Bekijk volle/desktop versie : belhuis openen??

26-05-2004, 00:07
A Salaam o7likom wa ra7mato ni la7 wa barakato

weet iemand misschien hoeveel het me ongeveer gaat kosten? belhuis openen??

of wil iemand z'n eigen belhuis verkopen of ken je iemand die wil verkopen wil je dan aub me ff een pm sturen

wa sokran

26-05-2004, 00:36

Hoi in de regio utrecht staan er 4 belhuizen te koop kijk op marktplaats.nl

er is een voor 17000 euro te koop

29-05-2004, 15:01
In nl of in maroc...?

31-05-2004, 21:34
Belhuis hier in Nederland is helemaal niet zo winstgevend.

Je ziet het ook aan het aantal behuizen dat nu tekoop staat.

Ik zou het in Marokko eens proberen en dan in een nieuwe wijk waar je geen concurrentie hebt en als je het wil doen, doe het dan goed en maak het zo aantrekkelijk mogelijk zodat je je klanten behoud!

succes

wasalaam

02-06-2004, 16:46

ik ga ereen na de zomer openen
inshalah
het kost je rond de 20000 heb je een behuis met internet alles
misschien ook een terasje als het mogelijk is

05-06-2004, 16:14
hey nabil alles goed brader ? luisteer ik zoek she schoonmaakbedrijf als je iemand kent die wil verkopen moet je het zeggen oki en verder heb ik dit voor je gevonden

Belhuis met internet in Utrecht
Prijs: vraagprijs â¬16500,00 (of doe een bod)
Beschrijving: voor overname een zeer mooie zaak die wegens omstandigheden aangeboden wordt in de wijk kanaleneiland te Utrecht.
de zaak is 80m en voorzien van alarm, rolluiken, 11 computers en 3 belcabines.

P.s als je me nummer nog hebt bel me ff ik ben die van jouw kwijt geraakt mohim hoor het van je
salaam o 7likom

05-01-2005, 12:14
Salamoe helejkoem,

XxNabilxX, zoals soennia83 er is te veel concurrentie.

Mijn advies;

Als je gaat beginnen bied dan meer producten aan dan andere. Denk zoals nu bijna de meesten al hebben internet of voor de jongeren van die speciale computer speelruimtes wat Muziek (cds) en denk aan de inrichting. Dit betreft de Commerciele zijde.

Voor wat betreft de financiele zijde, kijk goed waar je goedkoop spullen kunt halen doe een goed onderzoek. ga naar die grote bedrijven zoals vodafone, t-mobile etc... kijk of je een tussen persoon kan vormen. Dus houd het niet alleen op kaarten waarmee je naar marokko kunt bellen!!! Meer verschillende dingen.

Ik heb wat kort uitgelegd en de rest ligt aan jou. Het zou trouwens zeer handig zijn om een ondernemingsplan te maken. Al denk je: oow het is een klein iets.......maar doordat het juist klein is doen veel mensen het ...........en je moet je afvragen waarom de klant nou echt naar jou moet gaan en niet naar de buurman?....

Moehiem, als je verder dingen wilt weten over ondernemingsplan moet je het zeggen dan kijk ik of ik wat regelen kan voor je

Beslema

05-01-2005, 12:26
jeetje man heb je niks anders te verzinnen dan alleen een belhuis tegenwoordig heeft iedereen een belhuis , je zaak gaat achteruit!!! zakenman ben je echt niet!!!

05-01-2005, 12:34
Salaam,

Sexydame, je bent echt een zakenman als jij goed kan draaien terwijl de andere slecht draaien. Je kunt eigenlijk je hoofd overal instoppen. Alleen moet je kijken waar je hoofd in past. Want ik demnk zelf dat je een zeer goeie slimme zaken man bent als je dat kunt flikke.
Maar een succesvolle? Dat aan de andere kant weer niet, ik denk niet dat je er veel geld vandaan kunt halen als je de zelfde energie instopt in een ander soort bedrijf.

salaam