Bekijk volle/desktop versie : HELP!----->op zoek naar een bijbaan!

Pagina's : [1] 2 3

28-02-2002, 17:06
al een enige tijd ben ik opzoek naar een bijbaan, maar helaas zonder resultaat. ik ben in zoveel uitzenbureua`s ingeschreven, maar ze hebben nooit iets voor mij vooral als ze mij zien aankomen met mijn hoofddoekje!

kent iemand een bedrijf, instelling, winkel in omgeving rotterdam waar meisjes met een hooddoek worden aangenomen of waar ze personeel nodig hebben????

het is echt dringend!!!

ken jullie misschien internetsites waar ze banen hebben of telefoonnumers, e- mailadressen van instanties die personeel nodig hebben!!! zo ja laat dan mail me of laat het hier achter de info!!!

wallah ik waardeer het echt als jullie hier serieus op reageren, want het is echt dringen!!!!!!

alvast bedankt!!!

28-02-2002, 20:47

stelen?!?!?!?!

laterZ:blauwkus:

28-02-2002, 20:48
echt verdient heelgoed

28-02-2002, 21:07
nora18: hoofddoekje af tijdens werken? nee sorry. ik wil mijn hoofddoek voor altijd dragen en niet op en af op en af enz.

the_lady: stelen? nee sorry, daar ben ik niet van gediend.

28-02-2002, 21:48

Citaat:
Origineel gepost door lalla zinna
al een enige tijd ben ik opzoek naar een bijbaan, maar helaas zonder resultaat. ik ben in zoveel uitzenbureua`s ingeschreven, maar ze hebben nooit iets voor mij vooral als ze mij zien aankomen met mijn hoofddoekje!

kent iemand een bedrijf, instelling, winkel in omgeving rotterdam waar meisjes met een hooddoek worden aangenomen of waar ze personeel nodig hebben????

het is echt dringend!!!

ken jullie misschien internetsites waar ze banen hebben of telefoonnumers, e- mailadressen van instanties die personeel nodig hebben!!! zo ja laat dan mail me of laat het hier achter de info!!!

wallah ik waardeer het echt als jullie hier serieus op reageren, want het is echt dringen!!!!!!

alvast bedankt!!!
Salaam ou alaikoem wa rahmatoellah

Het leven is een test (boven je foto).
Vooral niet opgeven inshaAllah.

Misschien dat je op deze site iets vindt ? Allahoe 3alm
http://jobs.altavista.nl

Allah maakt het moelijke gemakkelijk als Hij dat wil.

wa salaam

01-03-2002, 02:32
take it or leave it

01-03-2002, 19:08
Je kunt bij mij thuis komen schoonmaken (verdient goed!!)

Groetjes Nadiyah

02-03-2002, 21:19
beste laila,
ik zou niet durven om mijn hooddoek af te zetten. ik blijf liever mijn leven lang werkloos dan dat ik mijn geloof verwaarloos door mijn hoofddoek af te doen voor een baantje.

em latifa, ik heb het al in de zorg geprobeerd, maar ze zouden me nog bellen.

en nadiyah, hoeveel verdient het?

EN IK KAN JAMMER GENOEG GEEN UITKERING AANVRAGEN!!!!

02-03-2002, 22:38
Het verdient erg goed.....................

Maar het ligt er ook aan hoe je je werk doet.
Als je niet stiekem je vriendje gaat bellen met ons huisnummer, of m'n nieuwste parfumsteel kan het oplopen tot 3 kilo aardappels per dag.

Deal????

Groetjes Nadiyah

02-03-2002, 22:45
3 kilo maar????????

WAJOW!!!!!!!!!------------> GIERIG

ewa maak er 4 kilo van!

03-03-2002, 11:54
Meid, je moet niet naar die meiden luister...met hun 'je moet wel tijdens het werk je hoofddoek uit doen' want dat zijn nou echt de hypocrieten onder ons!!!
Je moet in geen enkel geval je hoofddoek uit doen... er zijn zat werkgevers die hier geen problemen mee hebben!!
Allah SWT heeft voor alles een oplossing, en zeker als je iman groot is....

Veel succes er mee!!

Ma3a salama

03-03-2002, 12:37
weeet je ik mak er wel 5 kilo van dankzij lalla zina.............

Groetjes Nadiyah

03-03-2002, 13:21

salaam.....

Ik werk zelf als leerling verpleegkundige met HOOFDDOEK. Kom nou....je moet nooit je hoofddoek afdoen voor een baan. Dan is die baan gewoon niet voor jou bestemd. Zoals anderen al hadden geschreven ..Op internetsites..vind je genoeg vacatures. Chophop..heeft je de meeste al gegeven.!!

Nou Meid succes met het vinden van een baan,waar je wel je hoofddoek mag dragen!!!!!

Thalla...liefs jamila

03-03-2002, 15:22
Hey lalla zina,
Ik zelf kom uit amsterdam en ik draag geen hoofdoek maar ik werk wel. Mijn beste vriendin draagt hoofdoek en werkt bij een winkel naast waar ik werk en die heeft de vrijheid om met haar Hoofdoek te werken. Het leuke is dat het van die onbekende winkeltjes zijn waar het wel Mag.. FLINK ZOEKE meid ik weet niet hoe oud je bent mischien heeft het met leeftijd te maken weet ik veel maar je vind Vast een een Bijbaantje .....

DONT WORRY BE HAPPY
Bent Dagilia

03-03-2002, 22:25
HIERBIJ WIL IK JULLIE ALLEN DANKEN VOOR JULLIE REACTIES!!!!

EN COPHOP: jij ook bedankt voor die sites, ik heb er net een paar bekeken.

Pagina's : [1] 2 3