Bekijk volle/desktop versie : Ik raak snel uitgekeken op een jongen



Pagina's : [1] 2

30-08-2009, 01:37
Wie van de dames heeft dit probleem ook?
Ik vind eigenlijk alleen de 'jacht' om het zo maar uit te drukken leuk...dus BEFORE: het bellen, smsen, paar keer afspreken enzo en dan wanneer puntje bij paaltje komt en ik een relatie krijg raak ik binnen een week uitgekeken op diegene......

En zijn er ook heren die snel uitgekeken op een dame?

Is dit een ziekte en is er een geneesmiddel voor? ( behalve mezelf van kant maken)
Help me

30-08-2009, 01:44


Ik raak al bored na een telefoon nummer

30-08-2009, 01:46

Citaat door -14April2004-:
Help this poor girl

Juist

Citaat door Tuwnsy:
Ik raak al bored na een telefoon nummer

hahahaha thank god. Het kan dus altijd erger

30-08-2009, 01:48

Citaat door EENUITDUIZEND.:
Juist

hahahaha thank god. Het kan dus altijd erger


yap, ik ben echt erg, ik regel een telefoon nummer maar bel bijna nooit, na een tijdje zie ik het tel nr in me adresboek en dan denk ik wie is dit?

30-08-2009, 01:48


Wollah ik heb het ook!

Als ik hem 3x gezien heb en we hebben ze3ma een relatie! Is mijn gevoel na een maand al weg

30-08-2009, 01:50

Citaat door Tuwnsy:
yap, ik ben echt erg, ik regel een telefoon nummer maar bel bijna nooit, na een tijdje zie ik het tel nr in me adresboek en dan denk ik wie is dit?

Hahahaha. Ach jij bent een jongen

30-08-2009, 01:51

Citaat door -Heksjj:
Wollah ik heb het ook!

Als ik hem 3x gezien heb en we hebben ze3ma een relatie! Is mijn gevoel na een maand al weg

Na een maand? Dat is best wel lang.
weet je wat het is? Wanneer ik eindelijk iemand vind waar ik echt echt gek op ben en die ik gewoon echt leuk vind en waarmee ik het lang kan volhouden raakt diegene uitgekeken op mij en word ik gedumpt. What goes around comes around he

30-08-2009, 01:52
whahha same over here..
Voor mij is leuk als ik het niet heb, vanaf het moment dat ik het heb kijk ik er niet meer naar om!! Dus zodra een jongen over een relatie praat weet ik dat ik hem heb en ben ik weg..
Soms valt ook echt tegen..Denk je kei mooie en nette gast, heb je hem binnen 2 gesprekken binnen. Ieuwww

30-08-2009, 01:52
misschien moeten we op prof hulp zoeken

30-08-2009, 01:54

Citaat door EENUITDUIZEND.:
Na een maand? Dat is best wel lang.
weet je wat het is? Wanneer ik eindelijk iemand vind waar ik echt echt gek op ben en die ik gewoon echt leuk vind en waarmee ik het lang kan volhouden raakt diegene uitgekeken op mij en word ik gedumpt. What goes around comes around he




30-08-2009, 01:55

Citaat door Tuwnsy:
misschien moeten we op prof hulp zoeken

Als zo'n clubje bestond had ik me zeker ingeschreven. Ik wil mijn lotgevallen namelijk graag ontmoeten

Citaat door Sweet-Ne3Ne3:
whahha same over here..
Voor mij is leuk als ik het niet heb, vanaf het moment dat ik het heb kijk ik er niet meer naar om!! Dus zodra een jongen over een relatie praat weet ik dat ik hem heb en ben ik weg..
Soms valt ook echt tegen..Denk je kei mooie en nette gast, heb je hem binnen 2 gesprekken binnen. Ieuwww

preciessss

30-08-2009, 01:59
Er is niks aan te doen..Maar inderdaad wat je net zei What goes around comes around..Dus we moeten alert blijven voordat wij de slachtoffertjes zijn..

30-08-2009, 01:59



Citaat door EENUITDUIZEND.:
Als zo'n clubje bestond had ik me zeker ingeschreven. Ik wil mijn lotgevallen namelijk graag ontmoeten

preciessss


organiseer dan een afkick-praatgroep, gaan we in een rondje zitten en ons probleem samen delen

30-08-2009, 02:01

Citaat door Morro_Morro:
een nacht met mij..en je krijgt er nooit genoeg van

Een nacht met de duivel? ik pas

Citaat door Tuwnsy:
organiseer dan een afkick-praatgroep, gaan we in een rondje zitten en ons probleem samen delen

hahaha goed idee. Ik zal iets organiseren

Citaat door Sweet-Ne3Ne3:
Er is niks aan te doen..Maar inderdaad wat je net zei What goes around comes around..Dus we moeten alert blijven voordat wij de slachtoffertjes zijn..

juist jaaa.

30-08-2009, 02:09
Gelukkig heb ik dat probleem niet. Ik lijk wel uniek

Pagina's : [1] 2