Bekijk volle/desktop versie : Mensen uit ALMERE....... Melden :)



06-09-2009, 11:53
Salaam allemaal,

Zijn er ook mensen uit Almere aanwezig?

Ik zou graag wat info willen over de 'wijk' Almere Buiten.... de seizoenenbuurt om precies te zijn.

Kan iemand mij wat meer over die buurt vertellen?

En hoe is het winkelcentrum? Zijn er bijv. ook Marokkaanse/Turkse winkels aanwezig waar je vlees/brood/fruit kan kopen.... etc.?

06-09-2009, 16:59


Je hebt in Almere buiten een kleine centrum, dat is niet zo ver van de seizoenenbuurt. Daar heb je de c1000, ah, etos etc. Ik weet niet zeker of ze daar een turkse/marokkaanse winkel hebben, ben daar al een tijdje niet geweest.

Wil je daar gaan wonen?

06-09-2009, 17:13

Citaat door fatima_1986:
Je hebt in Almere buiten een kleine centrum, dat is niet zo ver van de seizoenenbuurt. Daar heb je de c1000, ah, etos etc. Ik weet niet zeker of ze daar een turkse/marokkaanse winkel hebben, ben daar al een tijdje niet geweest.

Wil je daar gaan wonen?


Oke..

Ben me gewoon aan t orienteren op woningen... maybe

Dus je weet niet of ze daar Marokkaanse of Turkse winkels hebben..?

06-09-2009, 17:20

Citaat door BeautiFulll:
Oke..

Ben me gewoon aan t orienteren op woningen... maybe

Dus je weet niet of ze daar Marokkaanse of Turkse winkels hebben..?


Ik kan het je niet met zekerheid zeggen, omdat als ik daar naar toe moet, ga ik meestal in die van almere stad. Het is opzich niet ver en wel te doen met de auto. De bakker in almere stad is elke dag geopend en de albert heijns zijn ook altijd elke zondag open en de c1000 ook. Almere buiten heeft elke vrijdagavond koopavond en de donderdag is voor almere stad. In prinicipe is alles wel zo goed geregeld, ik hoop dat je hier wat aan hebt?

Voor almere buiten moet ik ff navraag doen aan een vriendin, ik spreek haar later.

06-09-2009, 19:58



Citaat door fatima_1986:
Ik kan het je niet met zekerheid zeggen, omdat als ik daar naar toe moet, ga ik meestal in die van almere stad. Het is opzich niet ver en wel te doen met de auto. De bakker in almere stad is elke dag geopend en de albert heijns zijn ook altijd elke zondag open en de c1000 ook. Almere buiten heeft elke vrijdagavond koopavond en de donderdag is voor almere stad. In prinicipe is alles wel zo goed geregeld, ik hoop dat je hier wat aan hebt?

Voor almere buiten moet ik ff navraag doen aan een vriendin, ik spreek haar later.



Dankjewel schat... als je verdere navraag voor me wilt doen... heel graag!!

P.s. en hoe ver is het rijden van Almere buiten richting Almere stad?

06-09-2009, 21:34

Citaat door BeautiFulll:
Dankjewel schat... als je verdere navraag voor me wilt doen... heel graag!!

P.s. en hoe ver is het rijden van Almere buiten richting Almere stad?



je kan op vele manieren er naar rijden, maar het is zeker niet meer dan een kwartier. Soms is het druk en dan weer niet, maar het is echt te doen..

Zodra ik meer weet, bericht ik je Insha Allaah

06-09-2009, 21:48

Citaat door fatima_1986:
je kan op vele manieren er naar rijden, maar het is zeker niet meer dan een kwartier. Soms is het druk en dan weer niet, maar het is echt te doen..

Zodra ik meer weet, bericht ik je Insha Allaah



Ah... ok valt nog mee dus..

InshaAllah

09-10-2009, 14:22
welke bakker bedoel je in almere stad?

Ik ben namelijk op zoek echt naar een marokkaanse bakker die lemsemmen, bagrir enz. verkoopt.

kent iemand die in Almere?

04-10-2010, 18:59
Hey ts,

Seizoenenbuurt is niet een topbuurt, maar zeker geen slechte wijk. Ze hebben alleen 2 jaar geleden een taxichauffeur vermoord (was landelijk in het nieuws). Als je daar wil gaan kopen zou ik het niet zo snel doen, maar huren is prima. Je hebt er mooie woningen tussen zitten. Alleen woont in bepaalde straten van de seizoenenbuurt echt gajes.
Marokkaanse/turkse groenteboer/bakker heb je hier niet. Daarvoor moet je idd. naar Almere stad. Daarentegen is het winkelcentrum van almere buiten enorm aan het groeien. Zo klein is die winkelcentrum niet meer.

Heb je echt specifieke vragen dan kan je me pmen. Ik woon nu een aantal jaar in buiten en heb er geen spijt van tot nu toe.