Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Tanden bleken!



Pagina's : [1] 2

04-09-2009, 23:37
Dag leden, wie van jullie heeft zijn/haar tanden weleens gebleekt?
Waar hebben jullie het laten doen? En wat heeft het jullie gekost?
Wat is jullie ervaring ermee?

Wil zelf namelijk mijn tanden laten bleken maar weet niet waar ik het moet doen. heb al een aantal sites bekeken maar wilde toch jullie meningen ervaringen lezen

Dus alle info is welkom

05-09-2009, 00:09



Citaat door B_iatch:
Dag leden, wie van jullie heeft zijn/haar tanden weleens gebleekt?
Waar hebben jullie het laten doen? En wat heeft het jullie gekost?
Wat is jullie ervaring ermee?

Wil zelf namelijk mijn tanden laten bleken maar weet niet waar ik het moet doen. heb al een aantal sites bekeken maar wilde toch jullie meningen ervaringen lezen

Dus alle info is welkom



Ik ben zelf student tandheelkunde en heb een aantal patiënten hun tanden gebleekt.. al sik jou was zou ik je tanden niet in een keer bleken dit is namelijk heel pijnlijk..inplaats daarvan kan je tandarts afdrukken maken voor bleeklepels en kun je deze 8 dagen lang 8 uur dragen en je tanden worden een aantal tinten lichter...

verder moet je tandarts kijken of je geen tandvleesproblemen hebt of kronen of plaatjes want die worden natuurlijk niet meegebleekt...ook als je tandsteen hebt moet je dat laten verwijderen want dat geeft een heel lelijk effect...

feitje....je mooi wit gebleekte tanden zullen na verloop van tijd helaas gaan verkleuren maar om dat uit te stellen-->niet te veel koffie, thee, wijn (mocht je alcohol drinken hihi), vermijden

succes!

05-09-2009, 00:53
Heej meid. Ik doe zelf ook tendheelkunde. Wat ik mij heb laten vertellen is dat geheel bleken niet te vertrouwen is en slecht kan zijn voor je tanden omdat ze niet weten wat het kan doen met je tanden op langer termijn.

Bleeklepels met bleekgek zoals hier boven vermeld staat is het enigste bleekmiddel op de markt waarvan ze weten dat het geen kwaad kan. Dat is ook het enigste wat ik jou kan aanraden. Het is ook niet zo duur en soms kan de verzkering er een gedeelte van vergoeden. (ligt aan je verzekeringspakket) Houd er wel rekening mee dat je tanden gevoelig kunnen gaan worden

05-09-2009, 00:56
Tip: je kunt rode lippenstift gebruiken om je tanden witter te laten oogten

05-09-2009, 01:00


waar kan je zon bleeklepel kopen dan?

05-09-2009, 01:01

Citaat door SaraTancredi.:
waar kan je zon bleeklepel kopen dan?

De tandarts neemt afdrukken van je tanden en dan word er een bleeklepel op maat gemaakt. Informeer dus even bij je tandarts, en bij je verzekering natuurlijk. Wie weet krijg je wat vergoed

05-09-2009, 01:09

Citaat door Bent_Temsamane:
Tip: je kunt rode lippenstift gebruiken om je tanden witter te laten oogten


Als je geen witte tanden hebt, valt dat juist op door rode lippenstift

05-09-2009, 01:15

Citaat door Achmed_N:
Als je geen witte tanden hebt, valt dat juist op door rode lippenstift

Nee dan lijken je tanden witter. Probeer maar eens uit

05-09-2009, 01:19
Nee echt, het viel me een keer op bij iemand op tv. Ze had niet eens gele tanden, maar ze waren ook niet wit. HAd ze rode lippenstift op, nou ik bleef maar naar haar tanden staren

05-09-2009, 01:32

Citaat door Achmed_N:
Als je geen witte tanden hebt, valt dat juist op door rode lippenstift



idd

05-09-2009, 13:51

Citaat door Achmed_N:
Nee echt, het viel me een keer op bij iemand op tv. Ze had niet eens gele tanden, maar ze waren ook niet wit. HAd ze rode lippenstift op, nou ik bleef maar naar haar tanden staren

Ik heb het toch anders gezien. Als ik dames binnen zie lopen in de tandartspraktijk hebben ze prachtige witte tanden en rode lippenstift op. Zodra ze in de stoel liggen is het ander verhaal

05-09-2009, 19:11

Citaat door female_additude:
Ik ben zelf student tandheelkunde en heb een aantal patiënten hun tanden gebleekt.. al sik jou was zou ik je tanden niet in een keer bleken dit is namelijk heel pijnlijk..inplaats daarvan kan je tandarts afdrukken maken voor bleeklepels en kun je deze 8 dagen lang 8 uur dragen en je tanden worden een aantal tinten lichter...

verder moet je tandarts kijken of je geen tandvleesproblemen hebt of kronen of plaatjes want die worden natuurlijk niet meegebleekt...ook als je tandsteen hebt moet je dat laten verwijderen want dat geeft een heel lelijk effect...

feitje....je mooi wit gebleekte tanden zullen na verloop van tijd helaas gaan verkleuren maar om dat uit te stellen-->niet te veel koffie, thee, wijn (mocht je alcohol drinken hihi), vermijden

succes!
Dank je wel meid
Wat zou kost het om zoiets als tandlepeltjes -behandeling via de tandarts?

05-09-2009, 19:17



Citaat door Bent_Temsamane:
Heej meid. Ik doe zelf ook tendheelkunde. Wat ik mij heb laten vertellen is dat geheel bleken niet te vertrouwen is en slecht kan zijn voor je tanden omdat ze niet weten wat het kan doen met je tanden op langer termijn.

Bleeklepels met bleekgek zoals hier boven vermeld staat is het enigste bleekmiddel op de markt waarvan ze weten dat het geen kwaad kan. Dat is ook het enigste wat ik jou kan aanraden. Het is ook niet zo duur en soms kan de verzkering er een gedeelte van vergoeden. (ligt aan je verzekeringspakket) Houd er wel rekening mee dat je tanden gevoelig kunnen gaan worden
klinkt interessant, wat kost het zo ongeveer?
En waar kan je zoiets laten doen want volgens mij is dat bij mijn tandarts niet mogelijk, heb al gevraagd of ze een andere methode hadden voor de tanden maar volgens hen was het bleken het enigste mogelijkheid.
Dus dames (bijde studenten tandheelkunde) Alle informatie hierover is welcome dames heel erg bednakt alvast

05-09-2009, 21:43

Citaat door Bent_Temsamane:
De tandarts neemt afdrukken van je tanden en dan word er een bleeklepel op maat gemaakt. Informeer dus even bij je tandarts, en bij je verzekering natuurlijk. Wie weet krijg je wat vergoed



aah oke thnx hoeveel zou me dat ong kosten?

05-09-2009, 21:49

Citaat door B_iatch:
Dank je wel meid
Wat zou kost het om zoiets als tandlepeltjes -behandeling via de tandarts?

graag gedaan !
moet je even bij je tandarts informeren en bij de verzekering wat je vergoed krijgt, ik kan jou dat zo niet zeggen
succes

Citaat door B_iatch:
klinkt interessant, wat kost het zo ongeveer?
En waar kan je zoiets laten doen want volgens mij is dat bij mijn tandarts niet mogelijk, heb al gevraagd of ze een andere methode hadden voor de tanden maar volgens hen was het bleken het enigste mogelijkheid.
Dus dames (bijde studenten tandheelkunde) Alle informatie hierover is welcome dames heel erg bednakt alvast

Salaam meid, Bleken met bleeklepels mooet iedere tandarts in huis hebben, hebben ze dat niet kunnen ze die nabestellen. Het kan ook zijn dat die tandarts een geldwolf is en wil dat jij iin een keer je tanden bleekt, daar heeft hij namlijk profijt van ! Bleken met bleek lepels is de beste en goedkoopste manier van bleken. laat de tandarts wel even controleren of je barsten in je tanden hebt want die kleuren niet mee tijden het bleken.
(kleine barsten zie je namelijk niet op h et blote oog, wel als je bleekt want die barstjes blijven dan donker) Als je meer wilt weten hoor ik het wel

Citaat door SaraTancredi.:
aah oke thnx hoeveel zou me dat ong kosten?

Durf ik niet te zeggen, vraag het even na bij je tandarts en/of verzekering

Pagina's : [1] 2