Bekijk volle/desktop versie : Waar woon jij in MAROKKO? (of het dichts in de buurt)



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

17-11-2002, 14:09
Ik zou graag een beter willen krijgen van waar de meeste marokkanen vandaan komen. Ik heb gekozen voor deze steden omdat ik denk dat daar de meeste vandaan komen.

17-11-2002, 14:26


Ik kom uit meknes zoals je aan mijn naam kan zien

17-11-2002, 14:26

Citaat:
Origineel gepost door RaZer
Ik zou graag een beter willen krijgen van waar de meeste marokkanen vandaan komen. Ik heb gekozen voor deze steden omdat ik denk dat daar de meeste vandaan komen.
heum.....je hebt gelijk!!!!!!!

17-11-2002, 14:30

Citaat:
Origineel gepost door RaZer
Ik zou graag een beter willen krijgen van waar de meeste marokkanen vandaan komen. Ik heb gekozen voor deze steden omdat ik denk dat daar de meeste vandaan komen.
Haastige spoed is zelden goed Nou wat ik bedoel is dat ik een beter beeld wil krijgen van waar de meeste marokkanen in nederland en belgie vandaan komen. Misschien kan je er ook bijzetten wat je er van vind. En waarom iemand die daar niet vandaam komt er een keer naar toe zou moeten gaan. Want ik ben zeker van plan om eens een keer een flinke rondreis door Marokko te maken!!!!

Ik kom uit Oujda.. heeft niet echt iets bijzonders maar het is aan het veranderen. Ze denken steeds meer aan de toeristen jammer genoeg maakt dit de verschillen tussen arm en rijk ook groter Ik vind het gewoon leuk om in je eigen buurt gewoon te genieten van coole avond weer en te praten over van alles en nog wat

dat was het dan en nou kijken hoeveel mensen er gaan reageren

17-11-2002, 14:30


Hoi...

Ik woon in Mohammedia, El Jadida en Casablanca en ik heb ook nog een paar wortels iN Marrakech.. Vandaar Bent Dagilia Ik ben een beetje een Mix van bijna alle Dagilia Steden

Bent Dagilia

17-11-2002, 14:35
ik kom uit meknes!! sidi said!

17-11-2002, 14:40
Ik kom uit Tanger!!!!

Zijn er werkelijk zo weinig Tangiers hier op de site aanwezig. Ik geloof het niet. Volgens mij zijn er veel meer Tangers dan de percentage hier en tot nu toe aangeven. Nou laat Tanger niet in haar hem staan en stem op je stad mensen.

17-11-2002, 14:44

Citaat:
Origineel gepost door RaZer
Haastige spoed is zelden goed Nou wat ik bedoel is dat ik een beter beeld wil krijgen van waar de meeste marokkanen in nederland en belgie vandaan komen. Misschien kan je er ook bijzetten wat je er van vind. En waarom iemand die daar niet vandaam komt er een keer naar toe zou moeten gaan. Want ik ben zeker van plan om eens een keer een flinke rondreis door Marokko te maken!!!!

Ik kom uit Oujda.. heeft niet echt iets bijzonders maar het is aan het veranderen. Ze denken steeds meer aan de toeristen jammer genoeg maakt dit de verschillen tussen arm en rijk ook groter Ik vind het gewoon leuk om in je eigen buurt gewoon te genieten van coole avond weer en te praten over van alles en nog wat

dat was het dan en nou kijken hoeveel mensen er gaan reageren
Ik vind meknes gewoon mijn stad het is leuk ook waar je het net over had in je eigen buurt gewoon genieten en praten vind ik kei leuk tot in de kleine uurtje heletijd praten is wel relaxed that's the piont of vakantie of niet gewoon lekker luieren en chillen

17-11-2002, 14:48

Citaat:
Origineel gepost door hardtodrive
Ik kom uit Tanger!!!!

Zijn er werkelijk zo weinig Tangiers hier op de site aanwezig. Ik geloof het niet. Volgens mij zijn er veel meer Tangers dan de percentage hier en tot nu toe aangeven. Nou laat Tanger niet in haar hem staan en stem op je stad mensen.
Klopt wel. geld ook voor Oujda!! Hier in Breda zit het vol met mensen uit Oujda. Als ik in zomervakantie in Sjarir Oujda loop zie ik alleen bekende!! (beetje overdreven maar mag wel )

17-11-2002, 14:56
Shab Dagilia vind je zelden.. het is echt furstrerend omdat je iN de zomervakantie alleen met franen zit opgeschepen...

Ik wou dat er meer dagilien waren

Bent Dagilia

17-11-2002, 14:57
wat is Tauorit ?

17-11-2002, 15:00
Ik kom ook uit Oujda
En ja er wonen veel oujada in Breda
zelf woon i ook in de buurt van breda
Kom namelijk uit Dordrecht!!!!!
K vind oujda wel een mooie leuke stad ena lles is er ook veranderd dus voor mij is OUJDA THE PLACE TO BE!!
Daarnaast woon ik ook in meknes Hay zitoune alleen ben ik een Oujdia

17-11-2002, 15:01



Citaat:
Origineel gepost door doc25
wat is Tauorit ?
Dat is daar toch Bij Nooroostmarokko
Bij Oujda daar ergens???????????????

17-11-2002, 15:03

Citaat:
Origineel gepost door NoreJihan
Dat is daar toch Bij Nooroostmarokko
Bij Oujda daar ergens???????????????
KLOPT!!

17-11-2002, 15:04
ik woon vlakbij oudja,in een klein dorpie

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13