Bekijk volle/desktop versie : Leven zonder hem........



Pagina's : [1] 2 3

24-05-2004, 13:59
Ik kan me vandaag helemaal niet concentreren. Ik blijf maar uit de buurt van collega's omdat ik bang ben dat ze de tranen in mijn ogen kunnen zien of de trilling in mijn stem.
Ik heb gisteravond namelijk een flinke ruzie met mijn man gehad. Eentje waarvan ik nu nog een brok in mijn keel krijg als ik eraan denk. Het ging eigenlijk om niks, maar ik raakte erg geirriteerd en ging een stukje rijden. Dat doe ik wel vaker als we ruzie hebben en ik even zuurstof nodig heb.

Hij belde mij op, ik nam op en hij vroeg waar ik was. ik zei dat ik een stukje ging rijden, tanken en dan weer terug. Later belde hij weer, vroeg waarom ik daarvoor in gesprek was. toen zei ik niks, ik was nog boos, maar ik was mijn voicemail aan het afluisteren.

Toen ik thuiskwam, kwartiertje later, was hij woedend de deur uitgegaan. Hij kwam een uur later terug, toen lag ik al in bed. We spraken elkaar niet meer.

Dit zou zo het einde kunnen betekenen. Hoe dan ook, ik voel me.....................je wilt niet weten hoe ik me voel.


Ik weet het niet meer.

24-05-2004, 14:04


...meskiena....inchallah komt alles goed maak je niet druk....praat..praat met je man en niemand anders dus laat er geen zogenaamde vriendinnentjes tussen jullie inkomen...want er zijn genoeg swatan die profiteren van zulke dingen....praat het uit met je man en alles komt inchallah goed....echt..

sterkte groetjes A

24-05-2004, 14:05

Citaat:
Origineel gepost door Tornado
Ik kan me vandaag helemaal niet concentreren. Ik blijf maar uit de buurt van collega's omdat ik bang ben dat ze de tranen in mijn ogen kunnen zien of de trilling in mijn stem.
Ik heb gisteravond namelijk een flinke ruzie met mijn man gehad. Eentje waarvan ik nu nog een brok in mijn keel krijg als ik eraan denk. Het ging eigenlijk om niks, maar ik raakte erg geirriteerd en ging een stukje rijden. Dat doe ik wel vaker als we ruzie hebben en ik even zuurstof nodig heb.

Hij belde mij op, ik nam op en hij vroeg waar ik was. ik zei dat ik een stukje ging rijden, tanken en dan weer terug. Later belde hij weer, vroeg waarom ik daarvoor in gesprek was. toen zei ik niks, ik was nog boos, maar ik was mijn voicemail aan het afluisteren.

Toen ik thuiskwam, kwartiertje later, was hij woedend de deur uitgegaan. Hij kwam een uur later terug, toen lag ik al in bed. We spraken elkaar niet meer.

Dit zou zo het einde kunnen betekenen. Hoe dan ook, ik voel me.....................je wilt niet weten hoe ik me voel.


Ik weet het niet meer.
Dat is de shaitaan die jullie een hak wilt steken. Praat het uit.

24-05-2004, 14:08
Jullie zijn echt schatten. Bedankt voor de reacties. Ik kreeg gelijk tranen in mijn ogen. Ik heb een grote bek, maar een klein hartje. Nu weet ik wat mijn moeder bedoeld.

Waarom doet dit zo'n pijn?? En ik vraag me af of hij zich ook zo voelt. of is het bij mannen anders.

Ik begrijp het niet, die dag in de ochtend zei hij nog dat hij van me hield en me nooit kwijt wil. HOe kan dit dan?

Hoe dan ook, bedankt voor jullie woorden.

24-05-2004, 14:10



Citaat:
Origineel gepost door Tornado
Ik kan me vandaag helemaal niet concentreren. Ik blijf maar uit de buurt van collega's omdat ik bang ben dat ze de tranen in mijn ogen kunnen zien of de trilling in mijn stem.
Ik heb gisteravond namelijk een flinke ruzie met mijn man gehad. Eentje waarvan ik nu nog een brok in mijn keel krijg als ik eraan denk. Het ging eigenlijk om niks, maar ik raakte erg geirriteerd en ging een stukje rijden. Dat doe ik wel vaker als we ruzie hebben en ik even zuurstof nodig heb.

Hij belde mij op, ik nam op en hij vroeg waar ik was. ik zei dat ik een stukje ging rijden, tanken en dan weer terug. Later belde hij weer, vroeg waarom ik daarvoor in gesprek was. toen zei ik niks, ik was nog boos, maar ik was mijn voicemail aan het afluisteren.

Toen ik thuiskwam, kwartiertje later, was hij woedend de deur uitgegaan. Hij kwam een uur later terug, toen lag ik al in bed. We spraken elkaar niet meer.

Dit zou zo het einde kunnen betekenen. Hoe dan ook, ik voel me.....................je wilt niet weten hoe ik me voel.


Ik weet het niet meer.
praat het uit meid... kneem aan dat jullie van elkaar houden... ewa ga ervan uit dat liefde alles overwint...
komt goed inshallah... geliefden hebben zo vaak ruzie...

xxx

24-05-2004, 14:16
Een huwelijk zonder enige obstakels bestaat werkelijk bijna niet... Wees op zulke momenten bestand tegen deze wrijvingen het komt wel goed probeer het wel bespreekbaar te maken het is moeilijk ik weet het...
Meid veel sterkte incha allah is het straks weer helemaal als vanouds

Groetjes jalila

24-05-2004, 14:17

Citaat:
Origineel gepost door Tornado
Jullie zijn echt schatten. Bedankt voor de reacties. Ik kreeg gelijk tranen in mijn ogen. Ik heb een grote bek, maar een klein hartje. Nu weet ik wat mijn moeder bedoeld.

Waarom doet dit zo'n pijn?? En ik vraag me af of hij zich ook zo voelt. of is het bij mannen anders.

Ik begrijp het niet, die dag in de ochtend zei hij nog dat hij van me hield en me nooit kwijt wil. HOe kan dit dan?

Hoe dan ook, bedankt voor jullie woorden.
Hij zal zich vast en zeker ook rot voelen.
Alleen zal hij het niet zo snel laten merken.
Mannen tonen hun emotie's niet zo snel

En waarom het pijn doet?

Dat is liefde Tornado dat is dus liefde.



Bel hem op

24-05-2004, 14:20
Nooit gedacht dat ik zoveel steun hier zou kunnen krijgen.
wellah ik voel me al beter. Ik heb namelijk tegen iemand kunnen zeggen wat me dwars zit.

Ik heb geen vriendinnen. Hij is mijn man, mijn vriend, mijn maatje en mijn vriend en vriendin. Als me wat dwarszit vertel ik dat aan HEM, als ik moet huilen, doe ik dat bij HEM. Maar wat nou als ik ruzie met HEM heb, dan heb ik niemand meer om daar mee over te praten.

Ik ga ook niet gelijk mijn moeder bellen. Maar ik merk wel dat praten me oplucht.

Dank jullie wel.

24-05-2004, 14:25

Citaat:
Origineel gepost door Tornado
Nooit gedacht dat ik zoveel steun hier zou kunnen krijgen.
wellah ik voel me al beter. Ik heb namelijk tegen iemand kunnen zeggen wat me dwars zit.

Ik heb geen vriendinnen. Hij is mijn man, mijn vriend, mijn maatje en mijn vriend en vriendin. Als me wat dwarszit vertel ik dat aan HEM, als ik moet huilen, doe ik dat bij HEM. Maar wat nou als ik ruzie met HEM heb, dan heb ik niemand meer om daar mee over te praten.

Ik ga ook niet gelijk mijn moeder bellen. Maar ik merk wel dat praten me oplucht.

Dank jullie wel.
Als jullie een onenigheid hebben.
En je moet je hart luchten dan kan je dat hier doen.
Volkomen anoniem.

Insja Allah komt alles goed.

Allah swt heeft gezegd: U heeft een tijd van 3 dagen om af te koelen na een ruzie. Daarna moet 1 van hen het goed maken. Wie het als eerste doet zijn zonden worden hem vergeven. Of iets in die trant.



24-05-2004, 14:31
Is je man ook lid van Marokko.nl?

24-05-2004, 14:33
Je hebt gelijk. dat heb ik al eens eerder gehoord, alleen is het erg moeilijk om erover te beginnen. Ik ben bang dat ik dan in tranen uitbarst. Het enige wat ik nu op de wereld wil is dat hij me in zijn armen neemt.

Ik kan hem ook niet bellen, hij zit de hele dat in vergadering. Ik heb het vanmorgen geprobeerd, toen zeiden ze dat hij niet bereikbaar was.

Ik kan soms in een ruzie erg onredelijk zijn. Ik ben bang dat er een dag komt dat hij het zat is met mij en weggaat. DAar ben ik me nu al op aan het voorbereiden. Meiden met een grote bek komen toch altijd alleen te staan, dus dan heb ik pech gehad.

24-05-2004, 14:33

Citaat:
Origineel gepost door Daarom
Is je man ook lid van Marokko.nl?
Nee, hoezo?

24-05-2004, 14:35



Citaat:
Origineel gepost door Tornado
Je hebt gelijk. dat heb ik al eens eerder gehoord, alleen is het erg moeilijk om erover te beginnen. Ik ben bang dat ik dan in tranen uitbarst. Het enige wat ik nu op de wereld wil is dat hij me in zijn armen neemt.

Ik kan hem ook niet bellen, hij zit de hele dat in vergadering. Ik heb het vanmorgen geprobeerd, toen zeiden ze dat hij niet bereikbaar was.

Ik kan soms in een ruzie erg onredelijk zijn. Ik ben bang dat er een dag komt dat hij het zat is met mij en weggaat. DAar ben ik me nu al op aan het voorbereiden. Meiden met een grote bek komen toch altijd alleen te staan, dus dan heb ik pech gehad.
Als hij echt van je houd zal hij dat niet doen.
Ik kan ook heel onredelijk zijn in een ruzie.
Maar allah je 3tiena le3qal.
Praat er met hem over.
En als je wat tranen laat niets om je voor te schamen.
Het is je man elhamdolilah dus niets om je voor te schamen.

Koppig zijn komt van de Shaitaan.

24-05-2004, 14:36

Citaat:
Origineel gepost door Tornado
Je hebt gelijk. dat heb ik al eens eerder gehoord, alleen is het erg moeilijk om erover te beginnen. Ik ben bang dat ik dan in tranen uitbarst. Het enige wat ik nu op de wereld wil is dat hij me in zijn armen neemt.

Ik kan hem ook niet bellen, hij zit de hele dat in vergadering. Ik heb het vanmorgen geprobeerd, toen zeiden ze dat hij niet bereikbaar was.

Ik kan soms in een ruzie erg onredelijk zijn. Ik ben bang dat er een dag komt dat hij het zat is met mij en weggaat. DAar ben ik me nu al op aan het voorbereiden. Meiden met een grote bek komen toch altijd alleen te staan, dus dan heb ik pech gehad.
maar als jij hem alles verteld... dan kunnen jullie het nu tog ook uitpraten inshallah... of anders gewoon w8en tot hij thuis komt... misschien dat hij helemaal niet meer boos is...

komt goed... inshallah...

xxx

24-05-2004, 14:39
Oujdane,

Je bent een wijs mens. Dank je wel voor je tips.
Ik ga er zeker over beginnen. Dit gevoel zorgt ervoor dat ik niet weet waar ik ben, hoe laat het is, ik heb geen honger, ik kan niet denken, mijn hele wereld ligt overhoop. en dat om een ruzie.

Ik ben koppig en ik haaaaat het van mezelf. Soms twijfel ik of hij wel weet hoeveel ik van hem houd. Hij heeft al sinds we getrouwd zijn veel geduld met me. Ik ben altijd koppig en eigenwijs en in ruzies is hij degene die terugkomt om het goed te maken. Daarom twijfel ik of hij het nog lang met mij vol houdt. Ik word zelf al gek van mezelf.

Ik wou dat ik een goeie vriendin had waar ik mee kon praten, maar daar heb ik slechte ervaring emee helaas.

Dank voor je luisterend oor.
ik hoop dat je de beste man op de wereld tegenkomt en trouwt.

Pagina's : [1] 2 3