Bekijk volle/desktop versie : Huwelijksnacht & Mannen.

Pagina's : 1 2 [3] 4

22-05-2005, 20:51

Citaat:
geplaatst door oulid1986

naspel???leg uit!! AUB
met naspel bedoelt ie dat je niet gelijk gaat beginnen met vrijen maar dat je eerst b.v gaat zoenen en strelen zodat de vrouw eerst nat wordt en dat ze niet bang wordt en een beetje gaat wennen van wat er gaat gebeuren en dan kan je beginnen met vrijen. en de vrouw zelf heeft ook minder pijn , maar als het droog is en je begint gelijk , dan heb je kans dat de vrouw zelf gaat schreeuwen van de pijn en het is ook de bedoeling dat de man het ook rustig doet niet gelijk als een boer hard der in
nou ik hoop dat je nu genoeg weet.

23-05-2005, 09:49

wat je net uitlegde is voorspel!!!!!!!!!

23-05-2005, 13:42
nou ik ben er ook wel bang voor huwelijksnacht.
jah voor het eerst met die gene het bed in duiken.
en allebei onervaren opdat gebied inshallah. nou dat word zweten.
maar het beste is eerst voorspel jah zodat jullie allebei wat los komen en jah niet als een gek erop

23-05-2005, 15:06

Citaat door najat1980:
met naspel bedoelt ie dat je niet gelijk gaat beginnen met vrijen maar dat je eerst b.v gaat zoenen en strelen zodat de vrouw eerst nat wordt en dat ze niet bang wordt en een beetje gaat wennen van wat er gaat gebeuren en dan kan je beginnen met vrijen. en de vrouw zelf heeft ook minder pijn , maar als het droog is en je begint gelijk , dan heb je kans dat de vrouw zelf gaat schreeuwen van de pijn en het is ook de bedoeling dat de man het ook rustig doet niet gelijk als een boer hard der in
nou ik hoop dat je nu genoeg weet.
Hey meid, dat wat jij beschrijft is voorspel. Naspel gebeurt als laatst nadat de "daad" is verricht. Dus elkaar nog even zoenen, vasthouden, knuffelen etc etc.

23-05-2005, 15:11

Ja wie erop en eraf wilt gaan van zijn vrouw kan zich evengoed iemand vinden.
Ik moet wel eerlijk toegevn dat ik wel benieuwd ben naar mijn eerste nacht.
Ik heb altijd gezegd dat ik pas seks wou hebben na mijn huwelijk en dan wil ik dat ook doen van een persoon die van mij houdt en me hee zchtjes benaderd op alle vlakken dan. bij mijn eerste keer zou ik de hele bagage daarbij willen zowel vor als naspel en de daad natuurlijk. mijn hele leven heb ik dat bewaard en gewacht voor mij te geven dan zal iemend die erop en eraf wilt gaan zeker dat niet voor mij verpesten. ale beslama

23-05-2005, 15:15

Citaat door Ratje:
Ja wie erop en eraf wilt gaan van zijn vrouw kan zich evengoed iemand vinden.
Ik moet wel eerlijk toegevn dat ik wel benieuwd ben naar mijn eerste nacht.
Ik heb altijd gezegd dat ik pas seks wou hebben na mijn huwelijk en dan wil ik dat ook doen van een persoon die van mij houdt en me hee zchtjes benaderd op alle vlakken dan. bij mijn eerste keer zou ik de hele bagage daarbij willen zowel vor als naspel en de daad natuurlijk. mijn hele leven heb ik dat bewaard en gewacht voor mij te geven dan zal iemend die erop en eraf wilt gaan zeker dat niet voor mij verpesten. ale beslama
Hahaha Wollahila.... Helemaal mee eens...

24-05-2005, 15:20
ik ben alleen bang dan ik me toekomsige vrouw pijn ga doen als ik em erin doe voor de rest ben ik nergens bang voor ahah dat ik te snel klaar kom:P

24-05-2005, 19:18

Citaat:
geplaatst door sweetjaoed

ik ben alleen bang dan ik me toekomsige vrouw pijn ga doen als ik em erin doe voor de rest ben ik nergens bang voor ahah dat ik te snel klaar kom:P
ewa een beetje pijn hoort er bij , jullie hebben ook pijn gehad tijdens jullie besneding .
wat dat betreft heeft allah het eerlijk verdeeld . alleen jullie waren nog jong.
maar ja komt wel goed

24-05-2005, 23:09

Citaat door almaghrib:
nou ik ben er ook wel bang voor huwelijksnacht.
jah voor het eerst met die gene het bed in duiken.
en allebei onervaren opdat gebied inshallah. nou dat word zweten.
maar het beste is eerst voorspel jah zodat jullie allebei wat los komen en jah niet als een gek erop
kiefesh je zei tog dat je geen maagd meer bent je spreekt je eigen tegen ga trug ergens op site je zult wel zien

24-05-2005, 23:10

Citaat door Maisam:
Heb ik iets verkeerd gezegd ?

Het is zo dat een man eerst voorspel met zijn vrouw moet hebben, voordat hij haar benadert. Dus dat: ''erin en erweer uit'' klopt niet.

Aanrader: het boek: Het bruidsgeschenk van uitgeverij Noer...
Dit boek beantwoord al je vragen over Islamitisch huwelijk en wat daarbij hoort.
dat boek is een TOPPER!!!!!!!!!!!!!!

ik raad m ook altijd iedereen aan hier op Marokko.nl .

kusjes van mij zuster!!

06-10-2006, 11:28
hahahahaha.................HA.........

08-10-2006, 15:55
en na het naspel weeeerrrr lekker opnieuw beginnen...

denk ik?

11-10-2006, 00:17

BESTE BOEK EN TEVENS AANRADER OM TE LEZEN VOOR HET HUWELIJK: IS het boek Sexualiteit in de ISLAM. EEn zeer praktische en handige boek over alles omtrent sexualiteit in samenhang met de Quran en de Sunnah!!!!

11-10-2006, 00:31
hoe zou ij het vinden als ze met een bezemsteel in je neusgat gaan?

je zou hem toch ook knijpen?

al;s ik off topic ben nou dan komt het doordat ik eh nou ja daarom

14-10-2006, 09:28

Citaat door Cazeres:
hoe zou ij het vinden als ze met een bezemsteel in je neusgat gaan?

je zou hem toch ook knijpen?

al;s ik off topic ben nou dan komt het doordat ik eh nou ja daarom

jullie gaatje below is anders dan een neusgat

Pagina's : 1 2 [3] 4