Bekijk volle/desktop versie : Bouw mee met de nieuwe Al Qibla moskee Zoetermeer!!!



03-09-2009, 20:21
In de naam van Allah, de Barmhartige, Meest Genadevolle.

Bismillahir Rahmanir Rahiem

Assalaamoe 3alaykoem wa Rahmatu Allaahi wa Barakatu,

Beste Broeders en Zusters,

Wij zijn een kleine organisatie die met spoed op zoek is naar hulp!

In het jaar 2003 hebben wij een kleine ruimte gekocht in Zoetermeer als gebedsruimte voor onze moslim broeders en zusters.
Na jarenlang in een te klein gebedsruimte gezeten te hebben gaan we nu eindelijk uitbreiden.
In de Heilige maand Ramadan hebben wij het goede nieuws gekregen dat de bouwvergunning akkoord is!!!

Wij vragen jullie om hulp met het bouwen van moskee Al Qibla Zoetermeer.
De kosten zullen rond de 500.000 euro liggen. Wij hebben niet eens de helft bij elkaar kunnen verzamelen.

Beste Broeders en Zusters, help ons! Vraag vrienden, famillie leden, kennissen om geld te doneren.

Dit kunt u als volgt doen
Of u stort geld op bankrekening 497224534 T.n.v. Moskee Al Qibla
Of u komt ons opzoeken en eigenhandig het geld doneren of u koopt een meter, een deur, een pilaar of een ander onderdeel.
Adres
Moskee Al Qibla
Kerkenbos 4
2715 RP Zoetermeer
Een ieder is welkom!!!!

Voor meer informatie kunt u bellen met dit nummer 0617598962 of 0622303207


"En geeft bijdrage van waar Wij jullie mee voorzien hebben, voordat de dood tot een van jullie komt, en deze dan zal zeggen: Mijn Heer, had U mij maar een korte tijd uitstel gegeven, dan zou ik uitgeven aan liefdadigheid en tot de rechtgeschapenen behoren". (Soera Al-Moenaafiqoen, 63:10)"

Weet dat elke euro jullie aan Sadaka weggeven, Allah ta3ala het in veelvoud teruggeeft zonder dat je dit merkt.


Sadaka jaria 3ainda Allah
Wa Salaam oe 3alaikoum