Bekijk volle/desktop versie : vrouwen
vrouwen blijven altijd een belangerijke rol spelen in het leven van een man dus als je van je vrouw houdt behandel je haar ook beter!!!!!!!!! en andersom dus als je trouwttrouw uit lievde ja
hahhaha inderdaad lady moi: WAT NU????
waarschijnlijk is het gewoon een mededeling
ja maar hou je hoofd altijd in de lucht wees een sterk vrouw ,
waarmee niemand mee kan spelen
go girls
heeft te maken met jou keuze,
karima_meknes
21-12-2002, 20:52
“Het woord al-shams (de zon) is vrouwelijk en al-qamar (de maan) mannelijk. De zon brandt op zich om licht en leven te schenken aan alles rondom zich.
De maan is moenier, wat betekent dat hij licht reflecteert. Vanuit zichzelf heeft hij geen licht; hij weerkaatst slechts de stralen van de zon. Wanneer jullie mannen dus stralen, impliceert dit dat jullie het briljante licht van jullie vrouwen weerkaatsen”.
mientje007
21-12-2002, 21:37
ben jij oevallig niet kaima uit denhaag om precies te zijn mondrieaan college
Citaat:
Origineel gepost door zzinae
vrouwen blijven altijd een belangerijke rol spelen in het leven van een man dus als je van je vrouw houdt behandel je haar ook beter!!!!!!!!! en andersom dus als je trouwttrouw uit lievde ja
dat lijkt me vanzelfsprekend
PerfectTangawia
22-12-2002, 15:08
Citaat:
Origineel gepost door NA3 NA3
dat lijkt me vanzelfsprekend
TANGAWIA
karima_meknes
22-12-2002, 22:32
Citaat:
Origineel gepost door mientje007
ben jij oevallig niet kaima uit denhaag om precies te zijn mondrieaan college
nopes mientje dat ben ik niet.........
[SIZE=3]ik ben helemaal gek op hem......en elhamdoelilah hij ook op mij..
zolang de vrouwen de mannen gehoorzamen gaat alles goed.
maar let maar op zodra zij zelf dingen gaan doen gaat het helemaal mis.
ferozkalloe34
16-01-2003, 23:20
een vrouw blijft hoe dan ook een risicofactor,niet dat ik wantrouwerig ben maar een vrouw kan een man meer leed aanbrengen dan een man een vrouw
kies de juiste en heb vertrouwen broeders
Aphrodite
17-01-2003, 22:12
Citaat:
Origineel gepost door ferozkalloe34
een vrouw blijft hoe dan ook een risicofactor,niet dat ik wantrouwerig ben maar een vrouw kan een man meer leed aanbrengen dan een man een vrouw
Leg eens uit....
Privacy |
Cookies©2000-2022 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.