Bekijk volle/desktop versie : Cameroun vs marokko zal de beslissing worden, is al maanden geleden gepost..



05-09-2009, 18:49
Ik wist gwoon dat Gabon het niet zal gaan redden, het wordt of cameroun of Marokko, ik zie gabon egt nie op een wk.

05-09-2009, 18:52


ik zei het toch.

Geschiedenis zal zich herhalen.

Net zoals tegen Zambia, Ghana en nu tegen Kameroen.
1-0 enige doelpunt gescoord door.....

05-09-2009, 18:53

Citaat door marok:
ik zei het toch.

Geschiedenis zal zich herhalen.

Net zoals tegen Zambia, Ghana en nu tegen Kameroen.
1-0 enige doelpunt gescoord door.....



chamack

05-09-2009, 18:54
Inshallah gaat Marokko morgen winnen, dan zijn we alvast van die Togo af

1-0 is meer dan genoeg, als Marokko maar die 3 punten gaat pakken

05-09-2009, 18:56


insha allah halen ze het,
zou mooie inhaal race woorden deze laatste 3 wedstrijden van marokko

05-09-2009, 21:56
Ineens wisten het we allemaal.. Ik denk dat Marokko het alsnog heel moeilijk gaat krijgen. Zie eerlijk gezegd Kameroen eerder winnen dan Marokko..

05-09-2009, 21:58
Marokko speelt thuis tegen Kameroen..

05-09-2009, 21:59
Volgens mij moet Marokko eerst de wedstrijd tegen Togo zien te winnen, morgen insha'Allah. Doen ze dat niet, dan is 't alsnog dag wk voor Marokko. Waarom kunnen wij nooit gewoon afwachten, voordat wij dingen gaan roepen? Bekijk 't per wedstrijd.

05-09-2009, 22:17
Ik zie Marokko niet winnen van Togo, noch van Gabon, en al helemaal niet van Kameroen

05-09-2009, 22:44
Ewa ja als je echt wil dat Marokko wint dan moet je ook optimistisch zijn.
Al hebben we nog niks kunnen laten zien. Maar goed laten we hopen dat geschiedenis zich herhaalt.

De keren dat Marokko zich heeft geplaatst was altijd na een zware kwalificatie reeks, met als laatste wedstrijd die beslissend was.

De keren dat Marokko er goed voor stond, gaf Marokko het keer op keer uit handen.


El Hamdaoui in de laatste minuut...

05-09-2009, 22:51

Citaat door marok:
Ewa ja als je echt wil dat Marokko wint dan moet je ook optimistisch zijn. Al hebben we nog niks kunnen laten zien. Maar goed laten we hopen dat geschiedenis zich herhaalt.

De keren dat Marokko zich heeft geplaatst was altijd na een zware kwalificatie reeks, met als laatste wedstrijd die beslissend was.

De keren dat Marokko er goed voor stond, gaf Marokko het keer op keer uit handen.


El Hamdaoui in de laatste minuut...


Op een gegeven moment word je daar ook moe van. Natuurlijk wilt elk Marokkaan dat Marokko wint (ook al beweren hier een paar van niet, maar dat zijn volgens mij juist degene die na elke verloren wedstrijd huilend naar bed gaan), maar na al die teleurstellingen heb je ook zoiets van: klaar! Ik bekijk 't wel per wedstrijd, en ga van te voren geen dingen lopen verwachten of voorspellen, zo komt 't alleen maar nog harder aan. Zet je verwachten gewoon op 0, en wacht af.