Bekijk volle/desktop versie : Een mislukking in plannen.



02-09-2009, 13:56
Wie heeft er ook zo moeite met plannen?
Ik doe altijd dingen op het laatste moment en dat bezorgt mij heel veel stress en faalangst.

Wie heeft er tips voor mij?

02-09-2009, 14:30


nou ik plan ook altijd alles op de laatste moment
maar wat een tip is
je moet doen alsof de deadline eerder is
dus dat je het moet afhebben
dan doe je nog steeds op laatste moment maar dan vna de verkorte deadline

02-09-2009, 14:36

Citaat door nenenenene:
nou ik plan ook altijd alles op de laatste moment
maar wat een tip is
je moet doen alsof de deadline eerder is
dus dat je het moet afhebben
dan doe je nog steeds op laatste moment maar dan vna de verkorte deadline


Das wel een goeie.
Alleen had ik weleens dat ik gewoon over die deadline heen ging, omdat ik dondersgoed weet dat het nog lang niet af hoeft...Dan denk ik ik doe het wel later.....erg he ben ik...

Maar bedankt voor je tip.

02-09-2009, 14:38

Citaat door babydoll:
Das wel een goeie.
Alleen had ik weleens dat ik gewoon over die deadline heen ging, omdat ik dondersgoed weet dat het nog lang niet af hoeft...Dan denk ik ik doe het wel later.....erg he ben ik...

Maar bedankt voor je tip.

Niet dat het bij mij heeft geholpen daarom ben ik afgelopen jaar niet doorgegaan
slechte planner

02-09-2009, 14:45



Citaat door nenenenene:
Niet dat het bij mij heeft geholpen daarom ben ik afgelopen jaar niet doorgegaan
slechte planner




ooh jammer joh!
Ik ben ook bang te moeten stoppen met mijn opleiding, omdat ik niet kan plannen. Mijn medestudenten zitten elke dag wel te leren en dingen te maken enzo en kom ik eraan met op de laatse avond voor de toets even leren.

Het rare is dat ik geen druk leven heb, maar wel erg druk in mijn hoofd, waardoor ik gewoon geen begin kan maken iedere keer.

Echt heel vervelend....

02-09-2009, 14:46

Citaat door babydoll:
ooh jammer joh!
Ik ben ook bang te moeten stoppen met mijn opleiding, omdat ik niet kan plannen. Mijn medestudenten zitten elke dag wel te leren en dingen te maken enzo en kom ik eraan met op de laatse avond voor de toets even leren.

Het rare is dat ik geen druk leven heb, maar wel erg druk in mijn hoofd, waardoor ik gewoon geen begin kan maken iedere keer.

Echt heel vervelend....

waar denk je dan allemaal aan alsje geen drukke leven hebt en welke opleiding volg je

02-09-2009, 14:50
Ik heb precies hetzelfde probleem als jou. Ik heb het jaren zo gedaan, en nu ik in mn laatste jaar zit heeft veel zich opgestapeld. En hell no, dat ik er wat van leer..nee ik doe t nog steeds

Je doet het elke keer weer, omdat je er elke keer mee wegkomt.
Ik ben nog niet door de mand gevallen, maar ik kan het niet laten om alles pas op t laatste moment te doen. Lui? Geen motivatie meer? I dont know.. Denk dat het beetje de persoon in kwestie is..

02-09-2009, 14:53

Citaat door Misslai_d:
Ik heb precies hetzelfde probleem als jou. Ik heb het jaren zo gedaan, en nu ik in mn laatste jaar zit heeft veel zich opgestapeld. En hell no, dat ik er wat van leer..nee ik doe t nog steeds

Je doet het elke keer weer, omdat je er elke keer mee wegkomt.
Ik ben nog niet door de mand gevallen, maar ik kan het niet laten om alles pas op t laatste moment te doen. Lui? Geen motivatie meer? I dont know.. Denk dat het beetje de persoon in kwestie is..

Nou de leraren waren ook verbaasd afgelopen jaar. Ze zijden we willen er letterlijk alles aan doen om jou aan het werk te krijgen want je bent een van de beste. Ik zo probeer het maar ik kan me zelf niet aan het werk krijgen.
Maar het is wel leuk alles op het einde.
Lekker die drukte!

02-09-2009, 15:00

Citaat door nenenenene:
Nou de leraren waren ook verbaasd afgelopen jaar. Ze zijden we willen er letterlijk alles aan doen om jou aan het werk te krijgen want je bent een van de beste. Ik zo probeer het maar ik kan me zelf niet aan het werk krijgen.
Maar het is wel leuk alles op het einde.
Lekker die drukte!


Het is wel leuk hoe jij het alsnog voor elkaar krijgt op t laatste moment,terwijl je medestudenten vanaf het begin al hard aan t bikkelen zijn.
Maar die drukte kan soms wel stressig zijn.
Ach..we kunnen gewoon 'optimaal presteren onder druk'

02-09-2009, 15:02

Citaat door Misslai_d:
Het is wel leuk hoe jij het alsnog voor elkaar krijgt op t laatste moment,terwijl je medestudenten vanaf het begin al hard aan t bikkelen zijn.
Maar die drukte kan soms wel stressig zijn.
Ach..we kunnen gewoon 'optimaal presteren onder druk'

Weet je wat ik het grappigste vind aan alles.
toch kun je het simpel halen
msekien die volop de tijdnemen en serieus aan werken die het niet halen die hebben ermoeite mee