zoudne julie allemaal beweren dat jullie maagd waren. (wat jullie nu ook doen overigens maar jullie maagdenvlies spreekt jullie tegen natuurlijk)

18-04-2006, 22:34

Citaat door Bachelorette:
gebeurt dat nog steeds dan dat mensen "bewijs" willen zien

maar leuk neergezet
jaa wordt het seriues nog bekeken of is het gewoon BlA weyoow ala schande plus sommige meisjes bloeden tog niet..?? wat willen ze dan zien..??

Pagina's : 1 [2] 3 4