Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk wondtjes, rode vlekje op je gezicht



05-09-2009, 14:06
hoe kan je wondtjes weg krijgen. Korstje isbij mij eraf gegaan en nu is het zo een rode vlekje, wondtje hele raar, hoe krijg je rode vlekjes van je gezicht af, die je zeg maar van puisten krijgt?


iemand met ervaring graag!

pmmm!1

Groene puntjes te verdienen

08-09-2009, 13:23


Biodermal is een goede crème voor littekens en rode vlekken op het gezicht.
Hij is wel iets meer dan €30,-, maar werkt heel goed.


08-09-2009, 14:38
Calendulan zalf emulsie bij drogistertij te koop. ideaal, zelfs litteken verdwijnt. op het wondje smeren en dit een paar x per dag. heeft mij goed geholpen!

08-09-2009, 17:58

Citaat door Lovegirl17III:
Biodermal is een goede crème voor littekens en rode vlekken op het gezicht.
Hij is wel iets meer dan €30,-, maar werkt heel goed.


thxx, die kost maar 18 euro ahha

08-09-2009, 18:00



Citaat door IKIKK:
thxx, die kost maar 18 euro ahha



Meen je dat? Ik had m laatst van een site besteld voor €31,- nog wat

Zwaar opgelicht dus

08-09-2009, 18:05
Ik heb ook littekentjes van puistjes, ik gebruik gewoon littekencreme van Kruidvat. Je ziet niet gelijk resultaat natuurlijk, ik smeer sinds april en bij mij zijn de oude littekens zo goed als verdwenen. Alleen komen er steeds meer bij omdat ik er steeds aan blijf zitten

08-09-2009, 18:12

Citaat door Lovegirl17III:
Meen je dat? Ik had m laatst van een site besteld voor €31,- nog wat

Zwaar opgelicht dus

nee schat in de apotheek heb ik ehm gehaald

08-09-2009, 18:13

Citaat door Achmed_N:
Ik heb ook littekentjes van puistjes, ik gebruik gewoon littekencreme van Kruidvat. Je ziet niet gelijk resultaat natuurlijk, ik smeer sinds april en bij mij zijn de oude littekens zo goed als verdwenen. Alleen komen er steeds meer bij omdat ik er steeds aan blijf zitten


ik heb een wondtje van een puist omdat ik mogool er met nagels in ging duwen. en toen is het korstje erafgegaan en zit er nu zo een vage plekje dus nu gebruik ik liteken creme dus hopen dat het weggaat.

08-09-2009, 18:14

Citaat door IKIKK:
ik heb een wondtje van een puist omdat ik mogool er met nagels in ging duwen. en toen is het korstje erafgegaan en zit er nu zo een vage plekje dus nu gebruik ik liteken creme dus hopen dat het weggaat.


Gaat inshaAllah wel weg, blijven smeren!