Bekijk volle/desktop versie : Advertentie: TE KOOP volkswagen sharan MPV (familie auto) + FOTO'S



06-09-2009, 16:10
TE KOOP


Merk: Volkswagen
Model: Sharan 2.0 Comfort
Km stand: 184.000 (Nationale Auto Pas)
Bouwjaar: 1999
Carrosserie: Multi Purpose 5-deur
Brandstof: Benzine
Gewicht: 1613 kg
Kleur: Zwart metallic
Vermogen: 85kW
Cylinderinhoud: 1984cc



Opties: ABS, Airbag dubbel, Climate Control (AIRCO), Boardcomputer, Centrale Vergrendeling, mistlichten, Dakrail, Elektrische ramen voor en achter, Elektrische spiegels, kapiteinstoelen, Radio/CD-speler, Stuurbekrachtiging, Trekhaak. Private glass, Middenarmsteun voor, In hoogte verstelbare stoelen, Deelbare achterbank (ongelijke delen).

De auto heeft nu private glass, getint ramen (donkere ramen) wat niet te zien is op deze foto's

De auto wordt afgeleverd met een nieuwe APK tot 20-07-2010 en auto is altijd onderhouden door de dealer.



Vraagprijs: € 6.500,-

Voor meerdere informatie kun je pm'en







07-09-2009, 10:21


welk eeuw leef jij??? een auto uit 1999 voor 6duizend.

en voor zoveel km. verdiep je eerst in de vraagprijs voor je iets te koop aanbied. !!

07-09-2009, 10:56
ik heb niemand gedwongen om te kopen en zeker niet om te reageren.

de auto is altijd door de dealer onderhouden en hij heeft 2 jaar in de garage gestaan.

geen schade en geen mankementen.(APK tot juli 2010)

maar zoals je weet is het de vraagprijs en er kan altijd gepraat worden over de prijs.


ik ken auto's van 2007 die 300.000 km hebben gereden. dus een bouwjaar zegt niet alles

en de auto is een gezinsauto van een oudere man dus heeft er altijd rustig mee gereden en zorgvuldig mee om gegaan met de auto, dus nooit mee geraced of gekke dingen mee gedaan.



asalaam alaikoem

08-09-2009, 12:59

Citaat door AppieK:
ik heb niemand gedwongen om te kopen en zeker niet om te reageren.

de auto is altijd door de dealer onderhouden en hij heeft 2 jaar in de garage gestaan.

geen schade en geen mankementen.(APK tot juli 2010)

maar zoals je weet is het de vraagprijs en er kan altijd gepraat worden over de prijs.


ik ken auto's van 2007 die 300.000 km hebben gereden. dus een bouwjaar zegt niet alles

en de auto is een gezinsauto van een oudere man dus heeft er altijd rustig mee gereden en zorgvuldig mee om gegaan met de auto, dus nooit mee geraced of gekke dingen mee gedaan.



asalaam alaikoem



Ik geef FAFA groot gelijk.!!! 6500??? voor dat geld haal je een touran van 2002 .

08-09-2009, 16:07



Citaat door sofian84:
Ik geef FAFA groot gelijk.!!! 6500??? voor dat geld haal je een touran van 2002 .



het is heel simpel.. ik heb deze topic geopend voor de geïnteresseerde en heb deze topic niet geopend om discussie te voeren om een auto met een VRAAGPRIJS van € 6.500,-

heb je interesse, marhbabiek! zo niet? Allah ie 3ouwnek!

10-09-2009, 11:46

Citaat door AppieK:
het is heel simpel.. ik heb deze topic geopend voor de geïnteresseerde en heb deze topic niet geopend om discussie te voeren om een auto met een VRAAGPRIJS van € 6.500,-

heb je interesse, marhbabiek! zo niet? Allah ie 3ouwnek!


wel een klein beeeeeetje rieel blijven man!, gebruik je verstand ff
wil je je auto nou verkopen of niet??? zo jaaaa, kijk dan eerst naar de marktwaarde. garage's staan nu vol met grote type auto's. vooral in deze tijd van crisis wil niemand grote auto's. vette autos gaan voor super lage prijze de deur uit bij garage's,
mohiem ik hoop toch voor je dat je iemand tegenkomt die op zn achterhoofd is gevallen, en dat jij toch je auto voor 6500 kwijt raakt.