Bekijk volle/desktop versie : HuWeLiJkSnacht.. ..ergggg!!!!!!



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15

28-03-2007, 21:37

Citaat door mysteriouszlayd:
Scheer je toch weg.





dus dat..

30-03-2007, 22:00


Citaat door verhalenman:
weet je wat het is dames waarom wij een maagd willeen omdat wij weten als ik mijn grote lul in een onschuldig kutje laat glijden dan ..is het meisje naar de kloten zo zie je dat voor je ..dus vandaar wij weten als meiden gaan xxxxxx vor hun huwelijk is er niks meer leuks aan om dat die kut al open is ..het is niks bijzonders


Is er niets leuks meer aan of is dan de druk om te presteren hoger voor je? Een maagd kan niet oordelen over haar partner de eerste keer, maar een meid met ervaring daarentegen...Volgens mij is dat nog steeds de angst van genoeg jongens. Behalve natuurlijk het feit dat geen enkele jongen het aan durft te horen dat iemand hem verteld hoe hij de sex met zijn meid vond.

31-03-2007, 16:44

Citaat door missmarokia:
wie kan mij vertellen hoe de huwelijks nacht ik ben zo bang voor die ene nacht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


je hoeft het niet die dag gelyk met je mannetje te doen,want die dag ben je zenuwachtig enzo,je kan best op een andere dag wachten wanneer je het goed uitkomt.

31-03-2007, 16:54

Citaat door mocro_scuadron:
je hoeft het niet die dag gelyk met je mannetje te doen,want die dag ben je zenuwachtig enzo,je kan best op een andere dag wachten wanneer je het goed uitkomt.



Ja. Het stelt niets voor eigenlijk, dat heb ik althans van mn getrouwde nichten gehoord. Iedereen maakt zich zo druk erom dat ze vergeten dat ze het gewoon rustig aan moeten doen. (stapje voor stapje dus)

01-04-2007, 11:56

Je gaat pijn lijden.

01-04-2007, 18:48
Zekerrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Auwww
Ben Kk Bangg

01-04-2007, 18:51
Mar wat hebben jullie aan gedaan op je huwelijksnacht of zijn jullie van plan aan te doen op jullie huwelijksnacht???

02-04-2007, 09:56

Citaat door Maroc_oogjes:
Denk niet dat iemand hier open en bloot zijn/haar ervaringen zal plaatsen..



whahahahahahahahahahahahhahahaha ofnieett!!!! :knipoog:

09-04-2007, 17:15

Citaat door lobia:
hallo,

ik heb een vraagje. als je gevingerd bent en dan het huwelijksnacht kan je dan nog bloeden en gaat het dan nog pijn doen? of is het gat dan al groot gaat het makkelijk erin.




goeie vraag
iemand een antwoord misschien?

09-04-2007, 18:39

Citaat door HalveWaarheid:
Gatverdamme! Geslacht: Man... En jij zat aan ze p.ik te zuigen! Tfoe e3liek! Als het nou 2 vrouwen waren okeej...



hehehe billah grappig

12-04-2007, 14:21
Wat is kinkertje spelen?

12-04-2007, 18:17
Je zal echt genieten hoor als je met een man trouwt waar je tenminste zoveel van houdt :P

13-04-2007, 00:10

Ok ok. Omdat je je zo druk maakt, zal ik het geheim vertellen. Het mocht eigenlijk niet aan vrouwen gezegd, maar vooruit.

Het gaat zo.

Eerst die kamer in. En je denkt dat je je gaat vermaken. Dan word je ding gecontroleerd door minmaal 3 vrouwen en mannen. Als je dan maagd blijkt te zijn (en daar zijn zij streng in!) komt je man m erin stoppen. Hij geeft je een paar rake klappen. Bij de keuring ben je naturrlijk al uitgekleed, dus dat is geen issue meer. Dan stel ik voor dat je in de tijd dat hij zicht uitkleed, jezelf een beetje natmaakt. Hij propt m er toch wel in, nat of niet.
En dat schuurt gewoon ontzettend erg langs de vaginawand. En als je pech heb, zoekt hij de A-plek nog op. En dat is extreem pijnlijk, als hij het met zn hand doet. Maar ja, dan hoef je je niet druk te maken om het bloeden.

En mocht je niet bloeden......... hoop ik dat je het overleefd in die slaapkamer. Want bloed moet er vloeien. En is het niet vaginaal, dan wel anaal. Dat is pijnlijker dan de kogel erin.

23-04-2007, 23:38
ik vindt het echt belachelijk wanneer mensen zeggen dat het pijn doet en dat je gaat bloeden
-minder dan 20 % van de vrouwen bloeden
-hoe minder gespannen hoe strakker de je weet wel en uhm hoe meer pijn

maak je geen zorgen dan komt alles inshallah goed

23-04-2007, 23:57

Citaat door mazhar:
hewa safi

gewoon liggen, spreiden en ontspannen



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15