Bekijk volle/desktop versie : marokko gaat alsnog naar het wk--kom kijk waarom!!--



07-09-2009, 21:57
[ Ten eerste omdat gabon gelijk zal spelen tegen kameroen, gabon gaat sowieso met 11 man op eigen helft spelen en dan op de counter loeren waardoor scoren zeer moeilijk wordt voor kameroen..eindstand 0-0

De stand wordt dan als volgt:

Gabon------------------7
Togo--------------------5
Cameroon-------------5
Morocco----------------3

En dan krijgen we hetzelfde verhaal als tegen togo...marokko moet winnen tegen gabon om nog in de race te blijven tot de laatste speeldag...dan wordt dit de stand want kameroen wint sowieso van togo...

Cameroon-------------8
Gabon------------------7
Morocco----------------6
Togo--------------------5

Als dit allemaal niet lukt dan kunnen we altijd nog rekenen op de 3 punten van de wedstrijd tegen togo...kortom er is hoop!! ]

07-09-2009, 22:15


broeder, heb er niet teveel vertrouwen in alsjeblieft

08-09-2009, 00:03
cameroon moet nog 3 wedstrijden afwerken lijkt me stug dat ze in 3 wedstrijden 4 punten gaan pakken tegen teams waarvan sommige spelers niet eens een profcontract hebben

sommige spelers zijn zelfs clubloos


nahhh forget it

allemaal te danken aan onze geweldige superspits die altijd in alle omstandigheden zijn hoofd koel houdt en een penalty beheerst in schiet

thanks elhamdaoui

weet je gozer jij moet opkijken tegen die klutsvoetballer suarez hij verdiend het om topscorer te worden en schaamt zich niet om voor zijn land uit te komen, jij hebt voor marokko gekozen omdat je niet anders kon

08-09-2009, 00:26
vergeet het kameroen gaat door na wk, dat is iets wat ikz eker wete, wij meoten ons drukmaken om afrika cup maar ik zal een hele tijd niks voor marokko zijn, ik ben ff voorstander van tunis en algerije

08-09-2009, 00:35


De stand die je hierbij zet is heel onwaarschijnlijk.
We kunnen wel hopen op die 3 punten van Togo, maar meer ook niet vooral door El Hamdreri.

08-09-2009, 00:42
al is de kans heel groot dat marokko straks, met 1 wedstrijd nog te gaan, door kan gaan naar wk, als nog zullen ze falen, zoals ze altijd hebben gefaald (afgelopen jaren). Der is geen team te maken met deze spelers, waar je trots op kan zijn. Sterker nog de volgende jaren zullen zij heel moeilijk spelers overhalen om voor marokko te spelen. Weet je waarom?
omdat een speler uit Europa altijd nog zelf moet betalen voor zijn kosten.
Gewoon iets om misselijk van te worden. Boussaboun heeft direct na
Can2006 al aangegeven dat zij voor al hun kosten moesten opdraaien. schandalig gewoon.

08-09-2009, 01:47
Marokko moet zich gaan bezig houden met die liedjes van hun en dansen want daar zijn ze O zo Geweldig in en voetbal is simpelweg niks voor hun verwende trainers ze hebben 4 trainers gehaald 4 ik heb nooit een land gezien met 4 trainers waaar haal je dat vandaan crisis ik zal zeggen trek je uit de fifa organisatie en zet ons dan oko nooit meer voorschut, en sommige spelers spelen daar puur om de status en de anere via conecties dus allemaal vriendjes politiek

08-09-2009, 09:17
Wat een optimisme, geweldig. Hoop doet leven, beste leden.

08-09-2009, 09:33
Sakazulu Lul