Bekijk volle/desktop versie : Wat nou als... ---->>>



30-08-2009, 17:10
... je nog maar een week hebt tot je trouwdag en je hebt niks kunnen regelen omdat alles bezet is ? of je hebt bijv alleen een zaal en een catering kunnen bemachtigen...

Wat doe je dan? Verplaats je je trouwdag? Laat je het gewoon doorgaan?

Tell us!

30-08-2009, 17:23


Ik zou het door laten gaan, maar zou dan als een speer twee mooie jurken kopen/huren en een trouwjurk vervolgens zou ik snel een fotograve zoeken en een visagiste plus kapper

30-08-2009, 17:24
Als je er nu aan begint, kan je nog wel het één en ander regelen. Misschien zijn je favoriete zyana en dj al bezet, maar er is altijd nog iemand in de weddingbranche die een gaatje vrij heeft. Probeer zoveel mogelijk mensen te contacteren en wees creatief.

Allah ikemel belghier incha'allah!

liefs

Sultana

30-08-2009, 17:27
Ik neem aan dat je gasten een week van te voren al zijn uitgenodigd, dus dan is het geen optie meer om te verplaatsen.

Zoals Sultana al zei: ga als een speer rondbellen en kijken. Je zult vast wel de nodige dingen nog vinden, zoals: ziana, dj, decoratie en fotograaf.

Mvg,

Adara Decoratie

30-08-2009, 17:42


Lieve meiden, even voor de duidelijk. Deze topic is niet gebaseerd op mezelf, ik ben zelf al getrouwd. Ik vroeg het me alleen af of het een bruidje weleens overkomen is en wat je dan zou doen enzo.