Bekijk volle/desktop versie : Trouwen voor de sex.

Pagina's : [1] 2

24-05-2004, 21:41
Wie van jullie is er van plan om te trouwen voor de sex omdat hij niet kan wachten , ik doe rustig aan het hoef allemaal nie

24-05-2004, 22:05

Liegenaar..

24-05-2004, 22:07

Citaat:
Origineel gepost door AbdelMO
Wie van jullie is er van plan om te trouwen voor de sex omdat hij niet kan wachten , ik doe rustig aan het hoef allemaal nie
trouwen voor de sex dacht het niet

25-05-2004, 00:43

Citaat:
Origineel gepost door BeHated
Liegenaar..
kan toch best!
ik heb er ook geen nood aan

25-05-2004, 01:02

Citaat:
Origineel gepost door Heiba
Sex kan een beweegreden zijn om te willen trouwen, opgegeven moment kun je toch moeilijk je behoefte's onder het tapijt schuiven toch?

Als je een goede man/vrouw kent waar je zo gek op bent dat je het liefst all the way met diegene zou willen gaan, dan is trouwen een prachtoptie.
ja, zeg, als je tegen je 35 nog ni getrouwd bent, en je wil echt graag sex, begrijp ik da wel. maar als je op je 21ste gaat trouwen omdat je nood hebt aan sex, vind ik het zielig

25-05-2004, 01:07

Citaat:
Zie jij seksbehoefte dan niet als gevolg van liefde voor een lid van de andere sexe?
soms kan een persoon (en dan bedoel ik vooral mannen) zich echt ook opgewonden voelen, waardoor ie nood heeft aan sex! en dan wil dat niet zeggen dat ie van iemand houd. dan wil ie gewoon sex. kan zijn dat ie besluit om te trouwen, alleen om zijn behoeftes te bevredigen. (ik zeg dit louter hypothetisch, me don't know, heb die behoeftes helemaal ni momenteel)

25-05-2004, 01:09

Citaat:
Origineel gepost door merjemke
soms kan een persoon (en dan bedoel ik vooral mannen) zich echt ook opgewonden voelen, waardoor ie nood heeft aan sex! en dan wil dat niet zeggen dat ie van iemand houd. dan wil ie gewoon sex. kan zijn dat ie besluit om te trouwen, alleen om zijn behoeftes te bevredigen. (ik zeg dit louter hypothetisch, me don't know, heb die behoeftes helemaal ni momenteel)
Ik snap het...

Maar ik denk dat in zulke gevallen het vooral vanuit het oogpunt van de Islam verstandig is te trouwen. Voordat zo een manspersoon zich vergrijpt aan haram-seks.

Snap je het nu?

25-05-2004, 01:10

Citaat:
Ik snap het...

Maar ik denk dat in zulke gevallen het vooral vanuit het oogpunt van de Islam verstandig is te trouwen. Voordat zo een manspersoon zich vergrijpt aan haram-seks.

Snap je het nu?
jazeker... dat begrijp ik volledig. maar het is niet goed als dat de enige reden is om te trouwen!

25-05-2004, 01:11

Citaat:
jazeker... dat begrijp ik volledig. maar het is niet goed als dat de enige reden is om te trouwen!
Het is waarschijnlijk beter dan seks te hebben voor het huwelijk.

25-05-2004, 01:13

Citaat:
Het is waarschijnlijk beter dan seks te hebben voor het huwelijk.
ja, ok, als jij het zo bekijkt. ik heb zoiets van, zo'n behoefte kan je toch gewoon inhouden. tot je de ware tegenkomt en dan besluit je te trouwen! het kan zijn dat je je lichamelijk aangetrokken voelt tot een persoon maar dat ie helemaal niet bij je past. als je besluit om te trouwen omdat je je lustgevoelens niet kan bewingen, vind ik het persoonlijk zwak.

25-05-2004, 01:16

Citaat:
ja, ok, als jij het zo bekijkt. ik heb zoiets van, zo'n behoefte kan je toch gewoon inhouden. tot je de ware tegenkomt en dan besluit je te trouwen! het kan zijn dat je je lichamelijk aangetrokken voelt tot een persoon maar dat ie helemaal niet bij je past. als je besluit om te trouwen omdat je je lustgevoelens niet kan bewingen, vind ik het persoonlijk zwak.
Mensen zijn zwak...

Als je weet hoeveel moslimmannen in Nederland seks hebben voor het huwelijk! Ik weet zeker dat geruim 80% (en nu ben ik zeer bescheiden) van deze mannen seks hebben voor het huwelijk.

25-05-2004, 01:18

Citaat:
Mensen zijn zwak...

Als je weet hoeveel moslimmannen in Nederland seks hebben voor het huwelijk! Ik weet zeker dat geruim 80% (en nu ben ik zeer bescheiden) van deze mannen seks hebben voor het huwelijk.
ja, dat klopt, dat vind ik dus erg. maar ja, niks aan te doen, he
en ik begrijp wat je bedoeld, het is dan beter dat ze trouwen, maar ik heb dan zoiets van, uiteindelijk eindigt dat allemaal weer slecht, scheidingen enzo...

25-05-2004, 01:19

Citaat:
ja, dat klopt, dat vind ik dus erg. maar ja, niks aan te doen, he
en ik begrijp wat je bedoeld, het is dan beter dat ze trouwen, maar ik heb dan zoiets van, uiteindelijk eindigt dat allemaal weer slecht, scheidingen enzo...
Een scheiding (als hier een gegronde reden toe is) is niet haram.

Maar wel het laatste van wat halal is.

Nog altijd minder erg dan seks voor het huwelijk.

25-05-2004, 01:22

Citaat:
Een scheiding (als hier een gegronde reden toe is) is niet haram.

Maar wel het laatste van wat halal is.

Nog altijd minder erg dan seks voor het huwelijk.
ok, dan weet ik dat ook weer, tx, he

26-05-2004, 00:50
ik vind dat er meer redenen zijn om te trouwen je moet toch iets opbouwen en sex is geloof ik niet voldoende voor een huwelijk want een huwelijk bestaat niet alleen uit sex maar ook elkaar begrijpen en weet waar je aan begint als je trouwt voor sex.
groetjes missie

Pagina's : [1] 2