Bekijk volle/desktop versie : Genieten van het leven...



Pagina's : [1] 2

16-11-2002, 20:39
Hoe kan je dat het best doen?

Bent Dagilia

16-11-2002, 20:40


simpel leer van je fouten en blijf lachen wat er ook geberut en leer van elkaar en ehlp ander en lach ook met je moeder, het maakt niet uit wat lach een keer met haar dan ts iook genieten dus

16-11-2002, 20:41
gewoon ervan genieten maar met mate lachen enzo maar met grenzen

16-11-2002, 20:41
Je kunt op vele manieren genieten en ieder doet dat op ze eigen manier dus...

Bent Dagilia

16-11-2002, 20:41


genieten van je leven is genieten van ook de kleine dingetjes, en meestal zijn dat nou net die KLEINE dingetjes die het hem doen!

16-11-2002, 20:41
alles hebben gedaan in het leven en alle plichten als moslim hebben vervuld en dan als een gelukkige mens doodgaan

16-11-2002, 20:46
hahahah ja duuuuuuuh wat d8 jij dan kadir, tzzzzz hahaha jullie zijn dom en dit is in het algemeen voor iedereen die lid is van marokko.nl
blijf lachen, want heb gemerk zelf in ramdan dat jullie ruzie maken om de zieligste dingen en daar kan ik alleen om lachen serieus, en sommige neme alles te serieus, maar luister goed wat ik nu neem dit serieus, wat er ook geberut blijf lachen en nogmaals, lach ook met je moeder, maak wat beelfde grappen ofzo of zodat je moeder ook laat lachen want zo gevoel is schitterend als je zie dan je meoder lacht en blij is, en dat is een van de mooiste dingen in het leven, maar ja hahahah

16-11-2002, 20:47

Citaat:
Origineel gepost door Onslaught
hahahah ja duuuuuuuh wat d8 jij dan kadir, tzzzzz hahaha jullie zijn dom en dit is in het algemeen voor iedereen die lid is van marokko.nl
blijf lachen, want heb gemerk zelf in ramdan dat jullie ruzie maken om de zieligste dingen en daar kan ik alleen om lachen serieus, en sommige neme alles te serieus, maar luister goed wat ik nu neem dit serieus, wat er ook geberut blijf lachen en nogmaals, lach ook met je moeder, maak wat beelfde grappen ofzo of zodat je moeder ook laat lachen want zo gevoel is schitterend als je zie dan je meoder lacht en blij is, en dat is een van de mooiste dingen in het leven, maar ja hahahah
ewa ja marokkanen zijn snel op hun teentjes getrapt

16-11-2002, 20:48
Ik geniet van het leven door allerlei dingen te doen die mij doen realiseren dat ik bijna alles heb wat me hartje begeert... En ik geniet pas echt als ik zit te zonnen op het strand.. de zon die op je huid brand en dat blauwe lucht als je ernaar kijkt dan lijkt het alsif je alleen op de wereld bent..

Dat is echt heerlijk... Ik raad het jullie aan

en naar de sterren dat is Ook het mooiste wat er is.. daarnaast me moeder gelukkig zien kijken me me vader dat zijn de momenten die ik Koester...

Bent Dagilia

16-11-2002, 20:49

Citaat:
Origineel gepost door Chaimaa
ewa ja marokkanen zijn snel op hun teentjes getrapt
wie ik??????????????

16-11-2002, 20:54

Citaat:
Origineel gepost door Onslaught
hahahah ja duuuuuuuh wat d8 jij dan kadir, tzzzzz hahaha jullie zijn dom en dit is in het algemeen voor iedereen die lid is van marokko.nl
blijf lachen, want heb gemerk zelf in ramdan dat jullie ruzie maken om de zieligste dingen en daar kan ik alleen om lachen serieus, en sommige neme alles te serieus, maar luister goed wat ik nu neem dit serieus, wat er ook geberut blijf lachen en nogmaals, lach ook met je moeder, maak wat beelfde grappen ofzo of zodat je moeder ook laat lachen want zo gevoel is schitterend als je zie dan je meoder lacht en blij is, en dat is een van de mooiste dingen in het leven, maar ja hahahah
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah volgens mij ben jij echt kei lief voor je moeder... kei sweeeeet is dat man.... dat zie je niet zo vaak bij marokkanen dat ze lief zijn voor hun moeder...

oh ja nog een klein hintje.... meiden vinden het heeeel erg sweet als je lief bent voor je moeder...

groetjes Nora

16-11-2002, 21:00

Citaat:
Origineel gepost door Just_Nora
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah volgens mij ben jij echt kei lief voor je moeder... kei sweeeeet is dat man.... dat zie je niet zo vaak bij marokkanen dat ze lief zijn voor hun moeder...

oh ja nog een klein hintje.... meiden vinden het heeeel erg sweet als je lief bent voor je moeder...

groetjes Nora
hahahahahhaha jij ben gek hahahahahah nee serieus is wel lief van je maar serieu ik doe dit voor me meoder en voor geen enkel meid oke, gekkie, want ik heb veeeel mee gemaakt en het is tijd voor lachen en mensen helpen en rechtvaardig zijn, het heeft niets te maken meiden of stoer zijn, als het zo is dan stop ik ernu mee, maaaar dat doe ik lekker toch niet want ben blij als ik me meoder blij kan maken, maar ja sommig weten niet wat dat is ze zzijn druk bezig elkaar klein te maken of kapot te maken

16-11-2002, 21:01


aaaaaaaaaaaaaaaaaaah zooooooooooo lief he....
ik vind het echt goed dat je zoveel voor je moeder doet... je moeder heeft echt geluk met jou...

het paradijs ligt onder de voeten van je moeder....

mashaAllah

16-11-2002, 21:05

Citaat:
Origineel gepost door Kadir
Ik hou ook van me moeder ben ik ook lief
jaaaaa iedereen houdt van zijn moeder..... maar je bent pas lief als je lieve dingen voor je moeder doet....

16-11-2002, 21:07

Citaat:
Origineel gepost door Just_Nora
aaaaaaaaaaaaaaaaaaah zooooooooooo lief he....
ik vind het echt goed dat je zoveel voor je moeder doet... je moeder heeft echt geluk met jou...

het paradijs ligt onder de voeten van je moeder....

mashaAllah
precies de paradijs ligt onder je moeder's voeten, maar dat ook niet , zeg een zelf man ze voed 4 kinderen op en allemaal waren ze best wel moelijk kinderen en kijk hamdoelilah, hoe ik en de rest zij, ja mag zeker niet klachen man dammmmmmmmmmmmm zij is mijn WINGLIE, maar ja genoeg erover want ik denk ik dwaal af, want de topic gign over iets ander toch ahahahhahaha sorry

Pagina's : [1] 2