Bekijk volle/desktop versie : M.nl is net een



Pagina's : [1] 2

28-08-2009, 23:23
[incestueuse familie.. iedereen gaat met elkaar,en elkaars vrienden/vriendinnen..zo onfatsoenlijk :barf:

niet iedereen uiteraard maar de meeste..good GOD!]

28-08-2009, 23:23


Incest - lovely Ik ben wel in voor een potje. Jij en ik ? Wanna try ?

28-08-2009, 23:24
Ik zou maar hier cyber vriendinnetjes hebben, no way.

28-08-2009, 23:25
We zijn allemaaaaal familie van elkaar. Alleen sommige zijn de kinderen van de achterachterachterachterachterachterachterachterni chten van je achterachterachterachterneeven.

28-08-2009, 23:25


heel m.nl lijkt een pot te zijn geworden.

28-08-2009, 23:25
triootje?

28-08-2009, 23:26
maar wat wij delen, is bijzonder...

28-08-2009, 23:26

Citaat door Nachtpanter:
Incest - lovely Ik ben wel in voor een potje. Jij en ik ? Wanna try ?


I'll pass,ik ben fatsoenlijk

28-08-2009, 23:26
Serieus; je hebt hier op m.nl gewoon letterlijk mannelijke sletten als vrouwelijke sletten. Gewoon een eigen versie van Onderweg Naar morgen.


28-08-2009, 23:27

Citaat door marokkia_1:
I'll pass,ik ben fatsoenlijk


Ik pak je nog wel.

28-08-2009, 23:28
weet je wie weet zijn we elkaar in het echt al tig keer elkaar tegenkomen zonder elkaar een blik te gunnen ,zonder te weten dat je elkaar al via m.nl kent en mss virtueel bevriend zijn

28-08-2009, 23:28

Citaat door WhoCaresss:
Ik zou maar hier cyber vriendinnetjes hebben, no way.

Ja maar daar gaat het niet om, het gaat erom dat iedereen hier aan daten doet en dan multiple daten, van de een naar de ander, naar de ander.. eerlijk, dagelijks wat ik te horen krijg, krijg KOTSNEIGINGEN.

Citaat door Marokkaantje0O1:
We zijn allemaaaaal familie van elkaar. Alleen sommige zijn de kinderen van de achterachterachterachterachterachterachterachterni chten van je achterachterachterachterneeven.

Ja, waar is de oma?

Citaat door motorola:
heel m.nl lijkt een pot te zijn geworden.

een pot van viezigheid ja, bah,bah,bah.

Citaat door vr..........:
triootje?

grrr.

Citaat door koekjebitter:
maar wat wij delen, is bijzonder...

sshtt, dat mogen ze niet weten

28-08-2009, 23:29



Citaat door Nachtpanter:
Serieus; je hebt hier op m.nl gewoon letterlijk mannelijke sletten als vrouwelijke sletten. Gewoon een eigen versie van Onderweg Naar morgen.


vertel, wat heb jij meegemaakt? vandaar dat ze allemaal het varkensgriep virus hebben hier

28-08-2009, 23:29

Citaat door Nachtpanter:
Serieus; je hebt hier op m.nl gewoon letterlijk mannelijke sletten als vrouwelijke sletten. Gewoon een eigen versie van Onderweg Naar morgen.


tsjah..

Citaat door Nachtpanter:
Ik pak je nog wel.


Citaat door miss_rifiatje:
weet je wie weet zijn we elkaar in het echt al tig keer elkaar tegenkomen zonder elkaar een blik te gunnen ,zonder te weten dat je elkaar al via m.nl kent en mss virtueel bevriend zijn


ach ja,dat zeker wel..

28-08-2009, 23:32

Citaat door motorola:
vertel, wat heb jij meegemaakt? vandaar dat ze allemaal het varkensgriep virus hebben hier


Dude, seriously you have no clue. Je wilt echt niet weten wat voor praktijken hier gaande zijn geweest en nog steeds gaande zijn en wie 't met wie doet. Wie met wie gaat, maar tegelijkertijd er op los date, wie een ander in 't ooitje neemt. Gewoon letterlijk; Onderweg Naar Morgen. Morgen een nieuwe dag met nieuwe verhalen en feiten.

Pagina's : [1] 2