Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Wat mag nou precies niet volgens het geloof

Pagina's : [1] 2

FORZAMAROC
25-05-2004, 01:18

op sexgebied ;)

emshoum19
25-05-2004, 01:29
alles du beuk erop los enz eg maar dat ik het gezegd heb :o

merjemke
25-05-2004, 01:59
Origineel gepost door emshoum19 alles du beuk erop los enz eg maar dat ik het gezegd heb :o euhm... jij zegt eerst dat ALLEs niet mag, en dan zeg je: deuk erop los, 7shoema!!!! :jammer: emshoum, ik zal es tot daar komen, dan zulle we zien wat je wel durft :hihi:

emshoum19
25-05-2004, 02:02
nee alles en iedereen behalve jij :o jij geeft e3moeth dat krijg ik dagelijks en ik geniet er niet van :ego:

merjemke
25-05-2004, 02:03

Origineel gepost door emshoum19 nee alles en iedereen behalve jij :o jij geeft e3moeth dat krijg ik dagelijks en ik geniet er niet van :ego: jij weet da al? :hihi:

merjemke
26-05-2004, 00:05
Origineel gepost door shel7ii a.naal mag niet = dik 7ARAM o.raal (oftewel p.ijpen) is niet 7aram, dus het MAG wel, maar het wordt wel afgeraden (omdat het niet leuk/lekker is voor de vrouw om jouw zaakje in haar mond te hebben, dus je kan ruzie krijgen erdoor,e n dus een slecht huwelijk. daarom wordt t in principe afgeraden) :o p.ijpen mag ook alleen als beide personen het willen, het mag niet met dwang. maar het moet vermeden worden zei de profeet (vzmh). voor de rest mag je gewoon ALLES, en in welk standje dan ook, zolang het maar in het juiste gaatje gebeurt ;) HAY HAY, meneertje is goed geïnformeerd :D

Heiba
26-05-2004, 00:09
http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=273115

Casy16
27-05-2004, 00:04
Origineel gepost door shel7i :hihi: verder geen ervaring :o nog zo maagd als kan, en zo houden we het ook. Inshallah. :kwaad: :(

Ra7ma_fi_Eldien
15-06-2004, 23:23
Origineel gepost door FORZAMAROC op sexgebied ;) Salaam ALlaykoem Lees sorat " ElBaqara " daar staat in dat je je vrouw mag benaderen hoe en wanneer je het maar wilt, in haar "akkertje". En wie het Anaal doet die wordt als een van de vervloekte mensen gezien op de dag des oordeels tegen over Allah (subhannawata3la). Ik ga inshaAllah meer informatie voor je zoeken je krijgt het deze week te lezen insha Allah Wa Salaam Allaykoem

Mouny
15-06-2004, 23:32
Check t boek Sexualiteit in de Islam superboek

The_Borg
17-06-2004, 05:04
SM mag dat ook? Slaan op de billen met diverse zweepjes en andere attributen. En spelletjes? Bijv. dat de vrouw zich verkleed als agente en dat ze je dan aanhoud. "Zo meneer, wat hebben we hier?" En speciale kleding zoals eetbaar ondergoed, liquid latex, maskers etc.?

MarokaansRoosje
19-06-2004, 00:26
Wahaha na waarom niet anders om he heren jullie met jullie SM.. Wij moeten jullie maar is billenkoek gaan geven...:auw:

nadoria_zinador
19-06-2004, 00:39

Origineel gepost door The_Borg SM mag dat ook? Slaan op de billen met diverse zweepjes en andere attributen. En spelletjes? Bijv. dat de vrouw zich verkleed als agente en dat ze je dan aanhoud. "Zo meneer, wat hebben we hier?" En speciale kleding zoals eetbaar ondergoed, liquid latex, maskers etc.? My god dat is pas doelloos :rolleyes:

The_Borg
19-06-2004, 00:46
Vind je? Jammer dat je er zo over denkt. Misschien heb je gelijk doelloos. Het is alleen om het sexuele genot te verhogen natuurlijk. Je kan wel zonder dat alles. Maar dan is het minder leuk. En ik vind als iemand stout is geweest dan heeft ie wel straf verdiend toch?

Soussia17
05-07-2004, 03:04
Origineel gepost door shel7i waarom boos kijken :kwaad: Omdat jij me boos hebt gemaakt, :kwaad:

Pagina's : [1] 2