Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Groenteburger MAC

Pagina's : [1] 2 3 4

misstomatisch
25-05-2004, 15:25

Hoi allemaal, Is het jullie al opgevallen dat er in geen een MAC in utrecht een groetenburger te krijgen is. Ze hebben het uit de schappen gehaald!!!!!!!! Dat wou ik effe zeggen want ik vind het heel erg!!!!!!!!!!!!!! :kwaad: :kwaad: :( Nu moet ik altijd een visfile menu nemen.

PowerQueen
25-05-2004, 15:33
Gelukkig woon ik niet in Utrecht.. :)

Mazlout
25-05-2004, 15:44
helaas, is gebeurd / gaat gebeuren bij alle McD vestigingen... No more groenteburgers... :(

misstomatisch
25-05-2004, 16:19
Origineel gepost door KohiNoor Echt waar?? En ik ben vegetarisch :( Nou gelukkig vind ik de visburger ook lekker maar toch Dat vind ik nou ook. echt jammer............

xxxDunyaxxx
25-05-2004, 16:47

Kohinoor: als je vegetarisch ben eet je toch ook geen vis? of heb ik het verkeerd?

AlHoceima_Leila
25-05-2004, 17:01
ewa ja dan niet meer bij de mac eten he lekker thuis :D

MrEsco
25-05-2004, 17:09
Origineel gepost door xxxDunyaxxx Kohinoor: als je vegetarisch ben eet je toch ook geen vis? of heb ik het verkeerd? Dat zou je denken, ik denk dat ze bedoelt dat ze geen vlees eet bij de mcdonald... can i say mcdonald on marokko.nl? MrEsco

Miss_Scoezie
25-05-2004, 17:12
Hahahahaha.. wat erg allemaal!!! Al goed ben ik van België, en weten ze hier maar al te goed dat het echt onmogelijk is om geen groentenburgers te hebben!!!!!!!!

misstomatisch
25-05-2004, 18:11
Origineel gepost door Miss_Scoezie Hahahahaha.. wat erg allemaal!!! Al goed ben ik van België, en weten ze hier maar al te goed dat het echt onmogelijk is om geen groentenburgers te hebben!!!!!!!! Heb jij effe geluk. :)

Miss_Scoezie
25-05-2004, 18:56
Origineel gepost door misstomatisch Heb jij effe geluk. :) weet ik :zwaai: hahahaha ( hier ben je weer :D )

misstomatisch
25-05-2004, 18:58
Origineel gepost door Miss_Scoezie weet ik :zwaai: hahahaha ( hier ben je weer :D ) hahaha ik denk dat er wat bloeit tussen ons :Iluvu: :Iluvu:

Miss_Scoezie
25-05-2004, 19:11
Origineel gepost door misstomatisch hahaha ik denk dat er wat bloeit tussen ons :Iluvu: :Iluvu: Meid, wat zeg je nu??? We zijn GEMAAKT voor elkaar!!!! Hahahahaa... zoveel gelijkenissen!! Damn!!!! Ik heb de ware op internet gevonden!! schkoen fhalie!!!!! :hihi::haha: (straks geloven ze het nog...):goedzo:

houdat
25-05-2004, 19:13

Jammmerrrrrrrrrrr :kwaad: :rolleyes: niet dat ik het vaak eet ofzo maar "als" ik naar de Mac ga haal ik Groenteburger :D :D

Miss_Scoezie
25-05-2004, 19:16
Origineel gepost door houdat Jammmerrrrrrrrrrr :kwaad: :rolleyes: niet dat ik het vaak eet ofzo maar "als" ik naar de Mac ga haal ik Groenteburger :D :D eigenlijk wel erg hé? is da in heel hollanda??? of enkel in jullie buurt?? geeft niets, jullie kunnen juliezelf nog steeds volproppen met Vark/haloef... mmmmmmmmmmmm, lekker gnez eten... (geintje)

ikkenjou
25-05-2004, 19:22
voor mensen die het heel erg vinden dat er geen groentenburger is, heb geduld mac verbeterd de groentenburger alleen voor de mac-liefhebbers. in juni of juli kan je de nieuwe burger overal in nederland vinden, ik kan het verkeerd hebben over de datum. mijn excusses daarvoor.

Pagina's : [1] 2 3 4