Bekijk volle/desktop versie : Wie hebben jullie allemaal voor je bruiloft



04-09-2009, 23:18
Ik bedoel wie hebben jullie als:

- Catering
- muziek: dj, dakka, evt. band
- fotograaf(e)
- Zianna

En wat heeft dit ongeveer allemaal gekost?

Er is hier op Marokko.nl zoveel keus en je word bijna doodgegooid met al die reclames van iedereen...

En evt. voor de dames die al een bruiloft achter de rug hebben. Wie hebben jullie genomen op jullie bruiloft en wat was jullie ervaring!!

Hoop dat jullie allemaal gaan reageren

04-09-2009, 23:26


9 van de 10 aanbieders hier vind ik waardeloos

04-09-2009, 23:28

Citaat door perla:
9 van de 10 aanbieders hier vind ik waardeloos


haha.. heb je ze dan meegemaakt? Tja.. hoe weet je wie je moet nemen voor je bruiloft? Al die aanbieders langs gaan..

04-09-2009, 23:33
ewa dames... geen namen??

04-09-2009, 23:33



Citaat door bellazina:
haha.. heb je ze dan meegemaakt? Tja.. hoe weet je wie je moet nemen voor je bruiloft? Al die aanbieders langs gaan..



Ik neem gewoon wat ik heb meegemaakt ik zie echt veel rotzooi hier die ook weleens heb meegemaakt en die de hemel in geprezen worden echte schande maar ja wat kan je er aan doen.

04-09-2009, 23:33
Catering Farhana, Dakka asafir, Negaffa Nejma, Zaal de tulp.


04-09-2009, 23:37

Citaat door Nasrdecoratie:
Catering Farhana, Dakka asafir, Negaffa Nejma, Zaal de tulp.



De tulp is echt een mooie zaal! Besaha!
De rest ken ik niet, komen deze allen uit de buurt van adam?

04-09-2009, 23:38

Citaat door bellazina:
De tulp is echt een mooie zaal! Besaha!
De rest ken ik niet, komen deze allen uit de buurt van adam?



Ik noem gewoon wat ik ooit heb meegemaakt. Ik ben nog niet getrouwd en ook geen trouwplannen.

Dj Lubna, Zaal AC de meern, Negaffa laila en Decoratie Nasr.

04-09-2009, 23:43
Dj Lubna...volgens mij heb ik haar ook wel ns meegemaakt, wie raad haar aan. En zianna Laila uit denhaag? haar vind ik ook wel ok!

04-09-2009, 23:44
Dj Souhaila, Dj Selina, Dj Nadia.

Negaffa Zoulika, Chaimae, Nejma, laila.

04-09-2009, 23:47
iemand ervaring met catering zohour uit ede?

04-09-2009, 23:50
ik zou echt nooit een marokkaanse catering nemen. zijn waardeloos. kwaliteit is zero en service is ver te zoeken.

zianat zoooooooo die heb je tegenwoordig op iedere hoek van de straat. cursusje knippen en plakken en ze vinden zich een bruidstyliste.
als je toch 1 wil nemen zou ik toria gamar nemen of nadia uit maastricht de rest walou.

muziek. de meeste bands kennen alleen wowowow aita dodia of zid derdek 3aout derdek als je er toch 1 wil nemen atlal of aberahim

voor djs iedereen met een cdspeler en 10 cds is tegenwoordig dj wil je een professionele zker voor dj nadia gaan zij weet wat muziek is geld voor dj bouchra en dj saida ook. bahija is waardeloos qua muziek maar maakt je aan het lachen met haar acts.

cameramensen dat is pas een lachertje. Lijk net of je naar een reclame commercial kijkt 20x komt hun naam langs 100 special effects echt doodlachen. die moeten maar hun cursus vervolgen inplaats bij een cursus voor beginners te blijven hangen er is ook nog een vervolg cursus en uiteindelijk moet je gevorderd zijn.