Bekijk volle/desktop versie : Die jongen van MSN



Pagina's : [1] 2

06-09-2009, 21:30
Ik heb een tijdje contact met een jongen via msn.We bellen, smsen en msnen nog met elkaar. Hij is 6 jaar ouder dan ik...Het klinkt wel tussen ons twee. Alleen vandaag hij irriteerde zich op een of ander manier aan me, maar hij wilde niet zeggen wat het was. Dus ik zo wat is het dan, zegt ie als je nog zo door gaat sluit ik het gesprek. Ik zo hoe zo dan wat heb ik gedaan? Hij zo het is beter dat we dit gesprek later voort zetten. Ik zo okee doeii hij doeii...
Ik dacht bij mezelf wat denkt die gozer wel niet dat ie is? Zomaar stoer doen...
Oja miss omdat ik daarvoor hem had uitgemaakt als leugenaar, maar om zoiets al zo boos te worden en te gaan irriteren kifasch?

06-09-2009, 21:32


Heb je het nou over mij? Gister had ik precies dezelfde gesprek.

06-09-2009, 21:33

Citaat door TYGER:
Heb je het nou over mij? Gister had ik precies dezelfde gesprek.

oeiii
nee kan niet hahah

06-09-2009, 21:34

Citaat door MC_Chicka:
oeiii
nee kan niet hahah


Dan is dat wel heel toevallig.

06-09-2009, 21:37


Maar waarom noemde je hem een leugenaar dan, had je daar een reden toe of zei je het gewoon? Als je hem zonder reden zo noemt, dan begrijp ik zijn reactie wel, zou ik me ook aan irriteren denk ik

06-09-2009, 21:39
Lol hahaha.

06-09-2009, 21:39
Ik had precies hetzelfde als wat deze chick beschrijft.

Ik werd gister gebeld en had verteld dat ze later moet bellen omdat ik aan het werk ben.

Uitgemaakt voor leugenaar omdat het zaterdag is. Alsof niemand op zaterdag werkt.

06-09-2009, 21:39
hoe noemt hij?

06-09-2009, 21:40

Citaat door TYGER:
Ik had precies hetzelfde als wat deze chick beschrijft.

Ik werd gister gebeld en had verteld dat ze later moet bellen omdat ik aan het werk ben.

Uitgemaakt voor leugenaar omdat het zaterdag is. Alsof niemand op zaterdag belt.


Rare reactie ja

06-09-2009, 21:40

Citaat door TYGER:
Dan is dat wel heel toevallig.

ahahah toeval bestaat niet

06-09-2009, 21:42
Honger zal naar zijn hoofd gestegen zijn.

06-09-2009, 21:42

Citaat door moslimaNL:
Maar waarom noemde je hem een leugenaar dan, had je daar een reden toe of zei je het gewoon? Als je hem zonder reden zo noemt, dan begrijp ik zijn reactie wel, zou ik me ook aan irriteren denk ik

omdat ik dacht dat ie een opleiding deed, wat niet zo was....was gewoon com. stoornis...maar ik bedoelde het niet gemeen maar gwn als grap

06-09-2009, 21:44



Citaat door blubjeful:
ik haat het als ze zo doen

oeffff ja man

06-09-2009, 21:44

Citaat door ClassyChocolate:
Honger zal naar zijn hoofd gestegen zijn.

ahhahaha ik denk het

06-09-2009, 21:45

Citaat door MC_Chicka:
Ik heb een tijdje contact met een jongen via msn.We bellen, smsen en msnen nog met elkaar. Hij is 6 jaar ouder dan ik...Het klinkt wel tussen ons twee. Alleen vandaag hij irriteerde zich op een of ander manier aan me, maar hij wilde niet zeggen wat het was. Dus ik zo wat is het dan, zegt ie als je nog zo door gaat sluit ik het gesprek. Ik zo hoe zo dan wat heb ik gedaan? Hij zo het is beter dat we dit gesprek later voort zetten. Ik zo okee doeii hij doeii...
Ik dacht bij mezelf wat denkt die gozer wel niet dat ie is? Zomaar stoer doen...
Oja miss omdat ik daarvoor hem had uitgemaakt als leugenaar, maar om zoiets al zo boos te worden en te gaan irriteren kifasch?


kindje moet jij niet gaan slape?
met je msn gesprek

Pagina's : [1] 2