Bekijk volle/desktop versie : waar gaat dat allemaal heen met deze donja



30-08-2009, 16:45

waar gaat dat allemaal heen met deze donja [/SIZE]

[SIZE="3"]de haat die in mijn hart vast zit die er niet uit wil..

de haat om deze wereld ik kan het niet meer aan ik kan het niet meer aan zien..
waar moet dat heen wat gaat er nog gebeuren merken jullie dat dan nniet dat deze donja jullie hulp nodig heeft, en gaat er niets door jullie hoofd heen dat allah jullie hier met een doel heeft neergezet.. hebben jullie geen hart en tonen jullie geen berouw aan allah swt of aan je broeders en zusters die langzaam beetje voor beetje worden vernietigd en vermoord op de meest gruwelijkste manieren.. en de zakaat geven waar blijft dat geen 1 honderste deel van jullie eigen bezit kunnen jullie niet kwijt fisibillah maar wel voor onzin dingen zoals geuren beltegoed of de macdonalds.. maar een fisibillah kan er niet kwijt. taqqi allah taqqi allah. waar moet dat heen waar gaat dat heen..
luister eens diep binnen in je hart en kijk of je nog wat imaan hebt voor allah swt,. vrees hem en geen koffaars. jij bent later beter af den hen vermijd ze.. en doe niet wat zij doen..
behandel je echtgenote goed met respect en met adaab. zonder dat je je vuist moet gebruiken of dat je haar hartje breekt omdat je vreemd gaat of geen erg in haar hebt. een vrouw is de parel in je leven, als zij er niet was was jij er ook niet je kunt niet zonder haar zij is de mooiste geschenk die je ooit van allah swt hebt gekregen want ze zorgd voor je ze voed je en ze baart kinderen voor je op aarde.. mashallah is dat niet mooi en is dat niet prachtig...

maar het geld ook voor de vrouw behandel je man goed met respect en doe wat hij zegt zolang het maar volgens de kitaab van de sunna is zorg voor hem was hem voed hem en doe alleen helal. en vermijd de harame.

vermijd de harame mensen vermijd het overal waar je heen gaat en wat je doet zal iblies bij je staan en je weet hij is krachtig en sterk en kan alles maken. zolang jij maar in allah swt gelooft en van hem vreest. bid de jom3a gebed is toch geen moeite om effe naar de moskee te gaan en de dars te luisteren en bidden voor allah swt. respecteer jou ouders,. toon berouw voor ze zorg voor ze zoals ze jou hebben verzorgd toen je klein was. sla geen toon op ze want echt de djanaat ligt onder je moeders voeten......

vrees allah swt, doe je dat ben je later in het donja aghire goed vanaf. belandt je in de djanat zonder zorgen. zonder vedriet inshalah ta3la. de plek die allah voor ons heeft gemaakt voor de gelovige muslims. voor de mensen die allah swt vrezen. en niets anders dan hem. die aan hem berouw tonen voor de zondes die ze hebben gemaakt en gedaan. bid bij allah elke dag voor dat hij je leidt op de rechte pad inshallah ta3la want deze donja zit niet makkelijk in elkaar geloof me maar. was het maar zo dat het zo makkelijk in elkaar zat dan hadden wij geen zorgen. en was alles alhamodilllah. maar helaas helaas wij moeten het zelf inzien te krijgen in ons hersens en weten dat deze wereld niets voorstelt. als moslima heb ik het zelf moeilijk maar gheer inshalah toon sabr en je komt er wel. allah is bij de mensne die vrezen voor hem en die sabr tonen....

lees de koran en ga achter de kennis aan als de kennis niet naar jou toekomt ren er zelf achterna voordat het te laat is. mijn zusters en broeders.. doe wat voor de islam. je bent hier nogmaals met een doel op aarde gezet. het is een soort examen vooor ons een test alleen een verschil er is helaas geen herexamen... denk aan de mensen die overleden zijn denk dat hen het niet meer goed kunnen maken doe wat voor hen doe doua en allah zal ze verminderen met de straf die op hen wacht....in het hiernamaals. pleeg weinig zondes. en vermijd de harame. moeilijk is het niet alleen als je hartje er maar voor open staat.

later later dan kan je alles maken en doen wat je wilt doen. zonder zorgen zonder vedriet.. daar ben je eeuwig levenden. maar hier tijdelijk dus maak van deze aarde geen paradijs zoals de koffaars dat doen. zie deze aarde maar als een uitweg naar de djanaat..inshallah ta3la..

het is moeilijk om deze wereld aan te zien met tranene in mijn ogen loop ik op straat met een kapotte hart ga ik door het leven. met gedachtens diep in mijn hoofd van waar gaat het heen waar moet dat heen..

overal verkeerde mensen verkeerde dingen doen, geen respect voor allah swt geen vrees voor allah swt.
bewijzen genoeg maar geen mens die wakker is. ze doen net alsof ze stom zijn maar allah heeft ze blind en doof gemaakt..
doe doua voor je zelf en voor deze donja voor de broeders en zusters die langzaam op een gruwlijke manier worden vermoord doe doua voor de mensen die je verloren hebt. gun ze toch een plek in de djanaat.
vermijd je zelf van de harame en blijf daar echt maar dan echt uit de buurt.

en doe je dat goed dan komt de djanaat bij je tegemoet inshalah ta3la
wa salaam 3llikome warahamtollahoe tabarakatoe
oem rabi3ah