Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk tepels



Pagina's : [1] 2 3

23-05-2004, 21:24

Citaat door Fons:
Salaam vrouwelijke leden,

Bij deze wilde ik U allen oproepen om mij Uw tepels en tepelhof te beschrijven. Ik ben een man van middelbare leeftijd die onderzoek doet naar de borst van de vrouw. Bij deze zet ik daarom een optiekader achter de tekst. Hopelijk kunt U dit beantwoorden. Masalmma en mijn dank is groot.

Fons.
.

23-05-2004, 21:54


heey jij daar vieze vent. smerige bastaard met je lelijke hoofd ya rabbih.

23-05-2004, 22:08
Ordinaire Tepels..Bestaat er ook een combinatie van bovenstaande tepels.?

23-05-2004, 22:54
mensen hebben ook nog gestemd ook

23-05-2004, 22:58


Fons... lijkt op Tons...

24-05-2004, 00:37
het kan anoniem

24-05-2004, 00:46

Citaat:
Origineel gepost door KohiNoor
Dat heb ik wel gedaan


zo vies man gaat die wannabe fons morgen de resultaten opmaken en ik wil niet weten wat hij dan gaat doen


sweet dreams voor straks hbiba

ciao

24-05-2004, 00:52
damn, wat kan die gast nou doen met de informatie die de stemmers hem verschaffen???? ALs je denkt dat ie z'n fanatasie daarop los laat dan heb je het mis, want hij kan het net zo goed erzonder doen................dus maak van een mug AUB geen grote dikke olifant!



SOmmige mensen willen maar al te graag het heilige boontje uithangen.................maar ondertussen................................










:melig:

24-05-2004, 00:55

Citaat:
Origineel gepost door Sofija
damn, wat kan die gast nou doen met de informatie die de stemmers hem verschaffen???? ALs je denkt dat ie z'n fanatasie daarop los laat dan heb je het mis, want hij kan het net zo goed erzonder doen................dus maak van een mug AUB geen grote dikke olifant!



SOmmige mensen willen maar al te graag het heilige boontje uithangen.................maar ondertussen................................










:melig:
wie heeft gezegd dat ik een heilig boontje ben Damn wie maakt hier nu van een mug een olifant. Ik zeg mijn mening jij de jouwe en als het je niet bevalt wieberen dan

alles moet maar kunnen tegenwoordig men kent geen schaamte meer

24-05-2004, 00:59
RIght, je geeft je mening, wat dat betreft heb je gelijk..........maar waarom zo zeuren, nergens voor nodig.......gewoon relaxed beschrijven hoe ze eruit zien.............dan is FOns ook blij!

HEb je iets goeds gedaan tenminste...............niemand schade berokkend als je een beetje meewerkt!




:melig:

24-05-2004, 01:00

Citaat:
Origineel gepost door Sofija
RIght, je geeft je mening, wat dat betreft heb je gelijk..........maar waarom zo zeuren, nergens voor nodig.......gewoon relaxed beschrijven hoe ze eruit zien.............dan is FOns ook blij!

HEb je iets goeds gedaan tenminste...............niemand schade berokkend als je een beetje meewerkt!




:melig:
nee zo laag zink ik niet :melig:

24-05-2004, 11:12
haal het weg haal het weg

goei morge

Wie geht es Ihnen heute?

itçs sehr langweilig hier

24-05-2004, 13:21


Mensen laat FONS SPOREN zijn werk doen
Ik zie hier wel veel behaarde borsten

24-05-2004, 13:25
:schok::schok: :schok:


wat een onderwerp! baaaaaaaaaaaaz





gaat je niet aan joh!

24-05-2004, 16:52
de mijne zijn vierkant, paars met groene stippen....j


tzzzzzzzzzzz

ps. voor meiden die er mee zitten dat we zo reageren: IK LIG NEIT WAKKER VAN JULLIE!!

Pagina's : [1] 2 3