Bekijk volle/desktop versie : Onderwijs assistante of Doktersassistante..!!



Pagina's : [1] 2

25-05-2004, 14:19
Salaam iedereen...

Ik heb een vraagje aan jullie..wat zouden jullie kiezen..als jullie mochten kiezen voor onderwijs assistante of dokterassistante...

Want ik weet echt niet wat ik moet gaan kiezen..ik vind alle twee wel leuk..dus willen jullie me aub helpen..!!


25-05-2004, 15:55


onderwijs assistente

mag je mij assisteren

25-05-2004, 22:15
ik vind doktersassistente wel leuk
ga ik namelijk ook doen volgend schooljaar

meyssa

26-05-2004, 14:05

Citaat:
Origineel gepost door alhoceimagirl85
Salaam iedereen...

Ik heb een vraagje aan jullie..wat zouden jullie kiezen..als jullie mochten kiezen voor onderwijs assistante of dokterassistante...

Want ik weet echt niet wat ik moet gaan kiezen..ik vind alle twee wel leuk..dus willen jullie me aub helpen..!!

yo sista. ben je nog steeds aan het denken. twijfelen is niet goed. je moet gewoon de twee opleidingen met elkaar vergelijken. ff de minpunten en pluspunten opschrijven. en dan kijken welke het zwaarste weegt. maar ik hoor het wel van je als je hulp nodig hebt. maar ik zie jou nog wel. wel aan mij denken he als ik examens een het maken ben. ya

26-05-2004, 14:44



Citaat:
Origineel gepost door cousina_rifia
yo sista. ben je nog steeds aan het denken. twijfelen is niet goed. je moet gewoon de twee opleidingen met elkaar vergelijken. ff de minpunten en pluspunten opschrijven. en dan kijken welke het zwaarste weegt. maar ik hoor het wel van je als je hulp nodig hebt. maar ik zie jou nog wel. wel aan mij denken he als ik examens een het maken ben. ya
Heyy gekkie..
Het is best wel moeilijk om te kiezen..want ik vind alle 2 wel leuk..maar ik ga goed over na denken en dan zie ik wel..maar wat vind je zelf eigenlijk het leukste..??

En ja tuurlijk zal ik aan je denken azine..ik denk elke dag aan je
Hoe zijn de examens..ze hebben het tog niet te moeilijk voor je gemaakt Ik hoor nog wel hoe het allemaal is gegaan..

ya 2 schatje :blauwkus:

26-05-2004, 18:13
doktersassistente,dat ga ik insha allah ook doen!

26-05-2004, 18:14
meysa waar ga je doktersassistent volgen(welke school)

26-05-2004, 18:58
ik heb me ingeschreven op zadkine marconiplein in rotterdam dus insha allah wordt ik daar aangenomen en jij?

26-05-2004, 20:30
ik heb me ingeschreven bij roc in a'damwest (bij de naaldwijkstraat) en wil doktersassistent worden, insha allah

26-05-2004, 20:41
Bedankt voor jullie reacties..ik denk zelf nu ook dat ik tog voor doktersassistente ga kiezen..

Maar zijn er ook mensen die ervaring hebben voor doktersassistente of onderwijsassistente...


26-05-2004, 21:18
Onderwijsassistent..


Ik doe het ook..

27-05-2004, 10:55

Citaat:
Origineel gepost door oujdia2004
Onderwijsassistent..


Ik doe het ook..
Heyy oujdia2004...
Hoe bevalt het onderwjisassistente...is het leuk..en is het moeilijk of valt best wel mee..


27-05-2004, 10:59



Citaat:
Origineel gepost door alhoceimagirl85
Salaam iedereen...

Ik heb een vraagje aan jullie..wat zouden jullie kiezen..als jullie mochten kiezen voor onderwijs assistante of dokterassistante...

Want ik weet echt niet wat ik moet gaan kiezen..ik vind alle twee wel leuk..dus willen jullie me aub helpen..!!

Je moet iets kiezen, dat bij je past.
Want tenslotte ga jij het later Insha'allah uitvoeren.
Of je moet kijken, naar datgene wat jij leuk vindt.

Vindt je het leuk om met kinderen te werken, dan doe je onderwijsassistent of vindt je het leuk om mensen om te gaan, dan zou
ik dat andere doen?
Uiteindelijk ligt de keus bij jou meid.

Luister naar je hart en doe geen overhaaste beslissingen,
ga zoveel mogelijk naar open dagen en zoek informatie erover.
Ik hoop, dat je eruit komt in ieder geval met wat je kiest...

Liefs

27-05-2004, 11:07

Citaat:
Origineel gepost door _MaJesTeiT_
Je moet iets kiezen, dat bij je past.
Want tenslotte ga jij het later Insha'allah uitvoeren.
Of je moet kijken, naar datgene wat jij leuk vindt.

Vindt je het leuk om met kinderen te werken, dan doe je onderwijsassistent of vindt je het leuk om mensen om te gaan, dan zou
ik dat andere doen?
Uiteindelijk ligt de keus bij jou meid.

Luister naar je hart en doe geen overhaaste beslissingen,
ga zoveel mogelijk naar open dagen en zoek informatie erover.
Ik hoop, dat je eruit komt in ieder geval met wat je kiest...

Liefs
Dankje wel meid..
Ik vind ze allebei wel leuk..daarom is het ook een moeilijke beslissing..
Maar ik ga er zeker goed over nadenken en Insha'Allah kom ik eruit...


28-05-2004, 10:47

Citaat:
Origineel gepost door ne3ima
grappig... k heb zelf ook tussen die 2 opleidingen getwijfeld.
uiteindelijk heb k voor de opleiding doktersassistente gekozen, werk inmiddels al bijna n jaar en vind t nog steeds n top baan.

sucses met t maken van je keuze
Heyy..

En vond je het ook moeilijk kwa opleidingn zelf..ik heb gehoord dat het heel moeilijk is..of valt het best wel mee..??


Pagina's : [1] 2