Bekijk volle/desktop versie : niet gehuwd en ongewenst zwanger!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

07-09-2009, 10:21
hallo,

mijn vriendin heeft 2maanden geleden een hele leuke jongen leren kennen, omdat hij zahma niet kon binden aan haar hebben zij een eind aan hun relatie gemaakt... wat blijkt nu dat die dommerikken geen voorbehoedsmiddelen hebben gebruikt en zij nu een maand zwanger is!!!!
Hij haar ex-vriend wilt het weg doen omdat hij bang voor zijn familie is en zij is zwaar aan het twijfelen omdat zij tegen abortus is en voor haar fouten wil opdraaien!!! ik geef haar het advies van het niet te verwijderen omdat het ten eerste RAMADAN is en tweede toch heel zwaar haraam is, of vergis ik me??? of geef ik haar slecht advies??? wie kan me helpen om haar te helpen want weet als beste vriendin niet zo goed wat te zeggen!!!
dank u xx

07-09-2009, 10:24


Jeetje zeg!!!!

Volgens mij is het geen haramzaak als je het weghaalt vooral eer er nog geen leven/ziel in dat eitje geblazen is... of zoietsss ik had zoiets toch gehoord!!

Verder zou ik haar is echt goed op haar fouten wijzen als beste vriendin!! Waar gaat dit toch naartoe zeg?

07-09-2009, 10:25
Wel de lusten maar niet de lasten? Dat is hypocriet. Laat haar zelf beslissen wat ze doet met het kind, ze heeft immers ook zelf besloten om met hem te krikken.

07-09-2009, 10:25
ejoow er is geen weg meer denk ik ??

07-09-2009, 10:26


Waarom zijn meisjes toch zo naïef die jongens gebruiken gewoon het vrouwlijk wezen, zie hoe ze hier komen aandraven op m.nl zoveel scheldwoorden die ze naar ons toegooien. En dat jullie het nog niet inzien dat ze een hart van steen hebben?? Bescherm jullie zelf dames, en geef niet toe aan de verleidingen, want een jongen die je echt wilt komt aankloppen of benadert je met respect en zeker niet in bed!!!!

07-09-2009, 10:26
2 maanden contact en gelijk al in bed en zwanger!!!




wooww gaat dat allemaal zo snel tegenwoordig!!

07-09-2009, 10:27
wendt je tot een imaam zou ik zeggen.sommige mensen weten niet wat voor functie hun hersens hebben

07-09-2009, 10:28
ik heb het gevoel dat er nu meer jongens dan meiden maagd zijn

07-09-2009, 10:29

Citaat door m00tjuh:
ik heb het gevoel dat er nu meer jongens dan meiden maagd zijn




1 pot nat ,allah i7fad wehe

07-09-2009, 10:30
Wat een dommerikken en daarom date ik alleen maar meisjes die zelf condooms meenemen....die denken be3da aan hen toekomst.

07-09-2009, 10:32

Citaat door m00tjuh:
ik heb het gevoel dat er nu meer jongens dan meiden maagd zijn



07-09-2009, 10:33

Citaat door Mevr_Feshkel:
Wel de lusten maar niet de lasten? Dat is hypocriet. Laat haar zelf beslissen wat ze doet met het kind, ze heeft immers ook zelf besloten om met hem te krikken.



Moest lachen om je nick!

Heel leuk en origineel!

Ik ga kijken of Menr_Feshkel nog vrij is



Citaat door Samiaaaa:
Waarom zijn meisjes toch zo naïef die jongens gebruiken gewoon het vrouwlijk wezen, zie hoe ze hier komen aandraven op m.nl zoveel scheldwoorden die ze naar ons toegooien. En dat jullie het nog niet inzien dat ze een hart van steen hebben?? Bescherm jullie zelf dames, en geef niet toe aan de verleidingen, want een jongen die je echt wilt komt aankloppen of benadert je met respect en zeker niet in bed!!!!



Smart girl!

I like that!

07-09-2009, 10:37



Citaat door Samiaaaa:


ik hoor tegenwoordig meiden van 10 in de tram bellen met jongens.
en met hun vriendinnetjes hebben ze het niet mer over welke truitje ze morgen aan hebben, neej met welke jongen ze morgen naar de stad gaan!!!!!

moge allah ze leiden naar het rechte pad

07-09-2009, 10:37

Citaat door hivisu:
2 maanden contact en gelijk al in bed en zwanger!!!




wooww gaat dat allemaal zo snel tegenwoordig!!




07-09-2009, 10:37
Maar meid om je een antwoord te geven, wat wij of ik zal voor mezelf spreken > wat ik zou doen moest ik in haar situatie zijn:

abortus plegen, en denken aan wat er zou kunnen gebeurd zijn moest ik het kind gehouden hebben, zoiezo shoppen ze me van huis en een mizerabele toekomst die ik dan tegemoet ga. Moest ik jou vriendin zijn zou ik echt is goed nadenken wat ze van haar leven wilt!!!!!!!!

Insallah yaa rabieee mag ik mij nooit in een zulke situatie verkeren insallah!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7