Bekijk volle/desktop versie : onmoGelijkE lIefdE!!!!



Pagina's : [1] 2

24-05-2004, 12:52
salaaam!!!!!!!!!!!

Mensen ik ben verliefd op een jongen alleen helaas heeft die al een vriendin.
Hij houdt echt van haar dat weet ik en dat zie ik .
maar ik hou van hem en ook al zeg ik van niet ik weeet het, want ik voel het als ik bij hem ben .
en ik weet ook dat hij om mij geeft.
maar ik wil ze niet uit elkaar halen .Dat wil ik haar niet aan doen en hem ook niet.
maar toch ik hou van hem en als ik weg ga lopen doe ik mezelf pijn ik ben al vaak genoeg weggelopen en nu wil ik het niet mee
mensen help me geef me raad !!!!!!!!!!!!


beslama !

24-05-2004, 12:54


ohhhhhhhhhhhhh jah mensen de jongen is zo mooi dat wil je niet weten !!!
helaas voor mij zitten de jongens als kwijlende honden achter hem
maar mij gaat het niet om de uiterlijk
maar meer om hem inerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!

24-05-2004, 12:54
ALs je zelf weet dat het beter is dat je je er niet in mengt, waarom twijfel je dan nog? hoeveel mensen wil je pijn doen? alleen jezelf? of 2 mensen?

als je hem echt wil vergeten, moet je ALLE contacten verbreken

24-05-2004, 12:55
meid ALS JE NIET TUSSEN HUN IN WIL KOMEN.....DAN MOET JE HEM VERGETEN...GEEN ANDERE OPLOSSING..WACHT DAN MAAR WAT AF...JE KOMT WEL OOIT DE WARE TEGEN......INSHA ALLAH

24-05-2004, 17:14


jah kijk ik
bedoel weg lopen van hun liefde natuurlijk.,
maar ja ik hou echt van hem en wil ook met hem ,maar ik zie wel wat ik ermee gadoen en hoe hij reageerd

24-05-2004, 17:19
Dan moet je er tegen vechten en als ge nie sterk in u schoenen staat. Dus nog verliefd blijft op hem.
Verbreek dan alle contact! Is het beste..Straks word hij ook nog verliefd op u en dan denkt z'n vriendin da je hem hebt afgepakt..
Maar meid aub hou afstand blijf van een koppel af

24-05-2004, 17:19

Citaat:
Origineel gepost door misz_maroclady
salaaam!!!!!!!!!!!

Mensen ik ben verliefd op een jongen alleen helaas heeft die al een vriendin.
Hij houdt echt van haar dat weet ik en dat zie ik .
maar ik hou van hem en ook al zeg ik van niet ik weeet het, want ik voel het als ik bij hem ben .
en ik weet ook dat hij om mij geeft.
maar ik wil ze niet uit elkaar halen .Dat wil ik haar niet aan doen en hem ook niet.
maar toch ik hou van hem en als ik weg ga lopen doe ik mezelf pijn ik ben al vaak genoeg weggelopen en nu wil ik het niet mee
mensen help me geef me raad !!!!!!!!!!!!


beslama !
Dat is het juist....... omdat je hem graag mag ga je van em houden.... en hoe meer je em ziet hoe meer gevoelens er wordt opgebouwd...... probeer het af teleren voordat het telaat is.... want je doet dan veel verdriet.....

24-05-2004, 17:20
Ewa jah de enige advies wat ik je kan geven is: LiVe GoeS On Als het ooit komt is het mekteb geduld hebben en afw8 Lievi......

24-05-2004, 21:48
jah dankje turkiya
maar toch ik zie wel en ik wil toch geen vriendschap verbreken tussen ons
maar ik zie wel en kijkuhh wat hij ervan vind
maar bedankt vor jullie reakties

24-05-2004, 22:17
heb geduld maar hoe lang hebben hun al met elkaar.
en trouwens zo te zien hou hij niet meer van jou dan van haar.

24-05-2004, 22:25
Het antwoord op jouw situatie geef je al zelf...je zegt dat je je er niet in wilt mengen en het hem en haar niet wilt aan doen, dan is de oplossing dus duidelijk! Zij houden van elkaar...Wie ben jij om je erin te mengen en uit elkaar te drijven (op welke manier je dit ook wilt doen is mij niet echt duidelijk)? Alsof hij dan opeens oog voor je zal hebben..ik denk het namelijk niet. Als jij tussen hen komt en jij dus de reden bent waarom zij uit elkaar zijn dan zal hij jou dit alleen maar kwalijk nemen...en begrijpelijk!

Dus ik zou zeggen laat die twee, hoe pijnlijk het ook voor je mag zijn. Als hij voor jou bestemd is dan zullen jullie paden zich wel kruisen, vroeg of laat!

25-05-2004, 09:06
Hoe zou jij het vinden als er iemand tussen jou en je toekomstige "vriend".. "verloofde" of "man" zou komen waar je zielsveel van houd en die van jou houdt? Inderdaad.. neem afstand van ze.. Als hij je lmektab is kruist hij vanzelf je pad.. zo niet laat ze dan gelukkig zijn.. Immers.. wie zegt dat jullie karakters bij elkaar passen etc.. Zou je die gok willen wagen om een gelukkig koppeltje uit elkaar te halen en er dan na een week achterkomen dat het toch niet zo klikt tussen jullie?

Lmoehiem.. Je begrijpt mijn punt hoop ik...


.:UcA:.

25-05-2004, 09:19



Citaat:
Origineel gepost door misz_maroclady
salaaam!!!!!!!!!!!

Mensen ik ben verliefd op een jongen alleen helaas heeft die al een vriendin.
Hij houdt echt van haar dat weet ik en dat zie ik .
maar ik hou van hem en ook al zeg ik van niet ik weeet het, want ik voel het als ik bij hem ben .
en ik weet ook dat hij om mij geeft.
maar ik wil ze niet uit elkaar halen .Dat wil ik haar niet aan doen en hem ook niet.
maar toch ik hou van hem en als ik weg ga lopen doe ik mezelf pijn ik ben al vaak genoeg weggelopen en nu wil ik het niet mee
mensen help me geef me raad !!!!!!!!!!!!


beslama !
Een tip dame haal hem uit je hoofd. Ik ben 3 jaar verliefd op een gozer geweest. Elk andere jongen zag ik niet staan. Terwijl hij nu getrouwd is en ik ben degene die alleen over is gebleven. Dit heeft mij heel veel pijn gedaan. 3 jaar is niet niets, ondanks dit hoop ik dat hij heel gelukkig zal leven met haar. Je hebt je zelf alleen der mee. Ik ben degene die met een gebroken hart is overgebleven. En nog steeds ik hoef die naam alleen te horen en ik denk meteen aan hem. Hij was de perfecte man in mijn ogen alles zowel uiterlijk als karakter. Er is helaas geen copy van hem meer op deze wereld. maar ja het leven gaat door.

gr,

25-05-2004, 09:32
salaam


dankje jamilatje
en ik vind het heeel erg voor je ik begrijp wat je bedoed en
ik heb besloten om toch afstand te nemen hoe moeilijk het oook is.
maaar jah zoals jullie zeggen: het leven gaat gewoon door.


beslama en schokran misz_maroclady

25-05-2004, 09:33
Schat ik geef je mijn advies volg je hart want daar heb je wel wat aan hoop ik veel sucses

Pagina's : [1] 2