Bekijk volle/desktop versie : aanbetaling terugvragen



02-09-2009, 22:07
wij hebben van de week een bank besteld en deze zou binnen 2 weken geleverd worden, heb toen een aanbetaling gedaan van 50 euro, maar 2 dagen later zie ik af van de koop, maar ze weigeren die 50 euro terug te geven want die bank zou morgen al geleverd worden nou is het niet veel geld, maar staan zij in hun recht of zal ik die winkel bnnenstappen en mijn centjes terugeisen

02-09-2009, 22:29



Citaat door SSS_SSS:
Licht eraan wat de regels van de winkel zijn. Sommige geven in geval van annulering tot X aantal dagen voor levering een percentage van de aanbetaling terug, andere helemaal niets in geval van annulering.



omdat het morgen al geleverd wordt doet hij dus moeilijk, anders niet

02-09-2009, 22:29

Citaat door SSS_SSS:
Licht eraan wat de regels van de winkel zijn. Sommige geven in geval van annulering tot X aantal dagen voor levering een percentage van de aanbetaling terug, andere helemaal niets in geval van annulering.


Oei dit kan echt niet. Sorry maar ik kon het niet laten


Maar idd TS, check even de Algemene Voorwaarden van de winkel.

02-09-2009, 22:33
het gaat erom dat jullie eerder al een koopovereenkomst zijn aangegaan. de winkel biedt aan, jij accepteert. Als je je daarna bedenkt, dan zijn de consequenties voor jou. Ik adviseer je om de voorwaarden van de winkel op te vragen. Ik snap wel dat ze annuleringskosten in rekening brengen, aangezien ze toch ook wel moeite hebben gedaan om een koerier enz te regelen.

02-09-2009, 22:35



Citaat door SSS_SSS:
ob maroko bunt enel can ales

typefoutje idd



02-09-2009, 22:38
dit staat er in hun voorwaarden; de opdrachtgever heeft heeft de mogelijkheid binnen 7 dagen na ontvangst van de geleverde goederen zijn order geheel of gedeeltelijk te annuleren zonder nadere opgave van redenen

02-09-2009, 23:07

Citaat door gelukkigeleven:
dit staat er in hun voorwaarden; de opdrachtgever heeft heeft de mogelijkheid binnen 7 dagen na ontvangst van de geleverde goederen zijn order geheel of gedeeltelijk te annuleren zonder nadere opgave van redenen



en wat wordt er over annuleringskosten gezegd?

als er niks in staat, zou ik er een bezwaar aan wagen.