Bekijk volle/desktop versie : Voor de tweede keer bruiloft....



Pagina's : [1] 2 3

24-05-2004, 13:44
Hallo dames,

Ik had een vraagje....ik ga binnekort voor de tweede keer trouwen...nu vroeg ik me af....zal ik een bruiloft geven dus met feest met alles erop en eraan....of moet ik gewoon Talba doen....onder me familie en naar me huisje keren....want me man die wel een feestje geven...omdat hij zelf nooit getrouwd is geweest...dus meiden wat denken jullie ervan....

24-05-2004, 13:59



Citaat:
Origineel gepost door Yousra17
salaam, lijkt me wel leuk om een gewoon nog een fesstje te geven toch tenminste als jij het natuurlijk ook wil maar goed als je man het graag wilt WHY NOT!!!!!!!!

Kus Yousra
Thanks meid voor je reactie...ik voel er weinig voor...maar me man wil het heel graag....want wie ben ik om geen feestje te geven...hij is immers nooit getrouwd geweest....vandaar...

24-05-2004, 14:09

Citaat:
Origineel gepost door tatata_matata
Hallo dames,

Ik had een vraagje....ik ga binnekort voor de tweede keer trouwen...nu vroeg ik me af....zal ik een bruiloft geven dus met feest met alles erop en eraan....of moet ik gewoon Talba doen....onder me familie en naar me huisje keren....want me man die wel een feestje geven...omdat hij zelf nooit getrouwd is geweest...dus meiden wat denken jullie ervan....
Sommigen hebben ook al het geluk van de wereld.


Jij trouwt voor de 2e keer terwijl ik de eerste keer nog moet beleven.


En ja ik ben wel degelijk gefrustreerd.

24-05-2004, 14:12

Citaat:
Origineel gepost door Oujdane
Sommigen hebben ook al het geluk van de wereld.


Jij trouwt voor de 2e keer terwijl ik de eerste keer nog moet beleven.


En ja ik ben wel degelijk gefrustreerd.
Meid je mag van mij ook twee keer trouwen...,..hoor... hoewel ik dat je niet eens wens..maar goed....

24-05-2004, 14:32


Hey meid ,

Mn sis is ook hertrouwd , we hebben het heel groot uitgepakt ..
Een nieuw start nieuw begin zeggen we maar ...

Ik zou er voor gaan als jullie het geld ervoor hebben..

Veel suc6 meid en allah i ghouwenek

24-05-2004, 14:36

Citaat:
Origineel gepost door beni_bouyachie
Hey meid ,

Mn sis is ook hertrouwd , we hebben het heel groot uitgepakt ..
Een nieuw start nieuw begin zeggen we maar ...

Ik zou er voor gaan als jullie het geld ervoor hebben..

Veel suc6 meid en allah i ghouwenek
Echt leuk voor je zus meid..walah..ja we hebben het geld wel voor...misschien geef ik wel een feestje met alles erop en eraan..hoe heb jullie het aangepakt...met neggafa..zaal...enz...of heb jullie het simpel gehouden....

24-05-2004, 15:47
ik zou wellle big party geven......

24-05-2004, 16:04

Citaat:
Origineel gepost door tatata_matata
Echt leuk voor je zus meid..walah..ja we hebben het geld wel voor...misschien geef ik wel een feestje met alles erop en eraan..hoe heb jullie het aangepakt...met neggafa..zaal...enz...of heb jullie het simpel gehouden....
Tnx ,ze heeft trouwens nu een prachtige zoontje van `1 jaar oud (eindelijk ben ik tante geworduuuu )

Ja we hebben het groot gehouden ..

Donderdag de henna , vrijdag hadden we een grote zaal afgehuurd met catering dj ,neggafa ze had 3 lebsat plus a3maria , ewaa de rest zoals bedankjes taart etc ..
Ze is trouwens niet die dag naar haar haar huis gegaan maar zaterdag werd ze opgehaald d oor m n zwager(hij was er trouwens ook gewoon met een paar familieleden die vrijdag), met een rolls en dakka marakchia al met al een leuke feest ..

24-05-2004, 16:11

Citaat:
Origineel gepost door saliham
Als ik jou was zou ik het lekker groots aanpakken en thuis het feest geven { als jullie een groot huis hebben}, ben je in het verleden getrouwd geweest, so wat. Het is mektab en hij word je man en voor hem is het de eerst keer. Gewoon lekker doen en er van genieten, meid. En je moet jezelf echt niet verlagen, Allah heeft je een tweede huwelijk gegevn omdat je het blijkbaar verdient, ik hoop voor je dat het een heeeeeeeeeeeeeele mooie dag voor je word. groetjes
Dankje schat...3ougba alik inshallah

24-05-2004, 16:14

Citaat:
Origineel gepost door beni_bouyachie
Tnx ,ze heeft trouwens nu een prachtige zoontje van `1 jaar oud (eindelijk ben ik tante geworduuuu )

Ja we hebben het groot gehouden ..

Donderdag de henna , vrijdag hadden we een grote zaal afgehuurd met catering dj ,neggafa ze had 3 lebsat plus a3maria , ewaa de rest zoals bedankjes taart etc ..
Ze is trouwens niet die dag naar haar haar huis gegaan maar zaterdag werd ze opgehaald d oor m n zwager(hij was er trouwens ook gewoon met een paar familieleden die vrijdag), met een rolls en dakka marakchia al met al een leuke feest ..
Oh klinkt echt prachtig in je oren..walah...ik denk dat ik gewoon feestje ga geven...ik heb het immers verdiend..na al die jaren ellende...maar lieverd..echt leuk dat ze nog een zoontje heeft....lijkt wel een sprookje...iedereen verdient een tweede kans..vind je niet..

24-05-2004, 16:18

Citaat:
Origineel gepost door tazaghiniagirl
ik zou wellle big party geven......
Bedankt voor je reactie...zal ik zeker doen...nu ik zoveel reacties hoor

24-05-2004, 16:41

Citaat:
Origineel gepost door tatata_matata
Oh klinkt echt prachtig in je oren..walah...ik denk dat ik gewoon feestje ga geven...ik heb het immers verdiend..na al die jaren ellende...maar lieverd..echt leuk dat ze nog een zoontje heeft....lijkt wel een sprookje...iedereen verdient een tweede kans..vind je niet..
Ja vet wel , haar huwelijk daarvoor had 10 jaar geduurd en geloof het was een nacht merrie . dom kind ze had ons nooit eerder verteld over haar problemen ..

Maar ik ben echt blij voor dr ... en nu is het jou beurt insha allah..

24-05-2004, 21:18



Citaat:
Origineel gepost door tatata_matata
Hallo dames,

Ik had een vraagje....ik ga binnekort voor de tweede keer trouwen...nu vroeg ik me af....zal ik een bruiloft geven dus met feest met alles erop en eraan....of moet ik gewoon Talba doen....onder me familie en naar me huisje keren....want me man die wel een feestje geven...omdat hij zelf nooit getrouwd is geweest...dus meiden wat denken jullie ervan....
sallaam,

ik zou wel een feestje geven je begint met een nieuwe leven en nieuwe start met je mannetje

een feestje geven om jullie liefde te vieren is leuk en blijft dikra

maak er een leuke dag van

laaykemel bee geer insallah

25-05-2004, 09:43

Citaat:
Origineel gepost door toety
sallaam,

ik zou wel een feestje geven je begint met een nieuwe leven en nieuwe start met je mannetje

een feestje geven om jullie liefde te vieren is leuk en blijft dikra

maak er een leuke dag van

laaykemel bee geer insallah
Dank je schat...ik zal zeker een feestje geven...door jullie reacties begin ik er zin in te krijgen....walah...


Liefs Tata

25-05-2004, 10:35
maar ejj tatata , haal het in je hoofd dat je ons niet uitnodigd

Pagina's : [1] 2 3