Bekijk volle/desktop versie : waar gaat het heen met de liefde?



30-08-2009, 23:59
Het enige wat ik meemaak en om me heen zie is hoe mannen vrouwen fleshen of vrouwen mannen voor de gek houden.

Kan het niet meer ofzo? Dat iemand zijn gevoelens kenbaar maakt zonder dat de ander daar misbruik van gaat maken?

wat een klotewereld zeg.....

31-08-2009, 00:00


Liefde voor muziek daarentegen vergaat niet, Khaled rules

31-08-2009, 00:02

Citaat door n2srina:
Het enige wat ik meemaak en om me heen zie is hoe mannen vrouwen fleshen of vrouwen mannen voor de gek houden.

Kan het niet meer ofzo? Dat iemand zijn gevoelens kenbaar maakt zonder dat de ander daar misbruik van gaat maken?

wat een klotewereld zeg.....



Wereld is veeeeeel groter dan marokko.nl hoor.

31-08-2009, 00:04

Citaat door Artop:
Liefde voor muziek daarentegen vergaat niet, Khaled rules


Khaled rules zekr!!!!!

31-08-2009, 00:05



Citaat door Punt:
Wereld is veeeeeel groter dan marokko.nl hoor.

En beter leren lezen kan ook van te pas komen.....want waar zie je dat ik alleen een virtueel leventje heb.....

31-08-2009, 00:17
Als je gaat winkelen koop je ook niet meteen wat je ziet en hebt gepast.. Je kijkt eerst de winkel door vervolgens kies je er een paar uit en even passen soms vind je helemaal niet wat je zoekt en loop je weer een andere winkel in en weer met heel veel keus. Snap je het?

31-08-2009, 00:18

Citaat door Punt:
Wereld is veeeeeel groter dan marokko.nl hoor.

ga slapen jij. Of zie je marokko punt nl als jou huis?

31-08-2009, 00:20

Citaat door n2srina:
Het enige wat ik meemaak en om me heen zie is hoe mannen vrouwen fleshen of vrouwen mannen voor de gek houden.

Kan het niet meer ofzo? Dat iemand zijn gevoelens kenbaar maakt zonder dat de ander daar misbruik van gaat maken?

wat een klotewereld zeg.....



Ik heb het ook zien gebeuren.. maar ik zie vele geslaagde huwelijken en gelukkige echtparen. En dit zijn de echtparen die elkander hebben gehuwt omwille van Allah.

En dat is hetgeen dat bij vele mist. Hoe kan je immers geluk verwachten in iets dat allah niet heeft gezegend?...

En allah heeft voorgeschreven dat bij het verkiezen van een partner je allereerst kijkt naar zijn geloof en karakter. Wanneer jij iemand huwt om alleen zijn bezit of uiterlijke schoonheden dan is dit niet iets van de islam. Vooralsnog niet als dit via een haramweg is verlopen( een relatie)

De harten van de mensen bevinden zich tussen de handen van Allah.
De keus aan jou om voor het geluk te kiezen, of het tijdelijk genot (dat tevens met veel onaangenaamheden gepaard gaat)

Ghair inchallah. Als dat het enige is wat je omheen ziet dan dien je even na te denken over wie jij tot jouw vriendenkring verkiest. En neem van het huwelijk niet een voorbeeld aan van een van je vriendinnen die ongelukkig zijn, maar neem de vrouwen van de profeet (vrede zij met hem) als voorbeeld.

31-08-2009, 00:21
Gaat nergens heen met de liefde. Er is niet eens sprake van liefde, maar van onzedelijk gedrag. Dat soort mensen dienen uitgehuwelijkt te worden ergens in de Rifgebergte.

31-08-2009, 00:22

Citaat door Klopt.:
Ik heb het ook zien gebeuren.. maar ik zie vele geslaagde huwelijken en gelukkige echtparen. En dit zijn de echtparen die elkander hebben gehuwt omwille van Allah.

En dat is hetgeen dat bij vele mist. Hoe kan je immers geluk verwachten in iets dat allah niet heeft gezegend?...

En allah heeft voorgeschreven dat bij het verkiezen van een partner je allereerst kijkt naar zijn geloof en karakter. Wanneer jij iemand huwt om alleen zijn bezit of uiterlijke schoonheden dan is dit niet iets van de islam. Vooralsnog niet als dit via een haramweg is verlopen( een relatie)

De harten van de mensen bevinden zich tussen de handen van Allah.
De keus aan jou om voor het geluk te kiezen, of het tijdelijk genot (dat tevens met veel onaangenaamheden gepaard gaat)

Ghair inchallah. Als dat het enige is wat je omheen ziet dan dien je even na te denken over wie jij tot jouw vriendenkring verkiest. En neem van het huwelijk niet een voorbeeld aan van een van je vriendinnen die ongelukkig zijn, maar neef de vrouwen van de profeet (vrede zij met hem) als voorbeeld.


31-08-2009, 00:30
Velen weten niet wat liefde is. Ze kennen elkaar net een maand en er wordt gesproken over liefde.. Hilarisch gewoon.

31-08-2009, 00:40
Liefde is tegenwoordig niets meer. Mensen weten niet meer wat het inhoud en geen eer en respect.

31-08-2009, 18:48



Citaat door Klopt.:
Ik heb het ook zien gebeuren.. maar ik zie vele geslaagde huwelijken en gelukkige echtparen. En dit zijn de echtparen die elkander hebben gehuwt omwille van Allah.

En dat is hetgeen dat bij vele mist. Hoe kan je immers geluk verwachten in iets dat allah niet heeft gezegend?...

En allah heeft voorgeschreven dat bij het verkiezen van een partner je allereerst kijkt naar zijn geloof en karakter. Wanneer jij iemand huwt om alleen zijn bezit of uiterlijke schoonheden dan is dit niet iets van de islam. Vooralsnog niet als dit via een haramweg is verlopen( een relatie)

De harten van de mensen bevinden zich tussen de handen van Allah.
De keus aan jou om voor het geluk te kiezen, of het tijdelijk genot (dat tevens met veel onaangenaamheden gepaard gaat)

Ghair inchallah. Als dat het enige is wat je omheen ziet dan dien je even na te denken over wie jij tot jouw vriendenkring verkiest. En neem van het huwelijk niet een voorbeeld aan van een van je vriendinnen die ongelukkig zijn, maar neem de vrouwen van de profeet (vrede zij met hem) als voorbeeld.



Hele mooie woorden! En ik moet ik daarin gelijk geven!