Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Tanden bleken!



Pagina's : [1] 2

04-09-2009, 23:37
Dag leden, wie van jullie heeft zijn/haar tanden weleens gebleekt?
Waar hebben jullie het laten doen? En wat heeft het jullie gekost?
Wat is jullie ervaring ermee?

Wil zelf namelijk mijn tanden laten bleken maar weet niet waar ik het moet doen. heb al een aantal sites bekeken maar wilde toch jullie meningen ervaringen lezen

Dus alle info is welkom

05-09-2009, 00:09



Citaat door B_iatch:
Dag leden, wie van jullie heeft zijn/haar tanden weleens gebleekt?
Waar hebben jullie het laten doen? En wat heeft het jullie gekost?
Wat is jullie ervaring ermee?

Wil zelf namelijk mijn tanden laten bleken maar weet niet waar ik het moet doen. heb al een aantal sites bekeken maar wilde toch jullie meningen ervaringen lezen

Dus alle info is welkom



Ik ben zelf student tandheelkunde en heb een aantal patiënten hun tanden gebleekt.. al sik jou was zou ik je tanden niet in een keer bleken dit is namelijk heel pijnlijk..inplaats daarvan kan je tandarts afdrukken maken voor bleeklepels en kun je deze 8 dagen lang 8 uur dragen en je tanden worden een aantal tinten lichter...

verder moet je tandarts kijken of je geen tandvleesproblemen hebt of kronen of plaatjes want die worden natuurlijk niet meegebleekt...ook als je tandsteen hebt moet je dat laten verwijderen want dat geeft een heel lelijk effect...

feitje....je mooi wit gebleekte tanden zullen na verloop van tijd helaas gaan verkleuren maar om dat uit te stellen-->niet te veel koffie, thee, wijn (mocht je alcohol drinken hihi), vermijden

succes!

05-09-2009, 00:53
Heej meid. Ik doe zelf ook tendheelkunde. Wat ik mij heb laten vertellen is dat geheel bleken niet te vertrouwen is en slecht kan zijn voor je tanden omdat ze niet weten wat het kan doen met je tanden op langer termijn.