Bekijk volle/desktop versie : Wat zou jij doen??



Pagina's : [1] 2

31-08-2009, 21:49
Wat zou je antwoorden en doen in mijn plaats? ---->



Ik heb op een meisje gereageerd die iets verkocht wat ik graag wilde hebben. We hadden een deal van 50 euro + verzendkosten voor mij. Ik heb het geld in het weekend overgemaakt en van haar de belofte gekregen dat zodra het geld op haar rekening staat, ze dat pakket zou opsturen.

Vandaag krijg ik een mailtje dat ze een hoger bod heeft gekregen en of ik meer geld wil overmaken of anders mijn geld terug gestort kan krijgen . Hoe bedoel je aan je woord houden en afspraak nakomen!!!!

Ik heb geantwoord dat ik het er niet mee eens ben en dat we een (rechtsgeldige) overeenkomst hebben. Ik heb er eigenlijk niet eens zoveel moeite mee om meer te betalen, maar waar ik wel moeite mee heb is dat ze nadat ik het geld heb overgemaakt pas mee komt.

Ze beweert dat ze er zelf meer voor heeft betaald, maar waarom komt ze daar nu pas mee?? Ze had mijn bod kunnen weigeren en om meer vragen, maar dat heeft ze toen niet gedaan.

Ik kan me niet voorstellen dat er echt mensen voor wat euro's op hun woord terugkomen .

Tfoeeee.....sorry dat moest er even uit.

31-08-2009, 21:51


Extra verkooppraatje nerd, daar trap je toch niet in? Zeg maar dat je je geld terug wilt

31-08-2009, 21:52
en nu maar hopen dat ze gauw je geld terug stort.
Tja, ik zou precies hetzelfde doen. stelletjes hebberige....

31-08-2009, 21:53
Ik zou ook mijn geld terug vragen.

31-08-2009, 21:53


Dit is dus 1 van de zoveel redenen waarom ik niks van iemand overkoop hier of op Marktplaats...mits ik t onder rembours kan kopen....dat gezeik bah!

31-08-2009, 21:54

Citaat door Figurante:
Extra verkooppraatje nerd, daar trap je toch niet in? Zeg maar dat je je geld terug wilt


Nee ik heb gezien dat ze echt een hoger bod heeft gekregen (marktplaats).

Maar heb al aangegeven dat ik het aan haar overlaat....een echte vrouw zijn (en haar woord houden) of voor de extra euries gaan (die toch zo op zijn) en mijn geld terugstorten.

31-08-2009, 21:56
he wat gek, iemand had dit zelfde verhaal al een keer eerder hier geplaatst...het zal toch niet om het zelfde meisje gaan??

maar raar hoor...hopelijk stort ze wel eerlijk je geld terug..,

31-08-2009, 21:58

Citaat door MissViva:
en nu maar hopen dat ze gauw je geld terug stort.
Tja, ik zou precies hetzelfde doen. stelletjes hebberige....


Ik heb ook haar gegevens


Citaat door sweet mocrogirl:
Ik zou ook mijn geld terug vragen.


Ik wacht even haar antwoord even af. Dat kan altijd nog.


Citaat door Pebble:
Dit is dus 1 van de zoveel redenen waarom ik niks van iemand overkoop hier of op Marktplaats...mits ik t onder rembours kan kopen....dat gezeik bah!


Ja maar onder rembours verkopen is een extra risico voor de verkoper. Wie zegt dat je dat pakket aanneemt of op het postkantoor gaat ophalen?

31-08-2009, 21:59

Citaat door Ommo_Amin:
he wat gek, iemand had dit zelfde verhaal al een keer eerder hier geplaatst...het zal toch niet om het zelfde meisje gaan??

maar raar hoor...hopelijk stort ze wel eerlijk je geld terug..,



Oh ja, weet je heel misschien nog wie de topic toendertijd heeft geopend?

31-08-2009, 22:08

Citaat door metalsia4you:
Oh ja, weet je heel misschien nog wie de topic toendertijd heeft geopend?



ik zou het niet meer weten schat, maar het was hetzelfde verhaal, andere meid met hoger bod, verkoop ging niet meer door...die meid was ook pissig erom

p.s. heb ook zoiets meegemaakt, maar het ging dan om een bugaboo ook op marktplaats, wij akkoord en alles...ik was onderweg om de kinderwagen op te halen, dus ik bel die vrouw op van ik ben onderweg...wat zegt ze tegen me




ja sorry de kinderwagen is al opgehaald door iemand met een hoger bod, waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat ik was zooooo boos, heb die dame flink verteld wat ik van haar vond en haar aktie


maar goed dat was even offtopic

31-08-2009, 22:13

Citaat door Ommo_Amin:
ik zou het niet meer weten schat, maar het was hetzelfde verhaal, andere meid met hoger bod, verkoop ging niet meer door...die meid was ook pissig erom

p.s. heb ook zoiets meegemaakt, maar het ging dan om een bugaboo ook op marktplaats, wij akkoord en alles...ik was onderweg om de kinderwagen op te halen, dus ik bel die vrouw op van ik ben onderweg...wat zegt ze tegen me




ja sorry de kinderwagen is al opgehaald door iemand met een hoger bod, waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat ik was zooooo boos, heb die dame flink verteld wat ik van haar vond en haar aktie


maar goed dat was even offtopic



Ik kan me je reactie heel goed voorstellen meid . Het gaat immers om een principe...houd je aan je woord.

Ik heb het nu ook 2 keer gehad dat ik nadat ik een deal had, iemand met een hoger bod kwam. Een keer was het bod ruim 50 euro hoger, maar omdat ik al een overeenkomst met iemand had heb ik het daar niet eens over gehad.

31-08-2009, 22:21
Ik zou gewoon mijn geld terug vragen. Het is te begrijpen dat je 't graag wil hebben, maar zo laat je toch niet met je omgaan. Straks stort je meer geld op haar rekening en dan komt ze weer met hetzelfde verhaal aankakken.
Waarde hechten aan een afspraak is ook teveel gevraagd tegenwoordig.

Ma3a Salama.

31-08-2009, 22:24


Geld terug vragen. Paar emails accounts aanmaken en steeds hoger en hoger bieden Wuhahahaha! Dat zal dr.

31-08-2009, 22:26
Dat is erg gemeen van haar, dan had ze moeten w8ten tot de laaste bod.

31-08-2009, 22:28
vraag je geld terug en klaar is kees

Pagina's : [1] 2