Bekijk volle/desktop versie : Wie weet de prijzen van kamalia creations??



30-08-2009, 19:31
Ik heb vele ziana s meegemaakt. De enige die mij toch echt is bij gebleven is kamalia! Weet iemand voor hoeveel zij een jurk verhuurd en make up.

30-08-2009, 21:30


Ik heb Kamalia meegemaakt bij me nicht toen was ze best duur voor het soort jurken die ze had. Ze waren niet eens zo mooi! Het was gewoon een groene satijnen stof met wat thasfift in verwerkt en die was al 350. Maar hij prijzen varieren. Dus neem een kijkje op haar site en bel haar.

Succes!

30-08-2009, 22:10

Citaat door fahima17:
bellen is het beste, ik hoor verschillende prijzen

Oke bedankt dat zal ik doen

30-08-2009, 22:12

Citaat door Kamalia22:
Ik heb Kamalia meegemaakt bij me nicht toen was ze best duur voor het soort jurken die ze had. Ze waren niet eens zo mooi! Het was gewoon een groene satijnen stof met wat thasfift in verwerkt en die was al 350. Maar hij prijzen varieren. Dus neem een kijkje op haar site en bel haar.

Succes!


Ik heb haar zelf ook meegemaakt. Zelfs gefotografeerd maar niet gevraagd naar haar jurken. Heb gehoord dat ze idd duur is.
Ik heb haar jurken ietsjes voor de vakantie gefotografeerd moet eerlijk zeggen dat die jurken werkelijk prachtig waren.

30-08-2009, 22:13


wilje het me laten weten??


ik ben ook benieuwd

30-08-2009, 22:20
Bij Kamalia betaal je niet alleen voor mooie aparte jurken maar ook voor kwaliteit, professionaliteit en super goede visagistes.
Voor de dames die een ruim budget hebben voor hun negaffa, zeker een aanrader! En persoonlijk vind ik op een negaffa moet je het minst bezuinigen maar zij moet wel elke cent waard zijn en dat is Kamalia creations naar mijn mening wel

30-08-2009, 22:23

Citaat door Muslima_Bride:
wilje het me laten weten??


ik ben ook benieuwd


Ja, ik zal het doorgeven aan je!

30-08-2009, 22:26

Citaat door WpMarwa:
Bij Kamalia betaal je niet alleen voor mooie aparte jurken maar ook voor kwaliteit, professionaliteit en super goede visagistes.
Voor de dames die een ruim budget hebben voor hun negaffa, zeker een aanrader! En persoonlijk vind ik op een negaffa moet je het minst bezuinigen maar zij moet wel elke cent waard zijn en dat is Kamalia creations naar mijn mening wel


Jij snapt me, ik ben eerlijk gezegd echt een negaffa hater. Allemaal hebben ze wel min puntjes ben er geen 1 tegen gekomen naar mijn smaak.
Toen ik een keer een bruiloft moest fotograferen met kamalia creations. Ben ik voor het eerst iets wat naar mijn smaak is tegengekomen.

Een negaffa is idd het minste waar je op moet bezuinigen.

30-08-2009, 22:32

Citaat door _Cinderella_:
Jij snapt me, ik ben eerlijk gezegd echt een negaffa hater. Allemaal hebben ze wel min puntjes ben er geen 1 tegen gekomen naar mijn smaak.
Toen ik een keer een bruiloft moest fotograferen met kamalia creations. Ben ik voor het eerst iets wat naar mijn smaak is tegengekomen.

Een negaffa is idd het minste waar je op moet bezuinigen.


Als weddingplanner zie ik het vaak genoeg dat er op de verkeerde punten wordt bezuinigd en dan probeer ik het vaak nog recht te trekken maarja eindkeus blijft natuurlijk bij de klant. Klant is koning dat kun jij denk ik wel beaamen

30-08-2009, 22:37

Citaat door WpMarwa:
Als weddingplanner zie ik het vaak genoeg dat er op de verkeerde punten wordt bezuinigd en dan probeer ik het vaak nog recht te trekken maarja eindkeus blijft natuurlijk bij de klant. Klant is koning dat kun jij denk ik wel beaamen


Juist idd, hospitality weet ik als geen ander. Bij marokkanen gaat dit allemaal even wat moeilijker. En trek ik mijn hospitality in, wanneer dit wordt geschaad.

Je kan het zo vaak zeggen, maar luisteren doen ze niet. Ze doen wel 10 soorten koekjes. 2 soorten bedankjes. extra grote taart. Maar een hele goedkope zaal, negaffa en fotograaf

30-08-2009, 22:43
dit zijn haar voorwaarden


kamalia's voorwaarden en uw plichten

- U dient voor de bruidstyliste uitsluitend 1 betrouwbaar persoon aan te stellen als ceremoniemeester.
- Er moet een verkleedkamer zijn die d.m.v. een sleutel is af te sluiten. Indien dit niet het geval is kunnen er extra kosten bij komen
voor het inhuren van extra personeel ter bewaking van de verkleedkamer.
- In de verkleedkamer moet naast een tafel en grote spiegel ook een zitgelegenheid voor de bruid aanwezig zijn.
- Uw verkleedkamer is voor iedereen verboden terrein m.u.v. bruid, bruidegom, uw ceremoniemeester, bruidstyliste en assistente-
bruidstyliste.
- Indien u het toestaat en goedkeurt dat wij tijdens ons werk gestoord en belemmerd worden door in- en uitloop van derden in de visagie- en verkleedkamer, zijn alle consequenties die daaruit voortkomen uw verantwoordelijkheid.
- Bij bruidsstylingsopdrachten waarbij wij om 10.00 uur in de ochtend of eerder bij uw privé-adres aanwezig moeten zijn, wordt de hotelovernachting in rekening gebracht .
- Uw haar moet op uw huwelijksdag schoongewassen en glad geföhnd zijn.
- Wanneer er parkeerkosten op lokatie zijn dan komen deze voor rekening van de client..

30-08-2009, 22:44

Citaat door _Cinderella_:
Juist idd, hospitality weet ik als geen ander. Bij marokkanen gaat dit allemaal even wat moeilijker. En trek ik mijn hospitality in, wanneer dit wordt geschaad.

Je kan het zo vaak zeggen, maar luisteren doen ze niet. Ze doen wel 10 soorten koekjes. 2 soorten bedankjes. extra grote taart. Maar een hele goedkope zaal, negaffa en fotograaf


haha ja wij marokkanen zijn nou eenmaal apart.
Daarom moet je ook een richting kiezen en daaraan vasthouden in de manier waarop je je diensten levert. Als je voor kwaliteit en klantgerichtheid kiest moet men daar voor betalen en als er mensen zijn die liever bezuingen so be it, je moet ook niet alles willen in deze wereld

30-08-2009, 22:54



Citaat door WpMarwa:
haha ja wij marokkanen zijn nou eenmaal apart.
Daarom moet je ook een richting kiezen en daaraan vasthouden in de manier waarop je je diensten levert. Als je voor kwaliteit en klantgerichtheid kiest moet men daar voor betalen en als er mensen zijn die liever bezuingen so be it, je moet ook niet alles willen in deze wereld

Idd, ik heb zelf ook een taart, koekjes, bedankjes en 3 gangen menu moeten afschaffen.