Bekijk volle/desktop versie : Schaamluis...



Pagina's : 1 [2]

25-05-2004, 01:22

Citaat:
Origineel gepost door emshoum19
nou als je denkt met scheren ervan af te komen no not dus

gebruik gewoon prioderm lotion
Bij je geslachtsdeel???

Die rommel is agressief!

25-05-2004, 01:27

schaamteloos zijn jullie hier bezig

25-05-2004, 01:28

Citaat:
Origineel gepost door Heiba
Bij je geslachtsdeel???

Die rommel is agressief!
ik weet niet hoe het bij jouw zit maar bij de meeste normale mensen zit het schaamhaar om het geslachtsdeel heen en niet op de geslachtsdeel, je zou maar een behaarde piemel hebben maar prioderm is een lotion bijna hetzelfde wat voor haarluis gebruikt wordt maar dit is voor platte schaamluisjes en is niet agressief 1 behandeling en je bent ervan af.

vraag aan de apotheker

25-05-2004, 01:28
Chau heeft platjes gekregen door een tapijt waar ze op zaten tijdens een picknick, hij zei toen weet je hoe schandelijk het is om een soa op te lopen zonder de s

25-05-2004, 01:28


Citaat:
Origineel gepost door inakreb
schaamteloos zijn jullie hier bezig

25-05-2004, 01:30

Citaat:
Origineel gepost door emshoum19
ik weet niet hoe het bij jouw zit maar bij de meeste normale mensen zit het schaamhaar om het geslachtsdeel heen en niet op de geslachtsdeel, je zou maar een behaarde piemel hebben maar prioderm is een lotion bijna hetzelfde wat voor haarluis gebruikt wordt maar dit is voor platte schaamluisjes en is niet agressief 1 behandeling en je bent ervan af.

vraag aan de apotheker
Ik weet niet of jij het weet, maar vrouwen zijn daar erg gevoelig, en ook de huid is dunner rond het geslachtsdeel. Normale zeep lijdt daar al tot irritatie, laat staan als je schaamluis-dodende troep daar gaat smeren.

25-05-2004, 01:38

Citaat:
Origineel gepost door Heiba
Ik weet niet of jij het weet, maar vrouwen zijn daar erg gevoelig, en ook de huid is dunner rond het geslachtsdeel. Normale zeep lijdt daar al tot irritatie, laat staan als je schaamluis-dodende troep daar gaat smeren.
ja dan hebben ze een probleem of ze moeten eerst alles dichtknijpen met een wasknijper en dan alles insmeren, maar serieus prioderm is niet agressief hoor hij zal hun dunne huidje niets aan doen

13-10-2006, 11:29

Citaat door Jabir_A:
3la oude topic...Destijds konden jullie normaal reageren..




Hahahaha...Ik zit echt te denken van heb ik die topic geplaatst??




Pagina's : 1 [2]