Bekijk volle/desktop versie : zwanger worden



Pagina's : [1] 2

30-08-2009, 12:13
ik probeer nu al ong. 2 jr zwanger te worden vd 2e, maar na mijn laatste miskraam lukt dit niet. artsen kunnen niks vinden alles is prima in orde, dit vinden zij ook vreemd omdat ik al een kind heb ( mijn 1e ). dan zou er eigenlijk iets aan de hand moeten zijn.
zijn er meer vrouwen die dit hebben meegemaakt of ken je iemand met het zelfde probleem, en weet iemand waar ik hulp kan krijgen.
graag alleen serieuze reacties!

30-08-2009, 12:32


Hebben ze wel onderzocht bij je man,,?!

04-09-2009, 00:26
Misschien is de zaad van je man niet zo snel. 't Beste is om ook je man te laten onderzoeken, zodat jullie meer weten. 't Kan zijn dat het niet daar aan ligt maar you never know.

grt

04-09-2009, 10:08

Citaat door Nassira0099:
Ik heb een keer gehoord over iemand die haar baarmoeder liet schoonmaken. Toen werd ze wel zwanger.
En vroeger had ik een Marokkaanse buurvrouw die ook niet zwanger werd. Ze had toen contact met een vrouw die veel over kruiden wist. Zij brouwde een drankje voor d'r. Toen ze die dronk werd ze zwanger.

Ik zou in iedergeval even langs een gynaecoloog gaan en alles nog een keertje doorlopen. Zij zijn ook maar mensen die wat over het hoofd kunnen zien. En vertrouw op Allah swt. Hopelijk zit hier baraka in. Elghir inshallah.



Dat gedoe allemaal is zo bulshit!
Het is gwn elmekteb! Het is de wil aan Allah swt!
Allah swt schenkt de kindjes en nie dat schoonmaak gedoe!

Tenminste ik geloof dat allemaal niet!
De zaak is geheel in Allah's handen! Dus zoals je zei vertrouw Allah swt!

Maarjaa als ze er echt wat aan willen doen,, dan moeten ze beiden laten controleren bij de dokter! misschien zit het aan de zaadjes van de man ofzo!

04-09-2009, 17:06


ja mijn man is ook al onderzocht bij 2 verschillende ziekenhuizen, heeft niets opgeleverd. dit is best frustrerend want je hoopt toch dat ze iets vinden zodat er wat aan gedaan kan worden.
tnx.

04-09-2009, 17:53

Citaat door anber:
ja mijn man is ook al onderzocht bij 2 verschillende ziekenhuizen, heeft niets opgeleverd. dit is best frustrerend want je hoopt toch dat ze iets vinden zodat er wat aan gedaan kan worden.
tnx.





Dat begrijp ik!
Ghair inshaAllah!
Nogmaals vertouw Allah swt!

Blijf onderzoeken,,!

04-09-2009, 22:31
dua is de kracht, en geneesmiddel voor alles..

06-09-2009, 11:56
Ik ken een vrouw die heeft 2 kinderen en ze wilde meer kinderen maar er kwam maar niets, ze was overal geweest voor onderzoeken ook haar man maar ze konden niets vinden. Na 3 en half jaar werd ze weer zwanger SoubhanAllah!! Dus gedenk Allah swt en doe veel dua in je gebed. Insch'Allah dat Allah swt je blij kan maken met een gezonde dochter/zoon.
Heb Sabr..

Wa salaam

06-09-2009, 15:59
Topicstarter nam je de pil ookal voor dat je getrouwd was?

06-09-2009, 17:01
inchallah wordt je snel zwanger betreft kruiden kan je proberen sebeb a 3abdi oe ena kemel is helemaal niets mee als je het probeert

07-09-2009, 00:02
haba schijnt ook goed te zijn om zwanger te worden.

Mijn vriendin was 3 jaar bezig om zwanger te worden ik had toen tegen haar gezegt probeer haba die moet je in water weken en dan net na je bloeding 7 dagen drinken. zij heeft het gedaan en is zwanger geworden sabhan alah.

het is ook wel de nia die je hebt op dat moment.

07-09-2009, 09:54

Citaat door rust_in_je_hart:
haba schijnt ook goed te zijn om zwanger te worden.

Mijn vriendin was 3 jaar bezig om zwanger te worden ik had toen tegen haar gezegt probeer haba die moet je in water weken en dan net na je bloeding 7 dagen drinken. zij heeft het gedaan en is zwanger geworden sabhan alah.

het is ook wel de nia die je hebt op dat moment.


wat is dat dan?, misschien kan ik het ook gebruiken als ik weet hoe je eraan moet komen. tnx

07-09-2009, 10:17



Citaat door ClassyChocolate:
Topicstarter nam je de pil ookal voor dat je getrouwd was?


ik heb ong. 3 mnd voor ik ging trouwen de pil geslikt, toen ik stopte werd ik meteen zwanger vd 1e, dit ging allemaal perfect totdat ik 2 jr later weer zwanger werd en een tevroeggeboorte kreeg. daarna steeds miskramen gehad en nu na 2 jr helemaal geen zwangerschap meer.

07-09-2009, 10:29
haba? bedoel je habat el sauda?

09-09-2009, 00:21

Citaat door dounia123:
haba? bedoel je habat el sauda?
nee geen habsoudan.

Wij noemen het in het berbers lhorbet

arabieren noemen het geloof ik lhorba of haba ik weet het niet

Pagina's : [1] 2